varaudunkin tänään nostan asian taas esille äijäkin viitti äsken herätä tähänkin päivään-.-selkeästi on jotain salaisuuksia kun ei suostu kertomaan, varaudu pahimpaan.
Nimenomaan näin. Mahtaa olla "ihana" parisuhde ap:n kaltaisen ihmisen kanssa. En mä ainakaan jaksaisi olla parisuhteessa tuollaisen teinin kanssa vaikka iän mukaan pitäisi olla kyse aikuisesta ihmisestä.Kyllä mullekin tästä jonkunlainen "teiniangsti" mieleen tulee.
Näin naisena sanoisin että jätä se mies, ihan vaan että hän pääsee susta eroon. Näköjään säälii sua sen verran että nitkuttelee mukana vielä, ihme kyllä.
hmm voisin pistää tästä ylläpidolle viestiä sulla se ei taida olla mitään häpyä kun et edes tiedä jos jollakin ihmisellä on lukuhäiriö vai tiedätkö mitä tämä edes tarkoittaa?!!!Mikä palstan uusi latvalaho tämä ap oikein on? Älyllisesti ei kyllä ole mitenkään fiksu. Mun ala-kouluikäinen lapsikin kirjoittaa parempaa tekstiä kuin ap. Lisäksi ap on todella lapsellisen oloinen ja vaikuttaa ihan joltakin teiniltä, jopa nuoremmalta kuin teini. Jos numerot ap:n nimimerkissä on syntymävuosi, niin voi apua. Sen mukaan ap täyttää tänä vuonna 24. Itsellä oli tuon ikäisenä lapsi, mutta ap vaikuttaa ihmiseltä jonka on parempi jättää lasten saaminen kokonaan väliin.
Mene Kartsa jollekin kurssille missä opetellaan suomen kieltä niin ehkä jonakin päivänä saat tuotettua tekstiä jota ihmisten on miellyttävämpi lukea. Älyyn ei valitettavasti millään kursseilla voi vaikuttaa, mutta jos päästäisiin eroon edes noista sun kirjainoksennuksista.
Vaikka oikeasti toivon, että säkin olet jonkun elämäänsä kyllästyneen kotiäidin typerä ja lapsellinen provo.
en ole pakottanut olemaan mun kanssa jos ei jaksa mua kattoa sä et tiedä millanen elämä mulla on ollut joten pidä sinä turpasi kiinni vaan jos kerran tuo on sitten fiksua että haukkuu näin julkisesti niin kukas tässä sitten on lapsellinen?!!Nimenomaan näin. Mahtaa olla "ihana" parisuhde ap:n kaltaisen ihmisen kanssa. En mä ainakaan jaksaisi olla parisuhteessa tuollaisen teinin kanssa vaikka iän mukaan pitäisi olla kyse aikuisesta ihmisestä.
no ehkä sitten jätänkin syytänkin sitten siitä sinua ja hienosta neuvostasi!!Kyllä mullekin tästä jonkunlainen "teiniangsti" mieleen tulee.
Näin naisena sanoisin että jätä se mies, ihan vaan että hän pääsee susta eroon. Näköjään säälii sua sen verran että nitkuttelee mukana vielä, ihme kyllä.
Tarkoititko sanoa että No ehkä sitten jätänkin ja syytän siitä sitten sinua ja hienoa neuvoasi!!no ehkä sitten jätänkin syytänkin sitten siitä sinua ja hienosta neuvostasi!!
ei olla todellakaan eroamassa tiedän että käytöstäni pitäisi muuttaa siihen ei tarvitse ulkopuolisten puuttua ja ruveta haukkuaman minulla on ollut erinlainen lapsuus mutta se asia ei sinulle kuulu!!!Tarkoititko sanoa että No ehkä sitten jätänkin ja syytän siitä sitten sinua ja hienoa neuvoasi!!
Mulle on aivan sama, tosin jos jätät, voi miehesi kiittää minua.
Öö multa on nyt jotain jäänyt tajuamatta. Itsehän ongelmistasi tänne kirjoitit ja halusit että muut kommentoivat. Minä olen tätä mieltä. Älä kysy jollet halua kuulla vastausta.ei olla todellakaan eroamassa tiedän että käytöstäni pitäisi muuttaa siihen ei tarvitse ulkopuolisten puuttua ja ruveta haukkuaman minulla on ollut erinlainen lapsuus mutta se asia ei sinulle kuulu!!!
voi kiitos kovasti että näitä asiallisia ihmisiäkin on olemassa!toivotaan kiinni jää joka tapauksessa enemmin tai myöhemminKaroliinuskainen, tosi törkeitä viestejä sulla, kaikki ei osaa kirjoittaa tai jaksa tunnekuohossa niin virheettömästi. Älä takerru epäolennaiseen. Kirjoitustyyli tai kielioppi ei ole olennaista vaan sisältö.
Ap, älä välitä ilkeilijöistä. Saitkin ekalla sivulla jo asiallisia vastauksia. Kertomasi perusteella miesystävällä on salattavaa. Klassinen esimerkki puhelimen piilottelu. En ihmettelisi vaikka pettäisi. Toisen syyttäminen on yleistä pettäjillä... Raskasta sulle, toivotaan että asia selviää.
ja eilen hänelle lainasi joku kaveri rahaa kysyin nimeä ei kerro olisikohan joku nainen kyseessä?mikä ihme tollanen "uus kaveri"on ketä lainaa yhtäkkiä rahaa?Karoliinuskainen, tosi törkeitä viestejä sulla, kaikki ei osaa kirjoittaa tai jaksa tunnekuohossa niin virheettömästi. Älä takerru epäolennaiseen. Kirjoitustyyli tai kielioppi ei ole olennaista vaan sisältö.
Ap, älä välitä ilkeilijöistä. Saitkin ekalla sivulla jo asiallisia vastauksia. Kertomasi perusteella miesystävällä on salattavaa. Klassinen esimerkki puhelimen piilottelu. En ihmettelisi vaikka pettäisi. Toisen syyttäminen on yleistä pettäjillä... Raskasta sulle, toivotaan että asia selviää.
No eihän hän myönnä mulle mitään oon niin monta kertaa kysyny asiasta hänen mielestä mulla ei oo oikeutta olla vihanen ku ei oo syytäkäänAijotko vielä kauankin katsoa tota kusetusta ja porata täällä vai tehdäkkin asialle jotain.. Kuten jättää tuollainen epäluottamusta herättävä mies?