Huumorimielessä noita muistilonkeroita otetaan muistin virkistykseksi . Ei kai niitä sentään maun vuoksi kukaan juo .Vaikka olen kuinka juoppo... niin en koskaan juo limunaatilla makeutettuja viinoja. En myöskään persikka/kirsikkaoluita. Ja hyvin harvoin kosken viineihin, koska viinit on mun suussani vain pilaantunutta mehua. Voi olla et vika on makuaistissani.
Mut jallu jalluna.
Täällä on vielä entisissäkin tekemistä ja pakkanen on onneksi sopivalla lukemilla moiseen touhuunei tarttte kolata jos on -22
Onneksi akat ei säiky kolaamista.etelässä ei vissiin ole traktoreita eikä miehiä kun akat kolaa
täällä ne näkyy säikkyvänOnneksi akat ei säiky kolaamista.
Tasan ei mee nallekarkittäällä ne näkyy säikkyvän
Mitä traktorilla tekee postimerkin kokosella tontilla? Ja en tiiä onko teillä tapana jättää lumet kolaamatta vain siksi että mies sattuu olemaan pari päivää poissa, meillä helpottaa liikkumista kun tarttuu itse siihen kolaanetelässä ei vissiin ole traktoreita eikä miehiä kun akat kolaa
no täälläpäin aurataan traktoreilla lunta näin talvisinMitä traktorilla tekee postimerkin kokosella tontilla? Ja en tiiä onko teillä tapana jättää lumet kolaamatta vain siksi että mies sattuu olemaan pari päivää poissa, meillä helpottaa liikkumista kun tarttuu itse siihen kolaan
En minäkää yleisiä teitä kolaa mutta ton oman pihan ja pihatien kyllä. Traktorit ja miehet hoitaa kyllä mun tontin rajojen ulkopuolenno täälläpäin aurataan traktoreilla lunta näin talvisin
Kolaamisesta ei ole kyse mutta nipo työnantaja vaatii jonkunlaista panostustaEi lunta nyt niin paljoa ole, ettei kukan ehtisi kolailultaan palstailemaan.
ihme nipottamista, ootko kysyny että kannattaiskohan löysätä vähän nutturaa?Kolaamisesta ei ole kyse mutta nipo työnantaja vaatii jonkunlaista panostusta
Njoo, ois tuota ihan tarpeeksi jo. Ja huomenta!Huomenta. Täällä sataa edelleen lunta riittäis jo. Onneksi on vapaapäivä.