Makunsa kullakin sanoi kissa ko persettään nuoli.mäen tajuu tota keekkiä enkä sen musaa, en lähtis mistään hinnasta sen keikalle
no niimpä, välillä ihan tosissaan epäilyttää että mun maku ei ole nykypäivän vaatimusten edellyttämällä tasollaMakunsa kullakin sanoi kissa ko persettään nuoli.
No mulla on toisinaan ihan samanlainen tunne Monenkin asian suhteen.no niimpä, välillä ihan tosissaan epäilyttää että mun maku ei ole nykypäivän vaatimusten edellyttämällä tasolla
Mulla saattaa mahollisesti olla eessapäin ne hetket ku pitäis syväpainaamulla taas ne päivät on takanapäin kun olin kova painaja
mikäs se semmonen on (ei jaksa kuuklaa)On taas vanhalla oppimista. Yritän perehtyä One Driven saloihin...
Joku tsaatans pilvitallennustila mitä en ainakaan vielä kunnolla hallitse. Tää on vrmasti näppärä kunhan opin.mikäs se semmonen on (ei jaksa kuuklaa)
Kyä mää sitten niitten kans kävin vetämässä sopat naamaan. Nyt on taas oltu riittävän sosiaalinen ja voi vetää poppikoneen korville.mitä mitä, eikö toimistokuukkelien seura meinaa innostaa?
mulla on täällä himassa kaamee meteliKaikilla kiire arjen kanssa? Mulla on viikonloppuvalmistelut meneillään. Vedin jo sängyn auki ja laitoin kaverille petivaatteet valmiiksi, pesin vessan ja tiskasin. Kaupassa pitäis vielä käydä ja suihkussa pitkän kaavan mukaan. Huomenna on herättävä aikaisin aamulla aamuvuoroon. Sen jälkee kipitän kotiin, kaveri tulee, tehää ruokaa ja mennä reivailee yheksän tunnin keikalle. Yöllä varmaa vielä riehutaan kotona, kunnes simahdetaan Auringon noustessa. Ja sit ehtii nukkuu pari tuntia, kunnes täytyy taas juosta töihin. Rankka viikonloppu siis tulossa Täytyy varmaa ottaa melatoniinia tänää, että saan nukutuksi ja jaksan ton rumban.
Kiitos, jalo tarjous. Nukun kolme tuntia enemmän ja lähden töistä aikaisemmin, kiva juttu.Mä voisin antaa muille aikaa. Mä olen päivästä ainakin kuusi tuntia ihan tyhjänpanttina. Tyyyyyyyylsää...
Iltaa!Iltaa! Annetaan pieni ärripurriraivoriitta pois. T. Nimim. Miksi hankin perheen?
ei tullu mieleen että jos tekiski poikalapsen?Iltaa! Annetaan pieni ärripurriraivoriitta pois. T. Nimim. Miksi hankin perheen?
Daa? Vähän myöhäistä nyt. Olisit varotellut silloin, kun oli pilke silmäkulmassa.ei tullu mieleen että jos tekiski poikalapsen?
etpä tullut silloin kysyneeksiDaa? Vähän myöhäistä nyt. Olisit varotellut silloin, kun oli pilke silmäkulmassa.