The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hemmetti mä oon ihan blondi näiden saikkujuttujen kanssa. Ei oo ennen tarvinnu hakea saikkua, nii en tiiä, miten tää toimii. Eka pomo närkästyi, kun en aiemmin kertonu. Ymmärrettävää toki, mutta illalla oli ihan normiolo ja nukuin myöhään. Sitte lampsin väärälle terveyskeskukselle. Mun keskus onkin toi kauempana oleva. Tietenkin olin ajatellut, että lähempi ja isompi on se. Ja lopulta kun pääsin oikeaan paikkaan, sain kuulla, ettei päivystystä ole, vaan sinne varataan aika. Eli uudestaan sitten iltapäivällä. Silloin joskus naperona, jos on tarvinnut lääkärille mennä, mentiin vain päivystykseen istumaan.
 
Päivystykset ovat todella hepreaa nykyään! Milloinkaan tiedä, minne pitää mennä tai soittaa.

Mä synkronoin mun uutta Polar-vempelettä. Pian se hoputtaa mu nousemaan perseeltäni kun oon istunut liikaa ja huomauttaa jos yritän liikkua urhan aktiivisesti. Tai siis jos syke nousee liikaa...
 
IhQ
Heipsis!

Tulipa se paria astetta liian iloisesti..
Nojoo, ihan ok päivä. Saatiin tänään kirjattua viime vuosi loppuun ja huomenna katotaan jotain palkkakirjauksia sun muuta semmoista.
Jännää mutta monimutkaiselta tuntuu. Välillä taas luulee jotain tajunneensa kunnes tajuaa ettei tajunnutkaan. Mutta joo, mielenkiinnolla odotan mitä tuleman pitää.

Oon niin järkyttynyt vieläkin, esikolla ekat menkat. Missä se miun pikkuinen oikeen on, hemmetti..Ollaan varmaan yhtä pöllämystyneitä, tietty oon yrittänyt selittää miksi ja miten ja mitäs nyt tehdään yms. niin hyvin kuin osaan. Mut huh. Millon tuosta tytöstä tuli noin vanha? (vaikkei tuo mikään vanha ole, tänä vuonna vasta 11v.) Ja millon miusta tuli näin vanha???
 
  • Tykkää
Reactions: papumössö
Majuri tässä
pakko paheksua velttoiluanne, menkää piihalle raittiiseen ilmaan.
Mä vetelelen täällä mömmöjä huuleen ja huilailen nyt hetkisen ennenkuinn Eteeni kannettaan ruokaa
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä