http://aijaa.com/upld/
En malttanut olla aamupissasta testaamatta TAAS! Näkeekö joku jtn? Mä näen viivanpaikan.
En malttanut olla aamupissasta testaamatta TAAS! Näkeekö joku jtn? Mä näen viivanpaikan.
Voi eikä!! Meillä tuli kp 1 sillon 18.1Tuo kuulostaa niin tutulle..kävi siis samalla lailla juuri ja epäilin jälleen km.
Ninas: Kp 1 tuli 22.1 vaikka selkeää haamua oli tullutkin.. tässä kierrossa jää yritys varmasti vähemmälle sen verran on mieli maassa
Kyllähän tuo on ihan värillinen viiva. haamu.http://aijaa.com/upld/
Kiitos kysymästä tammis <3 Täällä menee ihan mukavasti, tosin vaan vielä kp22. Tänään mulla on se progeverikoe ja huomenna kuulen tulokset, jännittää. Tänään tein raskaustestin taas vahingossa aamupissasta ;DHuomenta.
Onnea plussanneet!!
Mites Empuskalla menee? Mulla on sama kp ja paljo kipuja rinnoissa ja vaikka mitä. Lämmöt laski eilen 36.0 ja ei ole enää nouseet. Uskon et mulla alkaa menkat ihan kohta ellei tänään. Tää oli ihan ihme kierto. Lienen vanhus.
Oviskysymykseen. Mullaki tiettyä kipuilua on ainaki viikko ennen ovista. Siis silloin ku sellanen kunnollinen on kuten viime keväänä. Nippailua ja limaa alko olla kp16 vähintään ja o.plus kp21. Tulin sillo siitä raskaaks. Itse oletettu oviskipu oli silloin vain hentoinen vihlaisu aamupäivällä joka kesti vain hetken. Saatto tosin olla mitä tahansa muutakin.
Funny .mun silmään on ihan haamu !
Tsemppiä tänne kaikille uurastajille ja toivoville yhdessä ja erikseen!
Voi eikä!! Meillä tuli kp 1 sillon 18.1
Voimia paljon, me oltiin myös aivan romuna keskenmenosta.
Mäkin näen jotain ehkä! Jatkat vain testailujahttp://aijaa.com/upld/
No onhan tuossa melkonen viivanpaikka..! Jospa se kuitenki muuttus ihan oikeeks viivaks vieläKiitos kysymästä tammis <3 Täällä menee ihan mukavasti, tosin vaan vielä kp22. Tänään mulla on se progeverikoe ja huomenna kuulen tulokset, jännittää. Tänään tein raskaustestin taas vahingossa aamupissasta ;D
Oireitakin voisi olla, mutta taidan pistää ne sen influenssan piikkiin. Tissit ei ole kipeät, välillä asentoa vaihtaessa vihlaisee. Mulla oli yks päivä sitä menkkasärkyä mutta ei vuoto tullutkaan, onneksi. Hitaastihan tämä aika kuluu, huhhuh
http://aijaa.com/JaOAaT
Tässä vielä nega pc, jos nyt malttaisi vaikka odottaa useamman päivän tän testailun kanssa.
Muoks. Voi hyvä tavaton noiden pceiden viivanpaikkojen kanssa -.-
http://aijaa.com/12hFgz
Toivotaan, huomennahan se selviää kannattaako edes haaveilla 0_oNo onhan tuossa melkonen viivanpaikka..! Jospa se kuitenki muuttus ihan oikeeks viivaks vielä
Aivan, tuon saman olen huomannut. Sen takia en niitä herkkiä enää ostakaan, pc ollut yleensä aina se ns.varmistaja jolla saanut sen lopullisen "tuomion". Mutta nyt kirii kyllä mamin testit samalle viivalle, tulee halvemmaksikin jos tilaa ison satsin kerralla. Olikohan siellä halvimmillaan joku 50senttiä/kpl jossain isossa satsissa ja pc kpl/hintahan on jonkun reilu euron kaupasta ostettunaMuakin kiinnostaisi kairanilta kuva! Sitä paitsi ne herkät ei oo edes herkkiä vaikka mukamas ovat, jotkut tavan 25 tikut näyttää jo viivaa ja herkät ei mtn.
Mulle tuli äsken sellainen huonon olon aaltotuulahdus. Ja vaan pyykkien laitto sai sydämen tykyttämään niinkun olis maratonin juossut, huhhuh.
Pchen mäkin kyllä luotan vaikka niihin se viivanpaikka jääkin, mutta ainakin mun kokemuksella joka testiin on jäänyt jonka olen tehny.Aivan, tuon saman olen huomannut. Sen takia en niitä herkkiä enää ostakaan, pc ollut yleensä aina se ns.varmistaja jolla saanut sen lopullisen "tuomion". Mutta nyt kirii kyllä mamin testit samalle viivalle, tulee halvemmaksikin jos tilaa ison satsin kerralla. Olikohan siellä halvimmillaan joku 50senttiä/kpl jossain isossa satsissa ja pc kpl/hintahan on jonkun reilu euron kaupasta ostettuna
Oisko nuo niitä the oireita?
En tiedä dposta, sillo reilu viime vkon maanantaina kävin siellä folliultrassa ja siellä ne kaksi follia keikkui, semmosia 20mm paikkeilla molemmat. Samana päivänä mulla oli nipistelyitä vas. puolen muniksessa, mutta en muista että oliko ne follit just oikealla puolen. En tiedä siis dposta :/ huomiseen nyt sitten jännitän sitä progetulosta :/ sanon ihan suoraan että voihan saatana jos siellä ei mtn ovista tapahtunut taaskaan!Sori pikana vaan ..
Empuska. Mikä dpo sulla menossa? Musta toi vois näyttää lupaavalle haamun esiäidille
Oiksä mittaillu lämpöä, onko koholla ? Hyvältä kuulostaa!
Minä tääl jännäilen kanssa ja pidän kaikki sormet pystyssä!Käskystä, ihana Tammis <3
Ps. Mulla on vähän tunteet pinnassa jotenkin, meinasin rueta just esim. itkemään ja about 5min sille kun meidän toisen koiran veli oli oksentanut sen omistajan sohvalle niin tuli jotenkin myötätuntoahdistus
Testiä kehiin ja kiireellä!!Käskystä, ihana Tammis <3
Ps. Mulla on vähän tunteet pinnassa jotenkin, meinasin rueta just esim. itkemään ja about 5min sille kun meidän toisen koiran veli oli oksentanut sen omistajan sohvalle niin tuli jotenkin myötätuntoahdistus