AhaSöin just äsken kaksi klementiiniä
AhaSöin just äsken kaksi klementiiniä
Ota rahkaa, mä tarjoon.Ny tuli nälkä,
Miten toi pinaatti sopi tuohon?Tuli yllättävän hyvää noin äkkiä väsätystä. Laitoin paprikaa, parsaa, pinaattia ja tomaattia pastan ja savulohen sekaan ja kuorrutin Mustapekka-pippurijuustokermalla ja tilli-sitruuna creme fraichella
Ei tarvinnut muita mausteita
Pinaatti on nannaa lohen kanssa. Vaikka sillai pinaattisipulisörsseli lohen kylkeen.Miten toi pinaatti sopi tuohon?
Pitääpä kokeilla joskus, pinaatista olen tehnyt aina vaan pinaattikeittoa tai pinaattilättyjäPinaatti on nannaa lohen kanssa. Vaikka sillai pinaattisipulisörsseli lohen kylkeen.
Pinaattipunasipulihöystö, nam.Pitääpä kokeilla joskus, pinaatista olen tehnyt aina vaan pinaattikeittoa tai pinaattilättyjä
En ole ikinä kokeillut. Uusi vinkki, kiitos.pinaatti sopii hyvin myös salaatteihin
Hyvin. Silppusin tuoretta pinaattia sekaan.Varmaan menisi joku basilika myös ihan hyvinMiten toi pinaatti sopi tuohon?
Mä olen aika ennakkoluuloton noiden vihreiden kanssa. Jos sattuu kaapista löytymään vaikka rucolan jämät, saatan silputa ruuan joukkoon. Ihan sama mitä ruokaa teen. Oreganot, basilikat, ruohosipulit, tillit, pinaatit jne antaa makua salaattiin. Tai johonkin ruokaan.pinaatti sopii hyvin myös salaatteihin
Vihaan rahkaa, en otaOta rahkaa, mä tarjoon.
Mites tälläinen uutuusVihaan rahkaa, en ota
Ei käyMites tälläinen uutuus
49 tuli mittariinOnnea Majurille!
---<--<-<@
Hyvä ikä. Perässä tullaan.49 tuli mittariin
ässä on vissiin erityisen jäykkä?Hoblaa, ketju takaisin etusivulle.
Mun sormenpäät ova tänään ekstraturrat, suokaa siis anteeksi näppäilypuutoket.