Osaako joku tulkita unia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Minua häiritsee kun näen aina välillä unta yhdestä miespuolisesta ystävästäni. Usein unessa välillämme on jotain eroottista. Olemme olleet ystäviä jo reilu 16v ja viime vuosina nähneet harvemmin johtuen siitä että alkujaan hän on ex:n kaveri johon olen siis exän kautta tutustunut mutta eron jälkeen olemme silti välillä olleet tekemisissä enimmäkseen lapsien synttäreiden myötä yms. Exä ei ole ollut pahemmin tekemisissä tämän miehen kanssa eron jälkeen. Meillä ei siis koskaan ole ollut mitään säpinää tms mutta nyt viimeisen vuoden aikana olen nähnyt monta kertaa unta kyseisestä miehestä ja unissa on ollut kaikenlaista säpinää. Mistä uni kertoo?

no siis kerro viel hiukka enemmän tästä unesta kun tuossa alko jotenkin puolustelu sitten? kerro se uni kokonaisuudessaan niin sitten on helmpompaa ehkä tulkita se uni? ei se mitä todeliisuudessa tunnet eikö?

no siis kerro viel hiukka enemmän tästä unesta kun tuossa alko jotenkin puolustelu sitten? kerro se uni kokonaisuudessaan niin sitten on helmpompaa ehkä tulkita se uni? ei se mitä todeliisuudessa tunnet eikö?

No viimeisin uni: olimme samaan aikaa kaupassa ja välillämme oli todella paljon säpinää katsein ja elein. Yritimme kovasti päästä "piiloon" ihmisten silmien alta mutta emme päässeet koska miehellä oli lapsi mukana joten emme voineet lähteä kaksin pois. Lapsi tosi kovasti minulle kertoi ettei häntä haittaa vaikka tykkäänkin hänen isästään.
Tuossa uni noin lyhykäisesti.
Ja todellisuudessa en tunne että olisin kiinnostunut millään tavalla ko miehestä. Hän on eronnut lapsensa äidistä eikä hänellä ole uutta parisuhdetta, mutta itse olen parisuhteessa.

No viimeisin uni: olimme samaan aikaa kaupassa ja välillämme oli todella paljon säpinää katsein ja elein. Yritimme kovasti päästä "piiloon" ihmisten silmien alta mutta emme päässeet koska miehellä oli lapsi mukana joten emme voineet lähteä kaksin pois. Lapsi tosi kovasti minulle kertoi ettei häntä haittaa vaikka tykkäänkin hänen isästään.
Tuossa uni noin lyhykäisesti.
Ja todellisuudessa en tunne että olisin kiinnostunut millään tavalla ko miehestä. Hän on eronnut lapsensa äidistä eikä hänellä ole uutta parisuhdetta, mutta itse olen parisuhteessa.
no eiks tää oo se perinteinen alitajunta peittää sun tunteitas tai peilaa niitä? ja jotain selvittämätöntä kuitenkin ois taustalla joku tunne jonka oot peittäny ? kannattasko ainakin tarkistaa se niin ehkä se unikin siirtyy toisiin juttuihin? ja kuitenkin se näköjään häiritsee kun siitä kirjoitat ? ja se että luettelit lapsen mukaan siihen uneen niin kertooko se luottamuksesta tätä miestä kohtaan? ja tuntui hyvältä mainita että lapsi sinut hyväksyi siinä unessa?