vierailija
Lahdessa sataa vettäTaas sataa lunta riittää jo. Ei viitti lähtee ulos.
Lahdessa sataa vettäTaas sataa lunta riittää jo. Ei viitti lähtee ulos.
OhoLapsoset palautettu isälleen. Vain yksi unohtui bussiin...
sattuuhan sitä paremmissahi piireissä...
Niinkuin tyyliinsattuuhan sitä paremmissahi piireissä...
Piti googlata, ihan uppo outo. Tuu Espoon puolelle.Mä olen kyllä ansainnut olusen.
Ei muuten kukaan asuisi Helsingissä kauppakeskus Ristikon lähellä? Mä vietän huomenna aamipäivän siellä, kaffeseura kelpaisi.
Hienoa. Millanen sun olo on ollut? Henki kulkee ja jaksat ulkonakin liikkua ja rollaattorimummoille näytät kieltät pyyhkäistessäsi ohitse?Moi, mää meen huomena käväsemään aamusta meilahden hospitaalissa verikokeissa ja keuhkoröntgenissä, sekä hengittelemässä lääkkeen, jonka jälkeen tapaan tohtorin ja katsotaan muutetaanko lääkitystä.
Voimat on vielä senverta heikot, etten tuolla hangessa pääse rollaattorillakaan kulkemaan. Henki kyllä kulkee, mutta voimia ja kuntoa saisi olla lisää ja nehän kyllä lisääntyvät päivä päivältä.Hienoa. Millanen sun olo on ollut? Henki kulkee ja jaksat ulkonakin liikkua ja rollaattorimummoille näytät kieltät pyyhkäistessäsi ohitse?
Emmä pääse ko pitää jättää auto miehelle kun toi työmaa on hiukkaverta pitkä.Piti googlata, ihan uppo outo. Tuu Espoon puolelle.
Its ö diil.Emmä pääse ko pitää jättää auto miehelle kun toi työmaa on hiukkaverta pitkä.
Mut joku toinen kerta tässä keväällä voisi onnistua.
Katsoin netistä ja se onkin aika uusi paikka. Siellä olisi Opan ja Reiman myymälät. Täytyypä joku päivä käydä tsekkaamassa.Emmä pääse ko pitää jättää auto miehelle kun toi työmaa on hiukkaverta pitkä.
Mut joku toinen kerta tässä keväällä voisi onnistua.
colony s01e05Mä katon dokkaria masennuksesta.
pakkasta ompi -1 tulee vilu ulkonaPäivää.menkääpä ny pihalle seisoskelemaan nakuna