mitä työvaihetta oot käskeny tehä puukolla graniitille?Kivi. Graniitti meidän puukot hajottaa. Ja joku kiinalainen paskakivi.
En oo! Mut jos parisataakiloisten kivien väliin putoaa jotain ja pitää kammeta niitä erlleen niin ekaksi ne löytävät taskustaan puukon. *pään seinäänhakkuuhymiö*mitä työvaihetta oot käskeny tehä puukolla graniitille?
tuikitavallista suomalaisen duunarin työmoraaliaEn oo! Mut jos parisataakiloisten kivien väliin putoaa jotain ja pitää kammeta niitä erlleen niin ekaksi ne löytävät taskustaan puukon. *pään seinäänhakkuuhymiö*
Korjaanpas. 80 prosentia mun työntekijöistä on ollut eestiläisiä.tuikitavallista suomalaisen duunarin työmoraalia
oppineet näemmä maan tavatKorjaanpas. 80 prosentia mun työntekijöistä on ollut eestiläisiä.
Tota...En oo! Mut jos parisataakiloisten kivien väliin putoaa jotain ja pitää kammeta niitä erlleen niin ekaksi ne löytävät taskustaan puukon. *pään seinäänhakkuuhymiö*
saitko kolattua kartanon puhtaaksi vai onko länsisiiven kohdalla vielä sanomista?Iltaa pörriäiset
Kartano näyttää kelvolliselta joka suunnasta. Joskin uutta puuhasteltavaa näyttää tulevan hiljakseen lisää. Talvi .saitko kolattua kartanon puhtaaksi vai onko länsisiiven kohdalla vielä sanomista?
täällä ei ole satanut viikkokausiin joten hommat hanskassaKartano näyttää kelvolliselta joka suunnasta. Joskin uutta puuhasteltavaa näyttää tulevan hiljakseen lisää. Talvi .
Saako heti aamupalalle tunkea kyläänMä teen ekaa kertaa elämässäni perunalimppua. Toki sovelsin ja se saa imeltyä yön yli ja sit paistan sen pataleivän tyyliin.
Oikeesti? Paljonkos siellä on nyt lunta?täällä ei ole satanut viikkokausiin joten hommat hanskassa
Tervetuloa!Saako heti aamupalalle tunkea kylään
Olisko 5...10 senttiä.Oikeesti? Paljonkos siellä on nyt lunta?
Nyt on siis mennyt lumet päinvastoin, mutta mie en valita .Olisko 5...10 senttiä.
Täällä on ollu viime ajat 15...25 pakkasta ja silloinhan ei tunnetusti sada lunta. Normi tammikuussa olis ollu vuoronperään parin päivän tuisku ja parin päivän pakkanen.Nyt on siis mennyt lumet päinvastoin, mutta mie en valita .
Mahtuuko luudalle???Saako heti aamupalalle tunkea kylään
No, kyllä sitä luntakin sinne lisää vielä saadaan. Pakkaset ne kiristyy kohta taas täälläkin.Täällä on ollu viime ajat 15...25 pakkasta ja silloinhan ei tunnetusti sada lunta. Normi tammikuussa olis ollu vuoronperään parin päivän tuisku ja parin päivän pakkanen.
MahtuuMahtuuko luudalle???
NiiMpä, aina on tammikuussa tullu aivan vitun paljon lunta. Toivottavasti rattorimiehen vehkeet pelaa sillon kun pitää.No, kyllä sitä luntakin sinne lisää vielä saadaan. Pakkaset ne kiristyy kohta taas täälläkin.
Tammikuussa pitää olla kylmä ja lunta. Semmosiin oloihin mie oon ihan syntynytNiiMpä, aina on tammikuussa tullu aivan vitun paljon lunta. Toivottavasti rattorimiehen vehkeet pelaa sillon kun pitää.
Samma häär. Kotoperällä ruukasi olla näiltä vuosin liki metri lunta ja pakkasta oli -40 viikkomoissa. Sen kun välillä käytti -kympissä että sai tekosyyn tuiskuta taas puoliskametrin uutta lunta.Tammikuussa pitää olla kylmä ja lunta. Semmosiin oloihin mie oon ihan syntynyt