The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pidä viikon tauko siin rotanmytkyn syöttämisessä ja allergioiden salliessa ota kaks hommansa osaavaa navettakissaa viikoksi kotihoitoon. Tontilta ja rakennuksesta katoaa kaikki kanahaukkaa pienempi, muurahaisia lukuunottamatta.
Täällä pyörii pihalla jonkun naapurin puolivilli katti. Asustaa kylmimmillä kesäkeittiössä vanhan patjapinon päällä. Pitäis ehkä yrittää houkutella se kesällä piipahtamaan sisälläkin.

Mut entäs sit talon alapohja. Sieltä ne kiipeävät piipunvierustaa pitkin (äänistä päätellen) ylös. Jos kisu menee sinne, pissiikö se hiekkaan niin että sit haisee?
 
Kisut on lihansyöjiä. Ne pärjää vaik raaoilla hiirillä jos niit on. Lainaa kisusi tibikselle pariksi päiväksi niin kisusi saavat ruokaa ja tibiksen ei tartte loukuttaa?

Keski- ikäinen äijä sit on eri asia.

Just tänään totesin, että milloin olen viimeksi syönyt jotain säädyllistä ihmisruokaa, niin piti tonkia muistilokeroita jouluun asti. Joten lähdin hangessa tarpomaan lähikaupalle ostamaan tomaattia, kurkkua, salaattia... enkä vissiin ostanut mitään muuta kun noita ns. ”vihreitä”. Olut, tupakki tai makkara ei ollut kaapista loppu joten niiden puute mua ei tällä kertaa kauppaan ajanut.

Kummallista.
Niinhä ne on lihansyöjiä ja kyl noi katit saa raakaa lihaa myös märkäruuan lisäksi,päivittäin.Eikä tääl kaupungissa meillä oo hiiriä ruuaksi,noi katit olis nälissään :)En mie raahi noita kullanmuruja lähettää tibikselle hiirijahtiin.:D
Oho sun eväitä :D
 
Mustaherukka on hyvää, kultalonkero on hyvää, lemon soda on hyvää, pantteri lonkero on hyvää, se joku vihreessä tölkissä oleva on hyvää :LOL::sneaky::oops:
:eek:..noin monta makua!!!*kirjottaa tohkeissaan ylös listaansa*

Tjah. Pitänee vissiin tehdä semmoinen pidennetty kauppareissu huomenissa:)...tiiä sitten milloin sitä pitää maisteluhetkeä:unsure: mutta onpahan ainakin valmiiksi hankittuina(y)
 
Vaikka olen kuinka juoppo... niin en koskaan juo limunaatilla makeutettuja viinoja. En myöskään persikka/kirsikkaoluita. Ja hyvin harvoin kosken viineihin, koska viinit on mun suussani vain pilaantunutta mehua. Voi olla et vika on makuaistissani.

Mut jallu jalluna.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä