Verhot vai elukat?Kastele ne bensiinillä ja laita palava tulitikku perään
VerhotVerhot vai elukat?
"HopeaToffee taas selittää, että Sunmaidillä on näin vapun alla myynnissä ihana tuote "Sunmaid Floating Raisins"."Hyvä kun sanot, olisin muuten unohtanut
Kaksplus.fi:ssä ihmetellään: Mistä ostatte vapuksi niitä kelluvia rusinoita? - Viihde - Ilta-Sanomat
eiks ny ala olla jo ilta?Päiväpanon aika
Ei ny sentään ihan vieläeiks ny ala olla jo ilta?
Oho. Oisit sanonut aikasemminVerhot
Tollai saa pari byrokraattia pitää työpaikkansa. Kohta perustetaan työryhmä pohtimaan pitäskö käsitellä oikaisupyyntö voimassa olevasta päätöksestä huolimatta.Ai nii.
Tänään mä muuten suutuin ja ihan saatanavvitusti.
Tossa ennen kuin läksin ihmisten pitäjään mä jätin itteäni koskevaan asiaan oikaisupyynnön. Okei, mä siinä hyvinkin vittuilin mut itse oikaisupyyntö oli siltikin ihan asiaa.
Tänään postiluukku kolahti ja asiaan tuli vastaus. Uusi päätös. Jossa todetaan, että oikaisupyyntöni on hylätty, koska minulla on voimassaoleva päätös??? TÄH ja mitvit? Miten sit pyydetään oikaisua päätökseen jota ei edes olisi?
Sen lisäksi tänään saamassani päätöksessä ei oteta mitään kantaa asiaan josta pyysin oikaisua.
Kyseisen viraston asiakasneuvojakin oli ihmeissään kun näytin alkuperäisen päätöksen, oikaisupyyntöni ja siihen saamani vastauksen, että miten helvetissä tämmöinen on mahdollista.
Mut koska olen hirmuisen kiltti, niin tänään pyysin vain oikaisupyyntöni uudelleenkäsittelyä siten, että siinä kerrotaan mustaa valkoisella ne lakipykälät joiden mukaan se alkuperäinen päätös olisi lain mukainen.
Mut joku taitaa tosiaan tahtoa nähdä erittäin vittuuntuneen asiankannattajan. Saamansa pitää mutta se ei sit ole mitään lasten katsottavaa.
Ei saa.Tollai saa pari byrokraattia pitää työpaikkansa. Kohta perustetaan työryhmä pohtimaan pitäskö käsitellä oikaisupyyntö voimassa olevasta päätöksestä huolimatta.
Mitä tarkoitat? En ymmärrä?Ohjelma, jota en ole katsonut eli Sohvaperunat. Erikoista.
Kyl meitä pitää seurataOhjelma, jota en ole katsonut eli Sohvaperunat. Erikoista.
Mie luin kera päärynän. Heti alkoi tekemään moista mieli .Iltoja! Onpas ollut hiljaista tänään. Palasin päiväreissulta kera päänsäryn mutta hyvän mielen. Kotona odotti kakkapyllyinen kissa <333
Mä oon himoinnut vihreitä omenoita jo vaikka kuin pitkään, vaikken edes omenoista pahemmin piittaa. Nyt alkoi päärynätkin kiinnostaa. Onpahan jotain odotettavaa kesältä.Mie luin kera päärynän. Heti alkoi tekemään moista mieli .
Joo ja pussilakanan, aluslakanan, kengät, keittiöpyyhkeen, yöpaidan, ruoan... Kaikki noi jos saisi ilman karvoja, elämä olisi paljon mukavempaa.Miekin haluaisin sellaiset verhot mitkä ei imisi itseensä kaikkia kissan karvoja
Älä viitti itkeä olemattomasta ongelmasta, miulla täälä koira josta lähtee noin kilo karvaa viikossa, aluskarvatsydeemit ne haittaaa kun ovat niin lyhyitä ja kaposia.Miekin haluaisin sellaiset verhot mitkä ei imisi itseensä kaikkia kissan karvoja
Hedelmäsalaattia mihin tulisi vihreitä omppuja, päärynää, kiwiä ja banaania. Tahtoo heti .Mä oon himoinnut vihreitä omenoita jo vaikka kuin pitkään, vaikken edes omenoista pahemmin piittaa. Nyt alkoi päärynätkin kiinnostaa. Onpahan jotain odotettavaa kesältä.
Jäin kuolaamaan.Hedelmäsalaattia mihin tulisi vihreitä omppuja, päärynää, kiwiä ja banaania. Tahtoo heti .
Jestas, aina melekein unohan sen hymiön etten tule ristiinnaulituksi!Älä viitti itkeä olemattomasta ongelmasta, miulla täälä koira josta lähtee noin kilo karvaa viikossa, aluskarvatsydeemit ne haittaaa kun ovat niin lyhyitä ja kaposia.
Noh noh, kyllä minusta usiammallekkin riittää. Ei muuta kuin vuoronumeron haetJäin kuolaamaan.