Mulla ei viivat vahvistu.
Sunnuntaina testasin iltapissasta viivanpaikan ja nyt kolmantena aamuna peräkkäin haamun. Vahvuudeltaan sama ku Cembalon ylemmän testirivin 9 tai 10. Voi huooh, selvästi siis on raskaushormonia muttei tarpeeksi. Nyt dpo 15, luulen että tunsin oviksen koska oli niin kipeä että piti särkylääkettä ottaa. Onkohan nyt sitten kohdunulkoinen kyseessä...
Kiitos muuten Tehran aiemmasta vastauksestasi! Osaatko sanoa miten tollasiin verikokeisiin pääsee, täytyykö suosiolla yksityiselle mennä? Ja millä aikataululla kannattaa edes yrittää? Nythän on vasta kp 32 ja mulla on ollu vasta kolmet menkat edellisen synnytyksen jälkeen, joista pisin kierto tais olla 35.
Tää on nyt pelkkää omaa napaa mut esikoisesta tais tulla kans aika myöhään plussa. Ku mä söin sillon pillereitä ni olikohan niin et ku tyhjennysvuotoa ei kuulunu ni tein varuilta testin ja oli nega. Sit oli ilmeisesti kiinnittymisvuoto ku luulin et menkat alkoikin. Ja sit taisin ehtiä alottaa uuden pilleriliuskan ennen ku tein uuden testin joka olikin sit selkeä plussa. Kai..
Äh, turhauttavaa kyllä ku ei nyt yhtään tiedä missä mennään. Onko muilla kivempia fiiliksiä tähän päivään?
Onko ensikertalaisilla (miksei muillakin) käyny vielä pakokauhu mielessä?