The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
tsuferaffi
Marjoista en mitään tiedä, mutta mä paistoin iltapalaksi tofunakkeja, sipulia, herkkusieniä ja selleriä pannulla chilikastikkeen kera. 5/5. Löysin myös assmarketista vegaanisia pakastepullia, ahmin niitäkin neljä (mutta vain koska oli pakko, en muistanut pistää pullia pakkaseen kaupan jälkeen). Huomenna on varmaan pakko syödä loput :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: -tibis
..jees, se on pillit pussiin ja pussin suu kiinni. Talo on hiljaisena, nukkuvat ipanat ovat:love:, ja mä lähden ketturoimaan tonne tyynyjen keskelle...jos vaikka tänään erehtyis toi Unisankari kalauttamaan armahtavaan höttöseen...

Tackar och bockar - työ ootte kyllä arvossa arvaamattomassa:love:*vaalii teitä jokaista pienen pienessä pumppuosastossaan*

Kauniita unikuvia :)*pus*
 
IhQ
Huomenta!

Pullia ei oo tullut paistettua vuosiin varmaan..ei niistä ikinä pakastimeenkaan jääny yhtään, jostain syystä..

Voi perjantai..onneks on se aamusempi vuoro ni pääsee aiemmin poiskin.
Kävin jo pikasuihkussa, hiukset pakko pestä. Nyt sitten kahvia ja jos jotain aamupalaa jos ehtii kun pitäs lapsetkin hoputtaa mukaan..
 
Huomenta juu!

Puuro massussa, tuli takassa ja pataleipä (porkkanaraasteella tuunattuna) uunissa. Yhdeltä pitäis olla Mankkaalla miehen selkää huoltamassa ja mä kiertelen sillä aikaa supermarketin maustehyllyt.

Kiva päästä välillä muualle ruokaostoksille kuin koticittariin tai prismaan. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä