Sinä olet niitä harvoja naisia joiden kanssa lennän vaikka kuuhun kysymättä sanaakaan.Mahtuu
Tää on mun 46. talvi ja aina vaan vaikeemmaksi käy kestää sitäTammikuussa pitää olla kylmä ja lunta. Semmosiin oloihin mie oon ihan syntynyt
mulla on talvia takana enempi, ilmeisesti siksi mulla ei ole niissä juur vaikeuksiaTää on mun 46. talvi ja aina vaan vaikeemmaksi käy kestää sitä
Ei päde tuo logiikka kun mie vedän joitakin vuosia vähemmän kuin pitsi.mulla on talvia takana enempi, ilmeisesti siksi mulla ei ole niissä juur vaikeuksia
kiri mut kiinni niin sitte helpottaa, eiks niin
Mie oon huomannut, että mie en meinaa kestää sitä marraskuun mörön peräaukon aikaa.Tää on mun 46. talvi ja aina vaan vaikeemmaksi käy kestää sitä
peesaan, se aika hirvenpyynnin päättymisen ja lumitalven välissä on kaiken vittumaisinMie oon huomannut, että mie en meinaa kestää sitä marraskuun mörön peräaukon aikaa.
ootko kuullu sanontaa että elä opeta isääs naimaan?Ei päde tuo logiikka kun mie vedän joitakin vuosia vähemmän kuin pitsi.
Elä huoli. Sitä ei oo tapahtumassa .ootko kuullu sanontaa että elä opeta isääs naimaan?
Sama. Siksi pidän kesäloman myöhään syksyllä ja lähden lämpimään. Ikävä kyllä eläkkeeseen on vielä parikytä vuotta joten ei voi koko talvea olla sielläMie oon huomannut, että mie en meinaa kestää sitä marraskuun mörön peräaukon aikaa.
Olet sä ainaki neljästi onnistunutMua ei tartte opettaa naimaan.
En mä opi kumminkaan.
Yrittää toki voi.
Vain äiti on aina varma.Olet sä ainaki neljästi onnistunut
alapeukku meni 20 vuoden pakkotyölle
Sain ruutikselta alapeukun. Meen sängyn alle masentumaan.
Ai no sitten tuun pois sängyn alta ja lähen töihinalapeukku meni 20 vuoden pakkotyölle
Elä romaha. Joskus on paljon paineita ja joskus vielä enemmän mut asiat tuppaa selviämään tavalla tai toisellaHuomenta!
Ääh. Ei oo hyvä. Tuntuu että pää hajoaa kaiken paineen alla.
Open kans juttelin eilen, se nyt ei ainakaan auttanut asiaa.
Pitäis myös olla sitä sun tätä, osata ja keretä ja oppia ja muistaa niin paljon. Mie romahan.
Älä mee kyytiin lumipyryssäMahtuuko luudalle???
mitä mitä, eikö toimistokuukkelien seura meinaa innostaa?Joko tibiksellä on uunituoreet leivät valmiina? Lähenkö tulemaan?