Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Tadaa, ultrassa näkyi kaksi munasolua. Toinen reilu 21mm ja toinen vajaa 20mm. Oviksen pitäisi tapahtua parin kolmen päivän sisällä, limakalvot oli hyvät. Verikokeisiin menen vielä ensi vkolla niin katotaan onko siellä keltarauhashormonia että ovis on todella tapahtunut. Jos ei tapahdu niin saadaan lähete naisten polille suoraan ivf hoitoon. Kaksosriski on nyt olemassa mutta lääkärin sanoin jos ei maailmaa kaada niin ei muuta kun peitto heilumaan :") ja voihan se olla ettei toinen munasolu saatikka sitten kumpikaan ole edes priimaa. Voi että <3 Ensin yhdellä letrolla ei tapahtunut mitään ja nyt kahdella letrolla kaksi follia. Hassua.
Jännää! Toivottavasti tämä olisi sitten Se kierto ja hienoa, että lääke toimii :)
 
Kiitos kaikille raksuille tuesta <3 Toivotaan että nyt ainakin ovis tapahtuisi, ja jos tapahtuu niin jatketaan tällä letro-asetelmalla n. puolisen vuotta. Toivotaan että verikoe sen osoittaa että kaikki menisi niinkun pitääkin.
Pelottaa vaan niin pirusti ettei mitään tapahdu sitten oikeasti ja joudutaan ivfään sitten suoraan :( Olisi kerrankin kiva että joku menisi niinkuin pitäisikin. ://
 
Empuska tsemppejä! ! Halusin tulla huutelemaan et alkakaa heti hommiin!! Ovis ei oo välttämättä millonkaan 2-3pv päästä! Rakkula.voi olla jo nyt puhkeamassa. Mullaki oli kp19 munis n.14 mm ja ovisplus kp21. Ovulaatio kp22. Kp 23 ultrassa näkyi keltarauhanen. Ja raskauduin. Se voi kasvaa ja puhjeta nopsaan, yleensä 18-22mm koossa!! Hopihop! Tule pian kertomaan kuulumisia! !
 
Empuska tsemppejä! ! Halusin tulla huutelemaan et alkakaa heti hommiin!! Ovis ei oo välttämättä millonkaan 2-3pv päästä! Rakkula.voi olla jo nyt puhkeamassa. Mullaki oli kp19 munis n.14 mm ja ovisplus kp21. Ovulaatio kp22. Kp 23 ultrassa näkyi keltarauhanen. Ja raskauduin. Se voi kasvaa ja puhjeta nopsaan, yleensä 18-22mm koossa!! Hopihop! Tule pian kertomaan kuulumisia! !
Me onneks kuksittiin eilen illalla ;p hui, kiidän makkariin kohta tarjoamaan sulojani. Mä informoin miestä kyllä tänään ultran jälkeen että nyt taidetaan pitää sellainen panokeskitysleiri parin päivän ajan ;D
Tänään kyllä töissä ollessa lorisi pöksyyn ihan vetistä valkkaria, ja pisti yhdessä vaiheessa vas. munasarjaan. Ainut vaan en muista kummalla puolella ne mun megamunasolut majaili :whistle::whistle:

MUOKS. Tänään on siis kp13 (n)
 
Viimeksi muokattu:
Huoh.. Taitaa jäädä haaveeksi vain se plussan saanti tässä kierrossa.

Kp 27/24-28, ei oireita alkavista menkoista, mut ei sitä perhanan plussaa testiinkään.. :( Mä en ala. Joka kuukausi samaa pettymystä. Tein mitä tahansa, tai jätin tekemättä niin ei, raskaus ei ala.

Dpo:sta ei mtn tietoa. MUTTA katselin aiempia kiertoja ja silloin on ovisplussa ollut kp16-18 välillä.. Jos nyt olisi samaa, niin eihän nyt olisi vasta ko dpo 11 tyyliin.. Ei se silti paljoa toivoa herätä tuokaan tieto, tai ajatus.

Kaksi piinapäivää jäljellä. Jos ei ala menkat, niin sitten on jo jotain muuta pahasti vialla. Ikinä ei nimittäin kierto ole ylittänyt kp28. Viime heinäkuusta menkat alkaneet kolme kertaa kp28 ja tasan yhden kerran kp29.. Muutoin vaihdelleet kp 21-25...

En tiedä.. Päivätkin menee niin julmetun hitaasti. Toivoo aina uutta päivää alkavaksi, kun aamulla sängystä nousee. :( Itkua pukkaa.


Tsemppiä teille muille!! Toiv. paljon plussaviivoja tulee vielä <3
 
Taustalla pitkään seuranneena iloitsen muiden plussista. Oma tilanne surettaa... Kierukka poistettu 07/2015 ja sen jälkeen kierrot ollu mitä sattuu, 25-30 pvä mutta usein kuitenki se 28. Oviksen tikutin tässä kierrossa. Nyt Kp 24 ja Dpo 11. Testi tältä aamulta puhdas nega :(
Itkettää ja v*tuttaa... Miksei nyt vois vaan onnistua?! Blääh. Kohta varmaan hanat aukee.... mut viimeiseen asti toivo elää vaikka realismi nostelee päätään ja valmistaa pettymykseen.
 
Raskastahan tämä on. Ja alkaa syyttään itseensä kaikesta mahdollista ja omaa kroppaansa. Ja usein kysyn itseltäni miksi piti odottaa ja antaa kuumeen nousta pilviin? Miksi suunnitella kun nyt ja nyt alamme yrittään syntyy hän sillon ja sillon. No eipä ***** synny. Idiootti minä. Täällä kp 29/30. Kp 25 tiputti vähän, sen jälkeen ei onneksi. Rintoja särkee, oon kun syvimmässä synkkyydessä, turvottaa. Mutta tästä kiitos Terolut, ei raskaus.
 
Nyt on mun aika kirjoitella. Oon seurannut sivusta tätä keskustelua jo 4kk:n ajan. Välillä itkien ja välillä nauraen.

Olemme yrittäneet mieheni kanssa lasta jo puolitoista vuotta. Ikäkö painoo jo päälle? Olen 28 vuotias. Päätin vuoden yrittämisen jälkeen kääntyä lääkärin vastaanotolle. Minulla todetti pco eli monirakkulaiset munasarjat? Jos jokin voi niistä kertoo tarkemmin niin olen kiitollinen.

Kuukautiset ovat säännölliset 32-35pv. Ovulaatio tulee joskus ja jouluna eli ei joka kerta tapahdu. Minulle määrättiin clomifen kuuri ensin 1tabletti viidennestä kiertopäivästä yhdeksänteen kiertopäivään mutta ei tapahtunut mitään muutosta eli isoja follikkeleja ei tullut (hedelmöittyviä munasoluja). Sitten minulle viime kierrosta lähtien määrättiin sama mutta 2 tabl viitenä päivänä.

Nyt tänään testaan ovulaation, eilen se ei vielä ollut. Kp 19/32-35 nyt menossa. Toivotaan että ovulaatio näkyisi tänään. Peittoja ollaan joka toinen päivä heiluteltu Intoa riittää vaikka aina kun täti tulee kylään niin itku pärähtää.

Välillä epätoivo riipii niin pahasti päälle että tästä keskutelujutusta on ollut ainoa apu kun saa lukea muiden juttuja. Ehkä meillä vielä joskus tärppää ja saamme elämällemme uuden tarkoituksen. Viime kuussa testailin raskautta joka päivä viikko ovulaatiosta. Mutta täti kuitenkin saapui. Mutta nyt on uusi yrityskerta menossa.

Tsemiä kaikille muillekkin! Ja onnea ihan hirmuisesti plussanneille!
 
Mulle määrättiin Proveraa 5mg 2xpäivä, päivät 14-26. Kuitenkin kun googlailin (tiedän, ei pitäis), niin monessa kohtaa sanottiin että Provera-kuurin aikana on erittäin epätodennäköistä raskautua! :confused:
Onko muilla kokemuksia? Hämmentää...o_O
 
Raskastahan tämä on. Ja alkaa syyttään itseensä kaikesta mahdollista ja omaa kroppaansa. Ja usein kysyn itseltäni miksi piti odottaa ja antaa kuumeen nousta pilviin? Miksi suunnitella kun nyt ja nyt alamme yrittään syntyy hän sillon ja sillon. No eipä ***** synny. Idiootti minä. Täällä kp 29/30. Kp 25 tiputti vähän, sen jälkeen ei onneksi. Rintoja särkee, oon kun syvimmässä synkkyydessä, turvottaa. Mutta tästä kiitos Terolut, ei raskaus.
Tsemppiä! :/ ei oo helppoa
 

Yhteistyössä