The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jes! Kuume laski (ainakin toistaiseksi). Tuli yön aikana oikeen ryminällä alas. Heräsin siihen, että olin hiuksia ja yöpaitaa myöten läpimärkä ja niin oli tyyny ja peittokin. Mutta ihanaa! Oli vihdoin voimia mennä suihkuun ja kuurata oikeen kunnolla. Ehkä tänään jaksaisin hiukan siivotakin. Mun huone on kuin pommin jäljiltä :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
niimpä, sitä ootellessa aattelin kaivella pakastimesta vanhimpia hirvenlihoja ja tehdä niistä kepappia

lisäksi ostin toiseen pötkylään vertailun vuoksi nautaa, lammasta ja sikaa
Siis... :confused: ... :eek: Mistä hitosta mainitsitkin juuri kebabin? Mä vetelen juuri kitaani paistettua, chilillä ja mustallapippurilla maustettua karitsanpaistijauhelihaa ja tuumin, että jos joku noista kaupungin kebabmestoista muuttuisi ja alkaisi myymään ihan "oikeita" kebabeja niin musta tulisi vakiasiakas.
 
IhQ
Paranemisia kipeenä oleville!

Miun autosta kuuluu kans ties mitä nitinöitä..se on vaan niin kivaa, kun heti kun alkaa pikkisenkin pakastumaan, kuskin puolen ovi ei mee avaimella lukkoon/aukea lukosta ja pyyhkimet jäätyy niin ettei niitä saa kirveelläkään liikkumaan. Sisäpuolelta ikkunat on useinkin niin umpijäässä että pitää oikeesti oottaa ikuisuus että ne saa ees skrapattua, tai sit pitää iglulla lähteä ajamaan kun on saanu hiki hatussa hinkattua siihen jäähän sen 10x10cm aukon...(en oikeesti noin tee)
 
IhQ
Mutta jee, pakkasta on enää -25..vaan onhan se vähemmän ku 33..

Ja nyt sain senkin kaverin varmistuksen et mennään sit sinne tapahtumaan minne sitä kyselin jo ties vaikka miten pitkä aika sitten! Molemmilla on liputkin jo!
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Perjantaiehtoon kunniaksi pukkaa flunssaa. Päätä särkee, kärsä vuotaa ja palelee ihan pleesti vaikka on kahdet villasukat ja kaksi villatakkia.

Pari päivää oon ollut Jyväskylässä kouluttamassa isoja poikia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä