The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
No ei kait sentään...

Mä vaan tykkään auttaa naisia hädässä, etenkin jos hätänä on liikaa hyvää ruokaa. Miks en miehiäkin, en tossa sukupuolisyrji ketään.
...:notworthy:...sanojen syytä moinen tulkinta, mitäs menivät tommoiseen järjestykseen jotta hajatelmaa pukkas vaikka mimmosta!

Tuommoinen piirre on hyvä juttu :) - hyvä ruoka kun pelastaa monelta jurputukselta ja tosi isoilta murheilta, kun vielä on ruokaseurakin loisteliasta :)
 
@Bitch - eläpä kuule suotta lähde moista loistokkuutta anteekspyytelemään :), iteasiassa voisit tehdä semmosen toistekin(y)..tässä torpassa kun tahtoo toisinaan tällä iänkaikkisuuden vanhalla ronttosauruksella mennä hermosto, kun vellokset illan aikana muuttuvat karvakorvaisiksi nuitten nettihilavitkuttimiensa kanssa:barefoot:...piristävä poikkeus tommonen ns. pimennossa oleminen eilettäin :) eli ei ollenkaan huonoa.
 
Ai nii... Mä vaan en opi, en sitten millään. Just kun tossa manailin siirrellessäni kirjapinoja antennikaapelin tieltä...
Tän päivän reissun ilmaiskirjasaalis:
King- Tarpeellista tavaraa
Iggulden- Keisari
Webb- Miehuuskoe
Buchan- 39 askelta
Tartt- Tikli (Pulizer 2014)
Kunkel- Jumissa
Grimsdottir Z-rakkaustarina
Kureishi- Esikaupunkien Buddha
Tyler- Avioliiton lyhyt oppimäärä
Hustvedt- Amerikkalainen elegia
Frazier- Päämääränä Cold Mountain
ja kolme Outi Pakkasen dekkaria

Ei noit voinu jättää ottamatta ja vaikka vannon, että ne ihan itte hyppäsivät kassiini.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Ai nii... Mä vaan en opi, en sitten millään. Just kun tossa manailin siirrellessäni kirjapinoja antennikaapelin tieltä...
Tän päivän reissun ilmaiskirjasaalis:
King- Tarpeellista tavaraa
Iggulden- Keisari
Webb- Miehuuskoe
Buchan- 39 askelta
Tartt- Tikli (Pulizer 2014)
Kunkel- Jumissa
Grimsdottir Z-rakkaustarina
Kureishi- Esikaupunkien Buddha
Tyler- Avioliiton lyhyt oppimäärä
Hustvedt- Amerikkalainen elegia
Frazier- Päämääränä Cold Mountain
ja kolme Outi Pakkasen dekkaria

Ei noit voinu jättää ottamatta ja vaikka vannon, että ne ihan itte hyppäsivät kassiini.
:D - alitajuntaisesti nukkumaluukkuasi järjestellessä teit tilaa juuri noille kirjoille(y)!

Mun mielestä ei ollenkaan huonoa kiinniottoa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Päivä pitenee huimasti - taivas hehkui upeana Helsingissä
Keskiviikko 3.2.2016 klo 17.14

Ilmatieteen laitos iloitsi jo aamutuimaan Valon päivästä Twitter-tilillään: päivä pitenee jo roimasti helmikuun alussa!(y)
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016020321061337_uu.shtml

Hei muuten, joojoojoo :) - oliko ihan mahtavan upean näköinen auringonnousu tänäaamuna <3!!

Meni kyllä huokaillessa ja ihastellessa sujuvasti ajomatka, tirpanakin hehkui takapenkillä.."..äiti, tommosen kun sain tallennettua johonkin purkkiin tai laatikkoon, niin - tiiäkkö - jokainen päivä alkais näin kauniisti...silloin ei vois ollenkaan olla kiukkusena jos vaikka tekiski mieli..!"...<3

Hetken verran jo maistui :)...
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Mä en tajua luureista mitään. Itse tarvitsisin mahdollisimman älyttömän älypuhelimen. Halvalla, kun se kuitenkin on ekan kesän pölyjen jälkeen hstoriaa.
Mulla sama.
Mä tykkään erillislaitteista. Siis siten, että kännykkä on kännykkä, telkkari on telkkari ja tietokone on tietokone.
Noi älykännykät on mulle jokseenkin sama kuin yhdistettäis kahvinkeitin ja silitysrauta.
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
Mä en tajua luureista mitään. Itse tarvitsisin mahdollisimman älyttömän älypuhelimen. Halvalla, kun se kuitenkin on ekan kesän pölyjen jälkeen hstoriaa.
En mäkään, eikä kyllä haittaakaan. Mä niin vannon ton mun näppiskännyn nimiin, toi liikafiksuvekotin on suolesta - toimii miten toimii...ja käyttäjässään ei oo mitn vikaa *sädekehä, paras kehä :D*...

Ja eihän ne edes kestä niin mitn. Siis jos lipee kädestä, niin - Mertarantaa lainatakseni - se on siinä! Paitti poikkeus on toi Cat:in vehje...esikoisella on joku Huawei ja kuulema ihan käypänen peli :)...
 
tinkunen - kiitos...halaus on aina paikallaan ja sopiva, tilanteessa kuin tilanteessa...

Tää nyt on..tämmöstä. Elämää.

Koko kirjoa. Niin kuin pitääkin.

..läpikäyminen vaan on rankkaa:cry:...mutta helpottanee hitaasti ja hetki kerrallaan :)..vissiin:unsure:...

Love is divine, life is good and death is beautiful <3
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä