Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Nyt kuivana testiviiva oli hieman tummentunut. Aamuinen testi... Siis voiko noi herkät puikko testit vauvala.fiistäkin näyttää tollai haaleeta haamu viivaa vaikka ei olis raskaana?? Ääh mä en kestä. En ikinä saanu haamua enkä haamuviivan esi-isää enkä muutakaa viivanpaikka vastaavaa ja nyt tää. Mä en kestä oottaa.....
olikos siulla kuvaa tarjota?

• Tykkää
Reactions: funny87
Kävin nyt sit kaupassa pikaisesti. Kyllä kassapoika vähän kattoi kieroon kun mun ostokset oli tälläset kun paketti siteitä, kaks pakettia pc:n liuskoja ja suklaata :D tein tosiaan tos ennen kuutta ovistestin jossa viivat oli yhtä tummat. Tässä nyt sit tein yhden pc:n liuskan parin tunnin pidätyksellä ja tulos näyttää tältä: http://aijaa.com/22cX8T mitäs sanotte? Mua pelottaa ihan sikana et on tuulimuna tai menee taas kesken. Kolmas kerta toden sanoo ja n. 1v 4kk yritystä takana. Tää oli kyl joku supersiittiö kun 4pv ennen ovista puuhattiin ja päivää oviksen jälkeen :love:

Kävin nyt sit kaupassa pikaisesti. Kyllä kassapoika vähän kattoi kieroon kun mun ostokset oli tälläset kun paketti siteitä, kaks pakettia pc:n liuskoja ja suklaata :D tein tosiaan tos ennen kuutta ovistestin jossa viivat oli yhtä tummat. Tässä nyt sit tein yhden pc:n liuskan parin tunnin pidätyksellä ja tulos näyttää tältä: http://aijaa.com/22cX8T mitäs sanotte? Mua pelottaa ihan sikana et on tuulimuna tai menee taas kesken. Kolmas kerta toden sanoo ja n. 1v 4kk yritystä takana. Tää oli kyl joku supersiittiö kun 4pv ennen ovista puuhattiin ja päivää oviksen jälkeen :love:
Mitä siä ihtees taas pitkään kiusasit ;) voi onnea onnea onnea <3 :love::love::love:(y)

Viimeksi muokattu:
Ihanaa, onnea :love:

varovaiset onnittelut Funny, kyllähän toi jo ihan viiva on värillä. Toivotaan kovasti vahvistumista!

onnea Catharin <3

Hyviä uutisia Empuskalle huomiselle. Lupaavia oireita kyllä!

täällä ovis käsillä ja eilen ja toissapäivänä ollut vipinää makkarissa. Pitää varmaan vielä tänään varmistella, kun mies tulee iltavuorosta. Miten ne dpo:t laskettiinkaan kun eilen oli ovistesti plussa? Onko tänään dpo 0?

Tarrasukkia plussanneille <3

Kuka teistä käyttää digi ovistikkuja? Osaako joku sanoa kun käytin sitä viime kierrossa ja sain ovis+ ja nyt alotin kp11 ja oli nega ja nyt kp 12-18 testi vilkkunut mutta ei näytä vieläkään plussaa. Luin että tikku ei näytä kun kerran + mutta tietääkö joku pitääkö tämä paikkaansa?

Yhteistyössä