Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Sannahan kumma juttu tosiaan että digi antaa ei-raskaana jos PC on noin selvä :O mulla oli samanlaista viivaa PC:ssä kemiallisessa, mutta mulla silloin digi antoi 1-2 ennenkuin PC viivatkin lähti haalenemaan. Tsempit.

Pahoittelut ninas :(

Rfsun uudet ovistestit ei anna helpolla vahvaa viivaa . Totesin tässä taannoin tämänkin. Esim nyt oviksen aikaan digi antoi hymiön ku rfsu ei ollut edes yhtä tumma kuin kontrolli. Testailin sillä viime hoitokierroksessa eikä se antanu loppukiertoon mitään toista viivaa.
Nyt tänä aamuna tein rfsun ovistikun, silmin nähden nippanappa nähtävä haamu, digitestiin LH viiva suht tumma, tummempi kuin yleensä tässä kohtaa kierrossa.
Veikkaan että noi uudet rfsut ei oo ns herkkiä ovistikkuja, ainakaa enää. Vanhemmat antoi mulla koko kierron selkeää viivaa, nyt pysyvät lähes blankkona alkukierron , sit tummenee yks kaks ja loppukierron hailua.

Mäkin siis testaan noilla. Nyt menossa dpo9/10 ja rfsu lähes blankko tosiaan, digi viiva tummahko. R.testi nega.

Viimeksi rfsu oli just tota vahvuutta kun r.testi haamuili

Joten ite uskoisin että toi sun PC on iha oikeassa.

ninas_, voi kurjuus! pahoittelut.

sannahan, mää luottaisin tohon pregcheckiin :geek:

Täällä ootetaan kovasti testipäivää. Nyt on dpo 7, la-su yönä oli aivan ihmeellinen pistävä kipu alavatsassa, en saanut nukuttua sen takia ja välillä tuntui melkein kramppaavalta sillä pistopuolella. Se oli aika keskellä, mutta hieman enemmän ovispuolella. Sunnuntaina mulla oli ihan koko päivän semmoinen voimakas paine mahassa, eikä sitä fiilistä oo ollu koskaan paitsi ennen plussaa esikoisesta!! Yön aikana tissit on kipeytyneet ja tuntuu ilkeältä.

Ainiin, en oo aiemmissa kierroissa paljon lämpöjä seurannut, mutta nyt on oviksen jälkeen ollut se 36.8, paitsi vkl ne tipahti 35,5, kunnes nousi takaisin 36.9... päätin, että se johtui kiinnittymisestä :LOL:

Näyttäisköhän pc liuska mitään jo dpo 9...?!
t. en oo yhtään malttamaton

ninas_, voi kurjuus! pahoittelut.

sannahan, mää luottaisin tohon pregcheckiin :geek:

Täällä ootetaan kovasti testipäivää. Nyt on dpo 7, la-su yönä oli aivan ihmeellinen pistävä kipu alavatsassa, en saanut nukuttua sen takia ja välillä tuntui melkein kramppaavalta sillä pistopuolella. Se oli aika keskellä, mutta hieman enemmän ovispuolella. Sunnuntaina mulla oli ihan koko päivän semmoinen voimakas paine mahassa, eikä sitä fiilistä oo ollu koskaan paitsi ennen plussaa esikoisesta!! Yön aikana tissit on kipeytyneet ja tuntuu ilkeältä.

Ainiin, en oo aiemmissa kierroissa paljon lämpöjä seurannut, mutta nyt on oviksen jälkeen ollut se 36.8, paitsi vkl ne tipahti 35,5, kunnes nousi takaisin 36.9... päätin, että se johtui kiinnittymisestä :LOL:

Näyttäisköhän pc liuska mitään jo dpo 9...?!
t. en oo yhtään malttamaton
Teehän testi kiireellä jo!! (y)

• Tykkää
Reactions: Theran
:unsure:pahoittelut ninas...

Sannahan kyllä mäkin tuohon pc tikkuun uskoisin. En oo ikinä kuullut että olisi noin selkeää viivaa antanut jos ei olisi raskaana.

Tammis mulla oli kanssa vanhoja tikkuja.. Nykyään alkanut heittää pois kun kierto ohi. :D kuviakin oli mutta nekin poistan kun uusi kierto alkaa.

Mä menin sitten tilaamaan pari r-testiä vaikka ei pitänyt ennen ens viikkoa.. Tänään vasta dpo4. :p uitin silti ovistikkua ja lähes blanko tuli viikonloppuna mutta tänä aamuna alkoi saamaan väriä. Ei ihan plussa mutta mulla on joskus käynyt noin että tummunut uudestaan loppua kohti. :)

Kovasti voimia menetyksen saaneille. Ei oo helppoa päästää irti unelmasta.. :(

Plussille vahvistusta! Piinailijoille lisähermot!:D

• Tykkää
Reactions: ninas_
voi ei ninas. Iso halaus ja voimia sinulle <3 onneksi miehesi on kotona tänään.
minlisi testää ihmeessä, eikö aika monilla ole jo noilla päivillä saanut haamua!
sannah, näyttää lupaavalta toi pc, ihan selvä viiva! Onpas hassua, että toi digi antoi tuloksen ei raskaana. Jospa sekin olisi jo huomenna ollut positiivinen!

omaa napaa sen verran, että nyt ehkä dpo 5-6. Jotain erilaista edelliseen kiertoon se, että valkovuotoa tulee runsaasti vaikka yleensä alkaa kuivakausi oviksen jälkeen. Lämmöt nousi asteittain 37 oviksen jälkeen. Tänään oli 36,7? Mistä lie tämä lasku...

• Tykkää
Pessiy.. toi ei nyt varmaan ole huolestuttava dippi, menee varmasti vaihtelun piikkin :). Mä laitoin kevään plussassa ylös lämpöjä ja ne pomppasi ensin 36.8 kieppeille ja jopa 37 päivisin mut kävi välillä jopa 36.4, pääsääntöisesti oli 36.6 ja raskaana olin :) Normilämpö mulla pyörii aamulla 36.2 kieppeillä ja päivällä saatta olla 36.4.

• Tykkää
Reactions: pessiy
Theran..no kiva etten oo ainoa :D
No joo..ei varmaan dpo4 vielä voi raskaudesta kieliä. Millä o.tikuilla sä teet? Tsemppiä ja peukut!
Joo tuskin raskaudesta että ihan jotain muuta. :D raskauskeijun 20 herkkyys ovistikuilla. Kierron alun oli lähes tyhjä kunnes paria päivää ennen plussaa alkoi tulemaan väriä. Viime ke plussa. Sitten taas himmeni perjantaina.
Olishan se ihana yllätys että tulis raskaaksi ja tällä kertaa kaikki menisi hyvin. :) <3

• Tykkää
Reactions: Välli
Ja mää vielä mietin, että jättäiskö ens viikkoon vaan ääh :D Onneks tossa lähikaupassa on pc liuskoja, jos huomenna kävis nappaamassa paketin... Vois testata mieheltä salaa, kerron vasta plussasta, ettei se sitte heti pety jos onki nega.

tsemppiä kanssapiinailijat!(y)

ninas voimia! <3

Tammityttö
kiva kuulla, että lyhyelläkin luteaalivaiheella voi raskautua! :) Mulla oli viime kierrossa 9 päivää ja tässä kierrossa ovis oli samana kiertopäivänä kuin viimeksi. Saa nähdä jääkö luteaali yhtä lyhyeksi. Nämä kaksi kiertoa olen vasta tikuttanut ovista.

Marrasmai Pääseekö johonkin tutkimuksiin vaikkei olisi vielä vuotta yritystä takana, jos on itse huomannut näin selkeän "vaivan"? Itse nyt vielä vähän aikaa kuitenkin seurailen. Mietin vaan, kun mulla on lyhyt kierto, niin vuodessa tulee kiertoja muutama enemmän kuin 12.

• Tykkää
Nippeli mä testaan. Ne vanhat ainaki toimi hyvin eikä kai näissä uusissakaan ole valittamista. Mut selkeästi heikommin antaa vahvaa viivaa. Esim nyt oli märkänä haaleampi ku kontrolli mutta digi antoi hymiön. Vasta seuraavana aamuna olis ollu tummempi. Mut siis tossa muutama viesti taaksepäin näkyy. Ei ainakaan noi uudet anna meikäläiselle mitään "onkohan nyt ovis"-viivoja pitkin kiertoa vaan ne on tosi blankkoja/hailuja kunnes vahvistui just ennen ovista.

rfsun r.testit onkin oma lukumsa. Mutta tosiaan itse tykkään ovistikusta joka ei kokoajan työnnä jotain viivaa. Selvästi vahvenee kun aika on. Esim PCn ovistikut lienee herkempiä koska itsellä saattoi antaa esim kp12 kiepelleillä tummahkoa viivaa vaikka ovis oli kp21. Toi Fisun testi on pysyny toistaiseksi tosi vaaleana ennekuin plussa sit tulee

• Tykkää
Reactions: Välli
ninas_ olen hirveän pahoillani! :( Toivotaan kuitenkin vielä loppuun asti, että kaikki olisikin hyvin.

Osaisiko joku vastata tuohon aiempaan kysymykseeni siitä, onko rv 5+6 (tai rv 6+0) täysin turhaa mennä vielä alkuraskauden ultraan? Seuraava mahdollisuus siitä on kahden viikon matkan jälkeen. Vaikka sykettä ei saataisi vielä näkyviin, voisiko mahdollisesti tuulimunaraskauden sulkea pois?

• Tykkää
Täällä käyty sydän sykkyrällä lääkärissä tänään ja ei tultu yhtään viisaammaksi. :confused:

Teki sisätutkimuksen ja sanoi, että vuoto näyttäisi tulevan kohdusta, mutta kohdunkaula on kiinni ja napakka(hyvä vai huono??), kirkasta verta vuotaa. Särkylääke otettu 11.30 ja sen jälkeen ei ole kipuja ollut, ei edes lääkärin pöydällä kun se runnoi alavatsaa ja kyseli, että sattuiko.

Konsultoi ultraavaa lääkäriä ja akuutti-ultra omassa terkkarissa torstai aamuna.

Summasummarun, voi olla keskenmeno ja vaikuttaisi menkkakipujen puolesta siltä, mutta hyvällä tuurilla voi kuulemma myös olla kaikki hyvin. :alien::eek:

MUOKS. Niin ja hcg-seuranta katotaan ultran perusteella.

Yhteistyössä