Ei kovin mukavaa tollanen soittoruljanssi. Mua ärsyttää puhelinmyyjätUsssh. Perinteinen vuoden alun "kiusaa yrittäjää" soittoruljanssi näemmä alkoi. Jos laittaisi luurin kuukaudeksi kiinni...
Ei kovin mukavaa tollanen soittoruljanssi. Mua ärsyttää puhelinmyyjätUsssh. Perinteinen vuoden alun "kiusaa yrittäjää" soittoruljanssi näemmä alkoi. Jos laittaisi luurin kuukaudeksi kiinni...
*halaa*Tänään onkin aika surullinen päivä, tulee 2 vuotta äidin kuolemasta.
Kiitos halauksesta. Äiti oli mielessä heti aamusta,kun eilen juteltiin siskon kanssa äidin kuolinpäivästä ja vaikuttaa kyllä mielialaan.*halaa*
No sanoin mä että ei nyt ehtis palaveriin kun tipsukalla on tylsääihme nipottamista, ootko kysyny että kannattaiskohan löysätä vähän nutturaa?
no nyt sitte duunikamuilla oli tylsää kun pitsi ei kerenny paltsuunNo sanoin mä että ei nyt ehtis palaveriin kun tipsukalla on tylsää
Toivottavasti ei tule sulle silmätulehdusta.Huomenta! Puolen sentin paksuisilla silmäluomilla on vaikea pysyä hereillä, nää painaa julmetusti. Onkohan jokin silmätulehdus tulossa. Onneks on vapaapäivä, niin ei tarvii vielä mennä tonne lumeen tarpomaan.
Halus Kaisille! Äidillä on tapana aina vuosipäivinä laittaa isänsä kuva esille, haistella sen piippuja ja muistella edesmennyttä läheistä.
Ne on muutenki niin kuivaa porukkaa ettei voi metriä lähempänä avotulta käsitelläno nyt sitte duunikamuilla oli tylsää kun pitsi ei kerenny paltsuun
kävi ku harakalle vasta pietyllä katolla, kun nokka irtos niin pyrstö tarttui
Minä olen aina välillä. Hei, mitä kuuluu?Moro! Vaikkei täällä ketään taida ollakaan.
Istun ja ihmettelen. Pitäs tilailla vaatteita eli kahlata nettiä.Minä olen aina välillä. Hei, mitä kuuluu?
Hyyy shoppailu on inhaa. Mä en kyllä vieläkään ole siirtynyt nettishoppailuun, vaikka inhoankin kaupoissa kiertelyä. Kun haluan sovittaa vaatetta ennen ostoa.Istun ja ihmettelen. Pitäs tilailla vaatteita eli kahlata nettiä.
Mäkin inhoan vaatteiden shoppailua mutta pakko se jottei ihan nakuna tarvis kulkea Mä taa inhoan sitä kaupoissa kiertelyä ja sovittamista,tilaan mielummin kasan kotiin ja sovittelen rauhassa ja lähetän pois ne joita en halua pitää.Helppoakin vielä.Hyyy shoppailu on inhaa. Mä en kyllä vieläkään ole siirtynyt nettishoppailuun, vaikka inhoankin kaupoissa kiertelyä. Kun haluan sovittaa vaatetta ennen ostoa.
Antaa pikkusormen niin vie koko käden mokoma nettishoppailuTerveisiä saunasta!
Mä olen kunnostautunut nettishoppailussa ko en saisi oikeissa kaupoissa liikua. Tuloksena vasta tää uusi läppäri, joku suunnon sellainen käteen laitettava gps-liikuntajuttuhärpäke, crocsin karvsaappaat saunakengiksi, mineraalimeikkejä, Victorinoksin kokinpuukko ja uudet matot vessaan.
Tulee toisellakin tavalla kalliiksi tää sairastaminen...
Miehellä on ollut aiemmin moinen. Sn eksä palautti vinon pinon veitsiä ja muuta muttei juuri kyseistä. Se lienee kertoo veitsen laadusta...@-tibis onks hyvä se viktorian aikuinen veitti?
mulla etinnässä uus merkki kun noi Sanellit lohkeilee