The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juu mun lapsilla ois tuommoisten tilanteiden varalta rakettireput ja sateliittipuhelimet siltä varalta että kännykkäverkko kyykkää ja tulee sähkökatkokset kaikkialle. Myös sateliittipuhelimiin olisi repullinen litiumakkuja että sähkökatkoksienkin aikaan pystyisi käyttämään. Lisäksi heillä olisi gps- siru ihon alla että voisin seurata koko ajan missä olevat sekä junalla jos matkustavat niin auto+kuljettaja ajaisi perässä koko ajan samaa reittiä siltä varalta että veeärrä myöhästelee, voi ottaa heti kyytiin jos näyttää liikaa miinusta veeärrän kello. Kiertoradalle parkkeerattu starship Enterprise (NCC-1701-J) joka on valmiudessa reaaliaikaisesti sädettämään lapset turvaan holokannelle ja sieltä tarkastuksien jälkeen luokseni.
Kun tuolle isälle selvisi että lapset odottaa junaa Kouvolassa, miksei lähteny hakemaan? Oisivat olleet tunnissa jo lähes takasin Lappeenrannassa. Ei, hänen aikansa meni extra-palvelujen vaatimiseen ja Iltalehteen soitteluun.
 
Kun tuolle isälle selvisi että lapset odottaa junaa Kouvolassa, miksei lähteny hakemaan? Oisivat olleet tunnissa jo lähes takasin Lappeenrannassa. Ei, hänen aikansa meni extra-palvelujen vaatimiseen ja Iltalehteen soitteluun.
Kyllä, ihan paska isä kun huolestuu lapsistansa. Ois mennyt vaan baariin esim eikä häirinnyt kuninkaallista VR:n asiakaspalvelua.

Ainiin ja Kouvola - Lappeenranta väli on noin 88km niin tuohan on silkkaa valehtelua kertoa että "lähes" tunnissa käy hakaisemassa Kouvolasta Lappeenrantaan. Siinä menee YLI kaksi tuntia. Ei "lähes" tunnissa.
 
Kyllä, ihan paska isä kun huolestuu lapsistansa. Ois mennyt vaan baariin esim eikä häirinnyt kuninkaallista VR:n asiakaspalvelua.

Ainiin ja Kouvola - Lappeenranta väli on noin 88km niin tuohan on silkkaa valehtelua kertoa että "lähes" tunnissa käy hakaisemassa Kouvolasta Lappeenrantaan. Siinä menee YLI kaksi tuntia. Ei "lähes" tunnissa.
Saahan niistä huolestua mutta ei tartte syyttää vr:ää ja soitella iltalehtiin kun itse pistää lapset rahattomana liikkeelle eikä ees opasta että kannattaa olla pelaamatta akkua loppuun. Ja ois se ainaki sinne Kouvolaan ehtiny ennen junaa jos nyt ei takas Lappeenrantaan.

Lapsethan on tossa itte koko ajan sitä mieltä ettei ollut mitään hätää kun muut matkustajat auttoi. isä yrittää ilmeisesti julkisuuden turvin saada ilmasia matkoja.
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Mun mielestä palstailu on hirmu hyvä ratkaisu. Ei me millään löydetä miehen kanssa joka illaksi leffaa minkä molemmat haluaisi katsella. Katsokoot se kun ukot mäiskivät toisiaan turpiin kehässä ja mä viihdyn täällä.
Ei tolla palstailulla ja ukottomuudella oo mitn tekemistä elokuvien kans.
Palstailulle vaan jää vähempi aikaa kun tarttee ehtiä sänkyyn ennen kuin alkaa nukuttamaan.
 
Saahan niistä huolestua mutta ei tartte syyttää vr:ää ja soitella iltalehtiin kun itse pistää lapset rahattomana liikkeelle eikä ees opasta että kannattaa olla pelaamatta akkua loppuun. Ja ois se ainaki sinne Kouvolaan ehtiny ennen junaa jos nyt ei takas Lappeenrantaan.

Lapsethan on tossa itte koko ajan sitä mieltä ettei ollut mitään hätää kun muut matkustajat auttoi. isä yrittää ilmeisesti julkisuuden turvin saada ilmasia matkoja.
Ei olisi ehtinyt Kouvolaan ennen junaa. Ei. Menee noin 1t10min Lappeenrannasta Kouvolaan ja odotusaika oli uutisen mukaan tunti. Tarkkuutta eikä heitellä mutu -tunteella asioita faktoina.
 
kyllä kerran illassa kerkiää nussimaan vaikka vähän palstailiski

noi hiljattain pariutuneet taitaa painaa puolta
kymmentä laakia illassa
Vähintäänkin :rolleyes: Jos mä oon miehen luona nii meil on nii julmetusti asiaa ettei kerkee ku höpistä..viime vl huomas et kello on jo 7 aamulla ja piti sit yrittää mennä nukkuun..huonol menestyksel..tuli viel luuhattuu kainalos kolmisen tuntii ennenku maltto hetkeks alkaa nukkuun :D nyt aattelin sit antaa miehen olla tän vl ihan itekseen viettäköön vaiks miesten kans saunailtoja jne :) mut onneks on puhelin keksitty nii voi näpyttää viestii tai rimpauttaa :)
 
Vähintäänkin :rolleyes: Jos mä oon miehen luona nii meil on nii julmetusti asiaa ettei kerkee ku höpistä..viime vl huomas et kello on jo 7 aamulla ja piti sit yrittää mennä nukkuun..huonol menestyksel..tuli viel luuhattuu kainalos kolmisen tuntii ennenku maltto hetkeks alkaa nukkuun :D nyt aattelin sit antaa miehen olla tän vl ihan itekseen viettäköön vaiks miesten kans saunailtoja jne :) mut onneks on puhelin keksitty nii voi näpyttää viestii tai rimpauttaa :)
mikä miesten saunailta se semmonen on jos pitää jatkuvalla syötöllä viihyttää muijjaansa?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä