The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta! Puolen sentin paksuisilla silmäluomilla on vaikea pysyä hereillä, nää painaa julmetusti. Onkohan jokin silmätulehdus tulossa. Onneks on vapaapäivä, niin ei tarvii vielä mennä tonne lumeen tarpomaan.

Halus Kaisille! Äidillä on tapana aina vuosipäivinä laittaa isänsä kuva esille, haistella sen piippuja ja muistella edesmennyttä läheistä.

Huomenta! Puolen sentin paksuisilla silmäluomilla on vaikea pysyä hereillä, nää painaa julmetusti. Onkohan jokin silmätulehdus tulossa. Onneks on vapaapäivä, niin ei tarvii vielä mennä tonne lumeen tarpomaan.

Halus Kaisille! Äidillä on tapana aina vuosipäivinä laittaa isänsä kuva esille, haistella sen piippuja ja muistella edesmennyttä läheistä.
Toivottavasti ei tule sulle silmätulehdusta.
Kiitos, mie laitan isän ja äidin kuolinpäivänä kuvan olohuoneen pöydälle ja tuikun palamaan viereen. Onhan nuo läheiset aina mielessä,mutta varsinkin kuolinpäivänä ja juhlapäivinä.

IhQ
Just saavuin kotiin. Täälläpäin on ilmeisesti liian vähän porukkaa lumityöpuolella (sekä kaupungilla että pienemmissä talonmieshommissa)
Toinen vaihtis tietty että kun tuota lunta tulee aikas perkeleesti tuolla niin ei ne kerkee kaikkee...

Jouduin ajamaan töistä keskusta-alueen läpi koululle ja sieltä kotiin, keskustassa oli varmaan tuuli putsannu osan matkaa, osa oli kyl aurattukin ku kotiin päin olin menossa mutta tuntui että auto liuruaa minne sattuu kun on niin paljon lunta. Kaiken huippu kun käännyin tieltä kotipihaan;jäin kiinni kun oli sen verta korkea lumipaikka siinä. Eikun vemputan autoa eessun taas, sammuu, käynnistän, sammuu, käynnistän, eikä liiku minnekään...lopulta saan peruutettua takas tielle ja kun lähen takas eteenpäin, auto sammuu...meinas päästä muutama kirosana ilmoille tämän ruljanssin aikana.
No, pääsin sit lopulta ihan parkkipaikalle, laitoin lämmitysjohdon ja lähin kaalaamaan ulko-ovelle.
Huoh.

Hyyy shoppailu on inhaa. Mä en kyllä vieläkään ole siirtynyt nettishoppailuun, vaikka inhoankin kaupoissa kiertelyä. Kun haluan sovittaa vaatetta ennen ostoa.
Mäkin inhoan vaatteiden shoppailua mutta pakko se jottei ihan nakuna tarvis kulkea :D Mä taa inhoan sitä kaupoissa kiertelyä ja sovittamista,tilaan mielummin kasan kotiin ja sovittelen rauhassa ja lähetän pois ne joita en halua pitää.Helppoakin vielä.

Terveisiä saunasta! :)

Mä olen kunnostautunut nettishoppailussa ko en saisi oikeissa kaupoissa liikua. Tuloksena vasta tää uusi läppäri, joku suunnon sellainen käteen laitettava gps-liikuntajuttuhärpäke, crocsin karvsaappaat saunakengiksi, mineraalimeikkejä, Victorinoksin kokinpuukko ja uudet matot vessaan.

Tulee toisellakin tavalla kalliiksi tää sairastaminen...:whistle:

Terveisiä saunasta! :)

Mä olen kunnostautunut nettishoppailussa ko en saisi oikeissa kaupoissa liikua. Tuloksena vasta tää uusi läppäri, joku suunnon sellainen käteen laitettava gps-liikuntajuttuhärpäke, crocsin karvsaappaat saunakengiksi, mineraalimeikkejä, Victorinoksin kokinpuukko ja uudet matot vessaan.

Tulee toisellakin tavalla kalliiksi tää sairastaminen...:whistle:
Antaa pikkusormen niin vie koko käden mokoma nettishoppailu:cautious:

@-tibis onks hyvä se viktorian aikuinen veitti?

mulla etinnässä uus merkki kun noi Sanellit lohkeilee
Miehellä on ollut aiemmin moinen. Sn eksä palautti vinon pinon veitsiä ja muuta muttei juuri kyseistä. Se lienee kertoo veitsen laadusta...

Meillä on aiemmin pieniä, sahateräinen tomaattiveitsi ja juuresveitsi ja joku, Prismasta saa kolmen kipaleen pakkauksissa ja ne ovat ainakin pirun hyviä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä