The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Vaikka olen kuinka juoppo... niin en koskaan juo limunaatilla makeutettuja viinoja. En myöskään persikka/kirsikkaoluita. Ja hyvin harvoin kosken viineihin, koska viinit on mun suussani vain pilaantunutta mehua. Voi olla et vika on makuaistissani.

Mut jallu jalluna.
Huumorimielessä noita muistilonkeroita otetaan muistin virkistykseksi :sneaky:. Ei kai niitä sentään maun vuoksi kukaan juo :eek:.

IhQ
Huomenta!

Olittepas höpötelleet..(y)
Nää aamun minuutit kuluu niin hemmetin nopeesti ettei perässä pysy.
Mutta, mitäs mitäs..sitä suunnitellaan lonkeroista maisteluiltaa?? No, ehkä mie pystyisin tieteen nimissä uhrautumaan tommoiseen ihmiskokeeseen :rolleyes:

Tänään ehdin olemaan parisen tuntia töissä ja sit pitäs päästä autolla koululle, open kans on tapaaminen. Vähä ahistaa kun se valittaa kuitenkin, niin hitaasti menee kaikki ja töissä on vastaavalla ohjaajalla niin kiire itelläänkin ettei taas ehdi ees miettimään noita kirjanpitoharjoitteluja tms. mitä tuohon pitäs saada tehtyä että sais suorituksen..

Pitänee nyt koittaa sulloa jotain aamupalaa alas, ei yleensä oikeen ruokahalua oo näin aamusta mut pakko ettei heti töihin päästyä maha murise..

Tibikselle tsempitykset!
Ja hyvää päivänjatkoa itse kullekkin!!

määkin kolasin ennen ite mutta kyllästyin siihen puuhaan kun sattu muutama aika luminen talvi, aamulla ei tiennyt että pääseekö töihin vai ei jos yöllä tuiskusi

tein sitten paikallisen rattorimiehen kans soppari ja hän käy putsaa ajoväylän n. 10...15 kertaa talvessa (tänä talvena on käyny kerran)

vierailija
:(
Bahrainin tavallisesti kuuliainen parlamentti protestoi bensiinin hinnankorotusta – litrahinta nousi 22 sentistä 31:een - Bahrain - Ulkomaat - Helsingin Sanomat
Bahrainin tavanomaisesti hallitukselle kuuliaisen parlamentin istunto jouduttiin tiistaina keskeyttämään, kun useat kansanedustajat protestoivat hallituksen päätöstä korottaa polttoaineen hintaa, uutistoimisto Reuters kertoo.

Hallitus ilmoitti maanantaina nostavansa tavallisen polttoaineen litrahintaa 22 eurosentistä 31:een ja tavanomaista laadukkaamman hintaa 25 sentistä 39:ään.
Uudet hinnat astuivat voimaan tiistaina.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä