emmäävaantiiä. jos ei sieltä nelosen nettitelkkarista voi katella.En tiedä netti-teeveistä, mutta tietääkö joku muu? päätön?
emmäävaantiiä. jos ei sieltä nelosen nettitelkkarista voi katella.En tiedä netti-teeveistä, mutta tietääkö joku muu? päätön?
En usko.ruokaa ja juomista toiveitten mukaan ?
lupaan olla myrkyttämättä eväitä.
ruokia ja juomisia vai tota lupausta olla laittamatta myrkkyä ?En usko.
jälkimmäistä tietenkin.ruokia ja juomisia vai tota lupausta olla laittamatta myrkkyä ?
jälkimmäistä tietenkin.
Meinaakko laittaa silmätippoja?olisko vapaaehtosia lahjottavaksi ?
meinaatko että oon semmonen tyyppi.Meinaakko laittaa silmätippoja?
Mut on helppo lahjoa.
No en.meinaatko että oon semmonen tyyppi.
Ja mä.Luulin että Fox näkyy kaikilla.
niin pitäis näkyä, mutta kun ei vaan näy.Luulin että Fox näkyy kaikilla.
mä ketään myrkytä.Uskaltaako tänne myrkkyjen keskelle ees tulla . *piilottelee tiiviisti kuppiaan *
Onko varma kansmä ketään myrkytä.
arvaan mihin tämä kysely ja epäilys johtaa. saan kokata sun keittiössä ruokaa ja tuoda alkon pullottamia juomisia. kokkaaminen on vaan suoritettava ilman vaatteita ettei vaan vaatteisiin ole piilotettu myrkkyjä.Onko varma kans
Pitänee keksiä monen monituista tuntia vaativa menuuarvaan mihin tämä kysely ja epäilys johtaa. saan kokata sun keittiössä ruokaa ja tuoda alkon pullottamia juomisia. kokkaaminen on vaan suoritettava ilman vaatteita ettei vaan vaatteisiin ole piilotettu myrkkyjä.
Alaston kokkaaja..arvaan mihin tämä kysely ja epäilys johtaa. saan kokata sun keittiössä ruokaa ja tuoda alkon pullottamia juomisia. kokkaaminen on vaan suoritettava ilman vaatteita ettei vaan vaatteisiin ole piilotettu myrkkyjä.
UskaltaaUskaltaako tänne myrkkyjen keskelle ees tulla . *piilottelee tiiviisti kuppiaan *
Hitsi, mä olen nähnyt päättömän kokkaavan paljassäärisenä. Toi ois kyllä enmmän!Alaston kokkaaja..