Mä en nää, mutta kannattaa tehdä huomenna aamulla uusi testi
Mä en nää, mutta kannattaa tehdä huomenna aamulla uusi testi
Siis joo. Koneella ainakin näkyy ilman sen suurempia tiirailuja ja läppärin kallisteluja Teehän vaikka aamulla uutta testiäOikeesti????
näen haamun ja musta siinä on vähän väriäkin. Huomenna uutta testiä <3katso liitettä 595
Yritin saada kuvaa, mutta ei taida tuossaoikeen näkyä?
Mie en tuossa kyllä nyt nää, ja olikos nuo nyt niitä kökköjä RFSU:ja....?http://aijaa.com/6OLlBx äske tehty!
Nyt olis oviksesta 12 päivää ja todella haalean haalea viiva testiin jäi! Toivottavasti olisi nyt sitä itseäänAnu, mä nään kyl jonkun viivan, mut näyttää enemmän joltain värikertymältä?
Jännää! Toivottavasti tämä olisi sitten Se kierto ja hienoa, että lääke toimiiTadaa, ultrassa näkyi kaksi munasolua. Toinen reilu 21mm ja toinen vajaa 20mm. Oviksen pitäisi tapahtua parin kolmen päivän sisällä, limakalvot oli hyvät. Verikokeisiin menen vielä ensi vkolla niin katotaan onko siellä keltarauhashormonia että ovis on todella tapahtunut. Jos ei tapahdu niin saadaan lähete naisten polille suoraan ivf hoitoon. Kaksosriski on nyt olemassa mutta lääkärin sanoin jos ei maailmaa kaada niin ei muuta kun peitto heilumaan :") ja voihan se olla ettei toinen munasolu saatikka sitten kumpikaan ole edes priimaa. Voi että <3 Ensin yhdellä letrolla ei tapahtunut mitään ja nyt kahdella letrolla kaksi follia. Hassua.
Me onneks kuksittiin eilen illalla ;p hui, kiidän makkariin kohta tarjoamaan sulojani. Mä informoin miestä kyllä tänään ultran jälkeen että nyt taidetaan pitää sellainen panokeskitysleiri parin päivän ajan ;DEmpuska tsemppejä! ! Halusin tulla huutelemaan et alkakaa heti hommiin!! Ovis ei oo välttämättä millonkaan 2-3pv päästä! Rakkula.voi olla jo nyt puhkeamassa. Mullaki oli kp19 munis n.14 mm ja ovisplus kp21. Ovulaatio kp22. Kp 23 ultrassa näkyi keltarauhanen. Ja raskauduin. Se voi kasvaa ja puhjeta nopsaan, yleensä 18-22mm koossa!! Hopihop! Tule pian kertomaan kuulumisia! !
Haamu näkyyhttp://aijaa.com/00Mkfh
Pikanen omanapa.
Toimiikohan linkki? Kuva tän päivän testistä (dpo10 kai). Keskellä päivää testasin pc:llä muutaman tunnin kärvistelyn jälkeen. Mun mielestä tuo viiva on vahvempi kuin eilen(?)
Luen illemmalla mitä teille muille kuuluu, nyt pitää juosta
Hyvin näkyy! <3http://aijaa.com/00Mkfh
Pikanen omanapa.
Toimiikohan linkki? Kuva tän päivän testistä (dpo10 kai). Keskellä päivää testasin pc:llä muutaman tunnin kärvistelyn jälkeen. Mun mielestä tuo viiva on vahvempi kuin eilen(?)
Luen illemmalla mitä teille muille kuuluu, nyt pitää juosta
Tsemppiä! :/ ei oo helppoaRaskastahan tämä on. Ja alkaa syyttään itseensä kaikesta mahdollista ja omaa kroppaansa. Ja usein kysyn itseltäni miksi piti odottaa ja antaa kuumeen nousta pilviin? Miksi suunnitella kun nyt ja nyt alamme yrittään syntyy hän sillon ja sillon. No eipä ***** synny. Idiootti minä. Täällä kp 29/30. Kp 25 tiputti vähän, sen jälkeen ei onneksi. Rintoja särkee, oon kun syvimmässä synkkyydessä, turvottaa. Mutta tästä kiitos Terolut, ei raskaus.