Mustasukkaisuus

vierailija
eilen sitten hän tämä avopuolisoni siis kävi parhaata kaveriaan moikkaamassa en saanut mennä mukaan jätti minut yksin kauppakeskukseen hölmön näkösenä väitti etten tykkää tämän hänen kaverinsa tyttöystävästä yritin oikein mennä mukaan mutta mitä tekee tää mun avopuoliso sanos vaa ettei mee kauaa ja oli melkein puoli tuntia poissaniin ja sitten eilen oli taas se päivä kun mikään asia ei kuulu mulle sehän on täysin normaalia puhua perheen kesken toisten asioista siis perheen jäsenten asioista mutta ei ainakun mä sanoin jotain yritin jutella niin tämä mun avopuoliso tiuskasi että"ei se asia kuulu sulle älä puutu"no itellä tuli tietty taas iha hölmö olo et onpa kummallista noh loppu päivän olin vaan hiljaa turha sitä enää puhua mistään kenenkään kanssa kun mikään asia ei kuulu minulle...
 
Karoliinuskainen
Mikä palstan uusi latvalaho tämä ap oikein on? Älyllisesti ei kyllä ole mitenkään fiksu. Mun ala-kouluikäinen lapsikin kirjoittaa parempaa tekstiä kuin ap. Lisäksi ap on todella lapsellisen oloinen ja vaikuttaa ihan joltakin teiniltä, jopa nuoremmalta kuin teini. Jos numerot ap:n nimimerkissä on syntymävuosi, niin voi apua. Sen mukaan ap täyttää tänä vuonna 24. Itsellä oli tuon ikäisenä lapsi, mutta ap vaikuttaa ihmiseltä jonka on parempi jättää lasten saaminen kokonaan väliin.

Mene Kartsa jollekin kurssille missä opetellaan suomen kieltä niin ehkä jonakin päivänä saat tuotettua tekstiä jota ihmisten on miellyttävämpi lukea. Älyyn ei valitettavasti millään kursseilla voi vaikuttaa, mutta jos päästäisiin eroon edes noista sun kirjainoksennuksista.

Vaikka oikeasti toivon, että säkin olet jonkun elämäänsä kyllästyneen kotiäidin typerä ja lapsellinen provo.
 
Kyllä mullekin tästä jonkunlainen "teiniangsti" mieleen tulee.
Näin naisena sanoisin että jätä se mies, ihan vaan että hän pääsee susta eroon. Näköjään säälii sua sen verran että nitkuttelee mukana vielä, ihme kyllä.
 
Karoliinuskainen
Kyllä mullekin tästä jonkunlainen "teiniangsti" mieleen tulee.
Näin naisena sanoisin että jätä se mies, ihan vaan että hän pääsee susta eroon. Näköjään säälii sua sen verran että nitkuttelee mukana vielä, ihme kyllä.
Nimenomaan näin. Mahtaa olla "ihana" parisuhde ap:n kaltaisen ihmisen kanssa. En mä ainakaan jaksaisi olla parisuhteessa tuollaisen teinin kanssa vaikka iän mukaan pitäisi olla kyse aikuisesta ihmisestä.
 
vierailija
Siis mitä jumavitunlauta tähänkö elämä on menny et facebookissa jos et tykkää akkas saatana kuvista yms niin petät akkaas?? Menkää hoitoon tai ees pois somesta edes hetkeksi.
 
Mikä palstan uusi latvalaho tämä ap oikein on? Älyllisesti ei kyllä ole mitenkään fiksu. Mun ala-kouluikäinen lapsikin kirjoittaa parempaa tekstiä kuin ap. Lisäksi ap on todella lapsellisen oloinen ja vaikuttaa ihan joltakin teiniltä, jopa nuoremmalta kuin teini. Jos numerot ap:n nimimerkissä on syntymävuosi, niin voi apua. Sen mukaan ap täyttää tänä vuonna 24. Itsellä oli tuon ikäisenä lapsi, mutta ap vaikuttaa ihmiseltä jonka on parempi jättää lasten saaminen kokonaan väliin.

Mene Kartsa jollekin kurssille missä opetellaan suomen kieltä niin ehkä jonakin päivänä saat tuotettua tekstiä jota ihmisten on miellyttävämpi lukea. Älyyn ei valitettavasti millään kursseilla voi vaikuttaa, mutta jos päästäisiin eroon edes noista sun kirjainoksennuksista.

Vaikka oikeasti toivon, että säkin olet jonkun elämäänsä kyllästyneen kotiäidin typerä ja lapsellinen provo.
hmm voisin pistää tästä ylläpidolle viestiä sulla se ei taida olla mitään häpyä kun et edes tiedä jos jollakin ihmisellä on lukuhäiriö vai tiedätkö mitä tämä edes tarkoittaa?!!!
 
Nimenomaan näin. Mahtaa olla "ihana" parisuhde ap:n kaltaisen ihmisen kanssa. En mä ainakaan jaksaisi olla parisuhteessa tuollaisen teinin kanssa vaikka iän mukaan pitäisi olla kyse aikuisesta ihmisestä.
en ole pakottanut olemaan mun kanssa jos ei jaksa mua kattoa sä et tiedä millanen elämä mulla on ollut joten pidä sinä turpasi kiinni vaan jos kerran tuo on sitten fiksua että haukkuu näin julkisesti niin kukas tässä sitten on lapsellinen?!!
 
Tarkoititko sanoa että No ehkä sitten jätänkin ja syytän siitä sitten sinua ja hienoa neuvoasi!!
Mulle on aivan sama, tosin jos jätät, voi miehesi kiittää minua.
ei olla todellakaan eroamassa tiedän että käytöstäni pitäisi muuttaa siihen ei tarvitse ulkopuolisten puuttua ja ruveta haukkuaman minulla on ollut erinlainen lapsuus mutta se asia ei sinulle kuulu!!!
 
ei olla todellakaan eroamassa tiedän että käytöstäni pitäisi muuttaa siihen ei tarvitse ulkopuolisten puuttua ja ruveta haukkuaman minulla on ollut erinlainen lapsuus mutta se asia ei sinulle kuulu!!!
Öö multa on nyt jotain jäänyt tajuamatta. Itsehän ongelmistasi tänne kirjoitit ja halusit että muut kommentoivat. Minä olen tätä mieltä. Älä kysy jollet halua kuulla vastausta.
 
Karoliinuskainen
Ei ap:n teiniangstille voi kun nauraa. :D:ROFLMAO: Toisaalta surullista, että tuon ikäinen ihminen on noin teinin tasolla. Vaikka taitaa moni teini olla henkisesti kypsempi kuin ap.
 
kertokaapa sitten olisiko tämä teidän mielestänne hauskaa jos saisitte tietää että tää äijä kommentoi parhaan kaverinsa muijan kuviin ig:ssä pusu hymiöillä ja sellasella mist tulee kieli ulos???!tästä tietää tämän äijäni siskokin ja aiotaan saada hänet kiinni mitä sitten salaakaan.Kun hän kiinni jää heitän pihalle ja näpäytän kunnolla takaisin.
 
että minäkö tässä se lapsellinen kakara olen kun vaan haluan varmistaa ettei minua petetä hän luuli tänään kun lähdin ulos että olisin häntä menossa pettämään vaikka menin naapuri taloon hänen siskonsa luokse taitaa olla itse pettänyt kun minusta tuollaista luulee.
 
vielä jonakin päivänä saan tietää mitä hän salaa varsinkin kun nyt hän puhuu jatkuvasti tästä"uudesta"kaveristaan keneltä sai eilen yhtäkkiä rahaa ja kun kysyin tämän kaverin nimeä hän vaihto puheen aihetta.:/
 
vierailija
Karoliinuskainen, tosi törkeitä viestejä sulla, kaikki ei osaa kirjoittaa tai jaksa tunnekuohossa niin virheettömästi. Älä takerru epäolennaiseen. Kirjoitustyyli tai kielioppi ei ole olennaista vaan sisältö.
Ap, älä välitä ilkeilijöistä. Saitkin ekalla sivulla jo asiallisia vastauksia. Kertomasi perusteella miesystävällä on salattavaa. Klassinen esimerkki puhelimen piilottelu. En ihmettelisi vaikka pettäisi. Toisen syyttäminen on yleistä pettäjillä... Raskasta sulle, toivotaan että asia selviää.
 
Karoliinuskainen, tosi törkeitä viestejä sulla, kaikki ei osaa kirjoittaa tai jaksa tunnekuohossa niin virheettömästi. Älä takerru epäolennaiseen. Kirjoitustyyli tai kielioppi ei ole olennaista vaan sisältö.
Ap, älä välitä ilkeilijöistä. Saitkin ekalla sivulla jo asiallisia vastauksia. Kertomasi perusteella miesystävällä on salattavaa. Klassinen esimerkki puhelimen piilottelu. En ihmettelisi vaikka pettäisi. Toisen syyttäminen on yleistä pettäjillä... Raskasta sulle, toivotaan että asia selviää.
voi kiitos kovasti että näitä asiallisia ihmisiäkin on olemassa:)!toivotaan kiinni jää joka tapauksessa enemmin tai myöhemmin
 
Karoliinuskainen, tosi törkeitä viestejä sulla, kaikki ei osaa kirjoittaa tai jaksa tunnekuohossa niin virheettömästi. Älä takerru epäolennaiseen. Kirjoitustyyli tai kielioppi ei ole olennaista vaan sisältö.
Ap, älä välitä ilkeilijöistä. Saitkin ekalla sivulla jo asiallisia vastauksia. Kertomasi perusteella miesystävällä on salattavaa. Klassinen esimerkki puhelimen piilottelu. En ihmettelisi vaikka pettäisi. Toisen syyttäminen on yleistä pettäjillä... Raskasta sulle, toivotaan että asia selviää.
ja eilen hänelle lainasi joku kaveri rahaa kysyin nimeä ei kerro olisikohan joku nainen kyseessä?mikä ihme tollanen "uus kaveri"on ketä lainaa yhtäkkiä rahaa?
 
asia selvisi hänelle on lainannut rahaa yksi naispuolinen ihminen kenet tiedän ja olen kieltänyt häntä tekstaamasta tälle ihmiselle väittää edelleen että hänelle lainasi rahaa miespuolinen ihminen-.-katoin aamulla hänen tilitietoja nainen oli siirtänyt hänelle rahaa ja tiedän nyt nimenkin tämä äijäni pitää minua ihan tyhmänä kun sanoin että tiedän että hän valehtelee
 
Tässä siis osa syy miksi piilottelee puhelintaan ja kääntyilee pois päin minusta kun tämä "tiina"lähettelee hänelle viestejä-.-kun kysyin onko hän tähän naiseen ihastunut vai minuun kuulemma minua hän rakastaa mutta sanoin suoraan että en usko häntä juuri nyt ollenkaan:(mitä ihmettä tässä pitäisi tehdä?ottaa aikalisä vai ja asua eri asunnoissa?
 

Yhteistyössä