Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

mulla ikää 36. Kaksi lasta joista ekaa tehtiin 4-vuotta. Lopulta esikoinen syntyi pakastealkionsiirron jälkeen. Tätä edelsi 2km. Kuopus sai alkunsa yk 2 luomusti. Kolmosta alettiin yrittämään viime kesänä. Raskaus alkoikin yk 2, mutta päättyi km rv 9. Tossa edellisessä km oli vähän säätöä, kun epäiltiin kohdunulkoiseksi cornuraskaudeksi ja jouduin ramppaamaan ultrassa ja verikokeissa kuukausikaupalla viikon välein. Lopulta tultiin tulokseen, että olikin normaali km ja kohdun cornussa myooma.
olisko nyt yk 4 ton km jälkeen.
Mottoa elämään en keksi muuta, kun päivä kerrallaan.
 
ikää 32 mies 33 toisen yritystä kohta 7 vuotta.
Yksi kkm lukuisia kemiallisia / alkuraskauden km:miä
jaksaako sitä enään yrittää kun mitään se hyödyttää elävää ei enään tuu tällä kropalla aikaiseksi.
Esikoinen 7 vuotta. Itse potenut silloin vauvakuumetta mies ei niinkään mutta ei estetty jos tulee.
3 ja puoli vuotta siihen meni ja sellaisesta kierrosta ettei seksiä edes kuin kerran ja sekään ei todellakaan oikeaan aikaan.
Ja silloin itse olin jo luovuttanut koko vauva asian suhteen. Kunnes huomasin olevani raskaana.
nyt yritetty kikka kolmoset yms. ei pysyvää tulosta.

motto aikas lailla samamoinen kuin tammitytöllä.
enkä enään oikein usko ihmeisiin. enkä usko enään raskautuvankaan...
mutta silti jaksetaan joka kuukausi jumpata negasta huolimatta.
 
^no siten että keltarauhanen romahtaa ennen aikojaan ja sitä kautta limakalvo. Eli mikään ei ehdi kiinnittyä saati raskaus jatkua. Pääsääntöisesti syy on huono munasolu joten ylipäätään raskauden mahdollisuus on heikko.
Olen kuiten ollu luomuna raskaana eli silloin ollu parempi oviskin.
 
^no siten että keltarauhanen romahtaa ennen aikojaan ja sitä kautta limakalvo. Eli mikään ei ehdi kiinnittyä saati raskaus jatkua. Pääsääntöisesti syy on huono munasolu joten ylipäätään raskauden mahdollisuus on heikko.
Olen kuiten ollu luomuna raskaana eli silloin ollu parempi oviskin.
Ahaa okei. Googlailin tässä ja moni oli näyttävästi vehnänalkio jutuilla pidentänyt luteaalia. Oletko sitä koskaan kokeillu?
 
pikainen käynti ja heti törkee oma napailu. Tein huvikseni ovistestin dpo 10 ja se oli täysin positiivinen. Ovulaatio tuskin kyseessä sillä sain selvän ovisplussan tikkuun kp16. Tein samasta pissasta sitten one stepin raskaustesti liuskan ja sain siihen jonkun olemattoman haamulaisen jos oikein käänteli ja väänteli. No eilen ja tänä aamuna raskaustesti ollu täysin nega. Eli vissiin en sitten olekaan raskaana? Hämmentävää tuo positiivinen ovistesti näin kierron loppupuolella.

kismett- kp30/30-34, dpo 13. yk 7
 
Mä lähestyn kovaa vauhtia neljääkymppiä. Mies on reilun kourallisen vuosia nuorempi. Yksi vauva on ennestään ja hän sai alkunsa heti Nuvaring-ehkäisyrenkaan poisjätön jälkeen. En ole kokenut keskenmenoja. Hormonaalista ehkäisyä aloin käyttämään 14-vuotiaana ja olen sitä käyttänyt paria alle vuoden taukoa (ja raskausaikaa) lukuunottamatta koko ajan. Ensin oli Femoden ehkäisypillerit ja ne vaihtui 10v sitten Nuvaringiin. Ehkäisytauoilla mun kierto on säännöllistynyt aina about heti (eka kierto tyhjennysvuodon jälkeen ollu 1-2 päivää pidempi).
 
Mietin josko sitä varaus varhaisultran jonnekin viikolle 7-> täällä eka ultra on viikolla 12-13 ja tuntuu liian pitkältä ajalta odottaa
Suosittelen varhaisultaa yksityisellä, jos sitä ei saa julkisella puolella. Jos tiedät oviksen tarkkaan, niin silloin se kannattaa ottaa sinne heti 7+jotain. Jos et tiedä ovista ja olis voinu olla myöhäinen ovis, niin sitten ottaisin siihen vähän vielä päiviä päälle.
 
Meillä minä oon 31v ja ukko 43. Ukolla alkaa ikä tulla pikkuhiljaa vastaan, sekä on kai ne parhaimmat hedelmöittymisvuodet itselläkin pikkuhiljaa ohi. Eiks ne joskus reilu 30v vähene 50% muistaakseni :X3:

Mulla edellisestä liitosta 7 ja kohta 9 muksut..oon haaveillut kolmannesta jo kesästä 2009..mies vaihtui välissä mutta kuumeilu pysynyt :ROFLMAO:

Kun saisi vaan sen tuloksen kotiin asti joskus..

Kauheet krampit vatsassa ollut tänään, mutta ei ainakaan vielä tippaakaan oo tullu verta..oireilut jatkuu edelleen..että sellasta outoa taas tänne..alkais se vuoto vaan jos on alkamassa...:confused:
 
Suosittelen varhaisultaa yksityisellä, jos sitä ei saa julkisella puolella. Jos tiedät oviksen tarkkaan, niin silloin se kannattaa ottaa sinne heti 7+jotain. Jos et tiedä ovista ja olis voinu olla myöhäinen ovis, niin sitten ottaisin siihen vähän vielä päiviä päälle.
Joo tosiaan tarkoitus olis yksityiselle mennä joskus sillon 7-8 viikolla jos en malta odottaa. Harmi ettei tarjota enempää kun kaksi ultraa ja eka tosiaan sillon viikolla 12 tai 13
 
Niin ja itse en oo käyttäny mtn ehkäsyaineita/ -laitteita syksystä 2011 asti, eivät vaa sovi mulle :D ja sillon 2011 olin niin reilusti ylipainonen ettei ollu edes kauheesti valinnanvaraa. Nyt ehkä olis, mut mielummin ilman ku kaikenmaailman sivuoireiden vankina.

Minoon kuumeillu ööh varmaan 7v jo :ROFLMAO: mut ny vasta semmonen mies jonka kanssa voi kuumeilla yhdessä ja jonka kanssa voi ajatella lapsen hankkivansa :love: ehin tuos välis jo antaa periks ja ajatella jottei täs muu auta ku ootella lapsenlapsia
 
Saanhan tänne myöntää kun kerran himotestaajia ollaan..äsken vessassa tuli jälleen tehtyä yksi puikkotesti..joku haamulainen siihen tuli..jotain selkeempää kuin eilen mutta haaleempaa kuin se kunnon haamu perjantaina..eli todellaki ota tästä nyt selvää. Testailut siis jatkukoon, ainakin jonkun aikaa. Ellei vuoto ala. Eipä tässä ole kuin kaksi vaihtoehtoa, tulee plussa tai vuoto alkaa kyllä jossain vaiheessa :ROFLMAO:

Yritin ottaa kuvan testistä, mutta ei kuvissa näe sitä viivaa..livenä se näkyy kyllä..se on niinkun haamun ja viivanpaikan välimaastosta :LOL:
 
Huolestuahan sitä pitää, jos himotestaajat ei testaa :)
Itte tässä just pohdiskelin, että mitähän mä huomenna uitan (dpo7) ja mitähän mä sitten uitan illalla ennen nukkumaan menoa ja saankohan pidätettyä pissan tarpeeks vahvaks :)

Muoks: En siis uita tänään mitään, mutta huomenna illalla kans.
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Saanhan tänne myöntää kun kerran himotestaajia ollaan..äsken vessassa tuli jälleen tehtyä yksi puikkotesti..joku haamulainen siihen tuli..jotain selkeempää kuin eilen mutta haaleempaa kuin se kunnon haamu perjantaina..eli todellaki ota tästä nyt selvää. Testailut siis jatkukoon, ainakin jonkun aikaa. Ellei vuoto ala. Eipä tässä ole kuin kaksi vaihtoehtoa, tulee plussa tai vuoto alkaa kyllä jossain vaiheessa :ROFLMAO:

Yritin ottaa kuvan testistä, mutta ei kuvissa näe sitä viivaa..livenä se näkyy kyllä..se on niinkun haamun ja viivanpaikan välimaastosta :LOL:
Pakkohan se kuva tänne on laittaa keinolla millä hyvänsä :geek:;):whistle:
 

Yhteistyössä