Mustasukkaisuus

VoiApua
Erotkaa.

Elämä mustasukkaisen, toisen yksityisyyttä kunnioittamattoman kyylän kanssa on varmasti rankkaa.
Mitä se kuuluu jos joku lainaa rahaa? Onhan voinut laittaa tyttöystävänsä tilin kautta lainan, se miespuolinen siis.

Kiellät siis miestä pitämästä yhteyttä eri ihmisiin? Jännää.. Ei ole terveellä pohjalla suhde.
Luultavasti kumppani petailee pakokeinoa itselleen tuollaisesta suhteesta.
Ettehän te kumpikaan voi siinä selkeästi hyvin..

Ja niitä pisteitä, pilkkuja välimerkkeinä olisi kiva käyttää mutta jos ei ns.viitsi niin hohhoijaa. Kaikki eivät toki kehity älyllisesti ikinä vaan osa jää jonnekin alatasoille mutta silti itseään voi yrittää kehittää, vaikka menemällä opiskelemaan uudestaan peruskoulujuttuja. :) Saisit muuta ajateltavaa samalla etkä kyttäilisi toisen tekemisiä, päästä hänet vapaaksi jos et muuta käytöstäsi. Voit etsiä itsellesi samanhenkisemmän tyypin?

Erotkaa.

Elämä mustasukkaisen, toisen yksityisyyttä kunnioittamattoman kyylän kanssa on varmasti rankkaa.
Mitä se kuuluu jos joku lainaa rahaa? Onhan voinut laittaa tyttöystävänsä tilin kautta lainan, se miespuolinen siis.

Kiellät siis miestä pitämästä yhteyttä eri ihmisiin? Jännää.. Ei ole terveellä pohjalla suhde.
Luultavasti kumppani petailee pakokeinoa itselleen tuollaisesta suhteesta.
Ettehän te kumpikaan voi siinä selkeästi hyvin..

Ja niitä pisteitä, pilkkuja välimerkkeinä olisi kiva käyttää mutta jos ei ns.viitsi niin hohhoijaa. Kaikki eivät toki kehity älyllisesti ikinä vaan osa jää jonnekin alatasoille mutta silti itseään voi yrittää kehittää, vaikka menemällä opiskelemaan uudestaan peruskoulujuttuja. :) Saisit muuta ajateltavaa samalla etkä kyttäilisi toisen tekemisiä, päästä hänet vapaaksi jos et muuta käytöstäsi. Voit etsiä itsellesi samanhenkisemmän tyypin?
kuule ollaan juteltu nyt ja sanoin että asia ei minua häiritse jos tekstaa kunhan ei selän takana ja itse hän saa päättää lähteekö vai jääkö suhteeseen ja toiseksi sinä itse et taida älyä pääkopastasi löytää et tiedä onko minulla lukuhäiriötä et tiedä miten käyttäydyn jos saan tietää tollasta selän takana kyhnäämistä itse kun olen koko suhteen ajan yrittänyt olla mukava ja kiltti hänelle aina syy on minussa ja jos olen kaikille noin hirveä taakka jo tässäkin keskustelussa niin kattokaapa itteänne peiliin!!!vittu mikä teitä ihmisiä vaivaa kun tuutte tänne ja haukutte muita?!teillä ei taida sitä omaa elämää olla!

ja teistäkö se tuntuisi mukavalta kun tämä äijä kommentoi parhaan kaverinsa naisen kuviin jatkuvasti grr nätti ja jotaki pusu hymiöitä tulisiko teillä itellä tuosta mitenkään hyvä mieli?!!!vittu jos olen vaan kamala itsekäs akka niin voin sanoa että painukaa vittuun joka ikinen joka suunsa aukasee

Yhteistyössä