Toiveena vauva 2017-2018

Hui täällähän on sormet sauhunnu oikeen huolella. Muutama päivä poissa ja kamalasta tekstiä :) hyvä!

Onnea plussanneille ja tsemppiä meille joille plussaa ei oo vielä suotu <3

Mie en oo uskaltanu ostaa vielä mitään vauvalle. Ajatus tuntuu niin kaukaiselta... liian kaukaiselta. Oon haaveillu perheestä niin pitkään kun muistan ja se onkin ollu miun suuri haave..sen takia en usko sen onnistuvankaa ennää, sillä onni ei oo ollu kovin usein miun puolella.

Pessimisti ei pety... :(

Mä en myöskään ole ostanut mitään vauvanvaatteita yms. En ole edes katsellut. Jotenki koko raskaaksi tuleminen tuntuu vielä niin suurelta haaveelta vain. En tiedä miksi, mutta musta tuntuu että tulen olemaan niitä ihmisiä jotka saa ainakin vuoden yrittää ennen kun tärppää :cautious: toi ukko on kanssa niin itsepäinen, ettei sitä saa sänkyyn välttämättä kellistymään aina sillon kun pitäis.
Täällä pitkäveteiset piinapäivät meneillään, plaaaahh. Minkäänlaisia oireita ei ole, eli kyllä ne menkat sieltä noin viikon päästä alkaa :( 19. päivä mun synttärit, et olis se kyllä ollut sillon huikee plussata. Mut ens kierrossa otan noi ovistestit käyttöön ja jos jotain muitakin poppaskonsteja keksisi :D vitamiinit on ollut kunnossa koko ajan, tsekkasin että sisältävät foolihappoa. Otin henk.koht. tavoitteeksi että vauva maailmaan ennen kun täytän 24 :ROFLMAO: pitäs huhtikuussa viimeistään plussata! Katsotaan...

Mä en myöskään ole ostanut mitään vauvanvaatteita yms. En ole edes katsellut. Jotenki koko raskaaksi tuleminen tuntuu vielä niin suurelta haaveelta vain. En tiedä miksi, mutta musta tuntuu että tulen olemaan niitä ihmisiä jotka saa ainakin vuoden yrittää ennen kun tärppää :cautious: toi ukko on kanssa niin itsepäinen, ettei sitä saa sänkyyn välttämättä kellistymään aina sillon kun pitäis.
Täällä pitkäveteiset piinapäivät meneillään, plaaaahh. Minkäänlaisia oireita ei ole, eli kyllä ne menkat sieltä noin viikon päästä alkaa :( 19. päivä mun synttärit, et olis se kyllä ollut sillon huikee plussata. Mut ens kierrossa otan noi ovistestit käyttöön ja jos jotain muitakin poppaskonsteja keksisi :D vitamiinit on ollut kunnossa koko ajan, tsekkasin että sisältävät foolihappoa. Otin henk.koht. tavoitteeksi että vauva maailmaan ennen kun täytän 24 :ROFLMAO: pitäs huhtikuussa viimeistään plussata! Katsotaan...
No ihan samat tuntemukset oli ja paikkansa se sitten pitikin :( alotettiin viime kesäkuussa yrittämään ja miulla oli olo ettei helppoa tää tuu olemaan. Ja miulla aina on ollu ajatus, että 25vuotiaana eka lapsi. Näin aattelin jo ala-asteella. Noh, ei totteutunu sekkää.. elokuussa täytän 26. En kyllä pistäs pahitteeks yhtään jos oisin ees sen 26 ku sais pienen nyytin syllii <3

Nyt vaan toivon, että saatais ees meijän geeneillä varusteltu pieni, ja että saisin tuntea sen miltä tuntuu olla raskaana. Jos ei tätä meille sallita niin sitten on keksittävä jotain muuta.

• Tykkää
Reactions: mama?
No ihan samat tuntemukset oli ja paikkansa se sitten pitikin :( alotettiin viime kesäkuussa yrittämään ja miulla oli olo ettei helppoa tää tuu olemaan. Ja miulla aina on ollu ajatus, että 25vuotiaana eka lapsi. Näin aattelin jo ala-asteella. Noh, ei totteutunu sekkää.. elokuussa täytän 26. En kyllä pistäs pahitteeks yhtään jos oisin ees sen 26 ku sais pienen nyytin syllii <3

Nyt vaan toivon, että saatais ees meijän geeneillä varusteltu pieni, ja että saisin tuntea sen miltä tuntuu olla raskaana. Jos ei tätä meille sallita niin sitten on keksittävä jotain muuta.

Oon käyny läpi niin samoja tunteita. Heti kun yritys alkoi, aavistelin etten tule heti raskaaksi. Mun kohdalla mikään, mitä haluan ei helpolla tule. Ja ei tämäkään siis toteutunut. Onneks mulla on ihana mies rinnalla, joka on nostanut mut monet kerrat sängystä ylös, vaistoinkäymisten tullessa kohdalle. Eikä tää todellakaan ole helppoa ollut. Joka toinen viikko jaksan stempata itseäni. Ja jokatoinen viikko mennään sängyn pohjalla. Odotan innolla ja kauhulla tulevaa hoitorupeamaa. Tää odotuksen odottaminen on kamalaa.

Plussatuulia odottavat:
12.01.2016

heartbeat-163709__180.jpg pregnant-422982__180.jpg baby-256857__180.jpg puzzle-654957__180.jpg

banner-940636__180.jpg

-tanjuska (21) | kp 18/26 | 1.lapsi | ya 1/-13

inasofia (26) | kp 13/29-30 | 2.lapsi

Darni73 | kp 15/25 | 4.lapsi | ya -12

taaperotx5 (33) | kp ?/32-46 | 6.lapsi

susanmaaria | kp 17/23-26 | 3.lapsi | yk 7

mama? (24) | kp 4/28-30 | 1.lapsi | ya -13

Nonsk | kp 37/34 | 1. lapsi | yk 4

Vuorikristalli | kp 25/27-28 | 6.lapsi | yk 6

kunnon kinttaat (30) | kp 30/28 | 2.lapsi | ya-15

Selkkis (36) | kp 15/30 | 3.lapsi | yk 2

Juliet86 (29) | kp 10/26-28 | 2.lapsi | yk 3

Chuislean (22) | kp 25/38 | 1.lapsi | ya-14

Mandee (22) | kp 24/28-31 | 1. lapsi | ya 11/-15

_garnet_ (24) | kp 26/27-30 | 1. lapsi

mirajalapset | kp 20/28 | 4. lapsi | ya 12/-15

Mintzuli (32) | kp 20/26-30 | 2. lapsi | yk 3

jenna91 (24) | kp 16/33 | 3. lapsi | yk 3

haaveet-89 | kp 87/28 | ya -15

Pjawla (25) | kp 27/28 | 1.lapsi | ya -15

Unelmia2016 (32) | kp 17/28 | 2. lapsi | yk 4

Autumnn | kp 7/27 | 1. lapsi | yk 9

jenetsu (27) | kp 7/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16

MeaMinnis (37) | kp 12/25-26 | 3. lapsi | ya 6/15 (km 9/15)

kairan (29) | kp 31/28 | 5. lapsi | yk 1

Illuminated (26) | kp 14/29-31 | 1. lapsi | yk 3

anu84 (32) | kp ?/? | 4. lapsi | ya 1/-16

Kotikiss@ (30) | kp 16/28 | 4. lapsi | ya 10/-15

Minmar83 (32) | kp ?/? | ya 3/-15

elokuuvauva09 (29) | kp ?/? | 2. lapsi | yk 1

aprikoosi85 (30) | kp 89/? | 3. lapsi | ya 1/-16

Sophi4 (24) | kp 15/28-30 | 1.lapsi | ya 1/-16

Spukka (23) | kp 20/23-55+ | 1. lapsi | ya 4/-14

Oinas86 (29) | kp 17/28-31 | 1. lapsi | yk 1

Hetken vielä taustalla kuumeilevat:

s4nnn (30) | 2. lapsi | ya 2/-16
Helmi1234 (39) | 2. lapsi | ya 4/-16
diadora (28) | 2. lapsi | ya 4/-16

Plussanneet: :love:
font-326357__180.jpg

♡ 28.10.2015 pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♡ 30.10.2015 Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2
♡ 31.10.2015 Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♡ 07.11.2015 Evemum | 4. lapsi | yk 1
♡ 11.11.2015 Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
♡ 16.11.2015 Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
♡ 16.11.2015 Nessu87 (28) | 2.lapsi | ya 6/-15
♡ 17.11.2015 hampula (27) | 2.lapsi
♡ 22.11.2015 Elsa84 | 4.lapsi | yk 2
♡ 06.12.2015 Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
♡ 11.12.2015 Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
♡ 16.12.2015 Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
♡ 20.12.2015 trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.12.2015 M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15

03.01.2016 Moon Moth | 1. lapsi | yk 2
10.01.2016 cherrytomato (24) | 1. lapsi | yk 2

Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

baby-19003__180.jpg
Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/

Viimeksi muokattu:
Täällä kuukautisia odotellaan, ei oo vielä näkyny.. Oli ovistestejä tuolla niin mielenkiinnosta testasin, viiva jäi himpun verran vaaleemmaksi ku kontrolliviiva joten raskauteen en kyllä uskalla edes uskoa. Ymmärtääkseni siihen kuitenki tulis tosi vahva viiva mikäli raskaana oisin joten varmaan ne menkat tässä piakkoin alkaa.. Tässä kierrossahan en onnistunu ovista edes kiinni saamaan eikä toisaalta oo ollu ees kuviteltuja oireita :D miehelle en oo tohtinu sanoa, ettei oo menkat vielä alkanu, se alkas kuitenki turhaan vaan intoileen :D

Noh, olisihan se ollut jo ihan kummallista että kerrankin tuo sovellus olisi ennustanut menkkojen alun oikein, kun ovispäivä taisi kuitenkin mennä nappiin? Tosin onhan niillä vielä tänään aikaa alkaa. Vähän kyllä jo toivoin, että nyt ois kierto tasaantunut.. Raskautumismahis on erittäin pieni, kun ei hyödynnetty, eli siihen en usko.

Täälläpä on ihanan aktiivista! :)

Mama? Kertooko kummitus jotain juttuja? Käskeekö se esim.testailla? ;)

Noh, olisihan se ollut jo ihan kummallista että kerrankin tuo sovellus olisi ennustanut menkkojen alun oikein, kun ovispäivä taisi kuitenkin mennä nappiin? Tosin onhan niillä vielä tänään aikaa alkaa. Vähän kyllä jo toivoin, että nyt ois kierto tasaantunut.. Raskautumismahis on erittäin pieni, kun ei hyödynnetty, eli siihen en usko.

Täälläpä on ihanan aktiivista! :)

Mama? Kertooko kummitus jotain juttuja? Käskeekö se esim.testailla? ;)

Niin just!! Ärsyttävää. Serkku kärsi ihan normaalit kuukautiset kun olikin raskaana. Ei siis tiennyt olevansa ennenku seuraavat sitten jäi pois ja teki testin. Halusi tehdä abortin. Lääkäri sitten kertokin hänen olleen jo pidemmällä mitä itse luuli.. kaikki kun tuntuu olevan aina mahdollista..

Mä just eilen katselin jotsin ohjelmaa Oho, olen raskaana tms, ja ihmettelen kyllä että ei voi tietää.. siinä jollakulla oli epösäännölliset menkat ja kuuli lihonneensa jonkun 5kg vaan pelkän roskaruuan takia. Poikaystävä ja kämppis kommentoi, että ei ollut mitään normaalista poikkeavaa eikä näyttänyt siltä. Sit se yhtäkkiä jo synnytti vessassa. o_O mun kaverikin (nyt myös kummipojan äiti) muistaakseni oli melko pitkällä ennenku huomas, ei sillä tainnut monta viikkoa olla aikaa päättää mitä teki. Epäsäännölliset menkat niin ei tajunnut alkuun, oisko semmonen vellova olo ja lämpöily sit avannut silmät.

Juu, kaikki tunyuu olevan aina mahdollista. Paitsi itselle. :D

Miltäs susta tuollainen aika pieni ikäero on tuntunut? Miten pärjäsit silloin, kun uusi vauva syntyi? Ostitteko tuplavaunu/rattaat? Entäs miten mahtuivat autoon istuimet ja vaunut?
Olihan se aikamoista kun Atte oli tosiaan 1v2kk ja Ali 2v4kk ja Aksu eli tissillä 24/7 ja mies töissä pitkää päivää! Hyvin mahtu istuimet bemariin ja tuplavaunut oli jo valmiiksi kun Alilla ja Atella ikäeroa den 1v4kk!

Oon käyny läpi niin samoja tunteita. Heti kun yritys alkoi, aavistelin etten tule heti raskaaksi. Mun kohdalla mikään, mitä haluan ei helpolla tule. Ja ei tämäkään siis toteutunut. Onneks mulla on ihana mies rinnalla, joka on nostanut mut monet kerrat sängystä ylös, vaistoinkäymisten tullessa kohdalle. Eikä tää todellakaan ole helppoa ollut. Joka toinen viikko jaksan stempata itseäni. Ja jokatoinen viikko mennään sängyn pohjalla. Odotan innolla ja kauhulla tulevaa hoitorupeamaa. Tää odotuksen odottaminen on kamalaa.
Onneksi pääsette hoitoihin, tsemppiä niihin! :)

Miuta ärsyttää ku ei näy se kanava meillä mistä tulee tuo ohjelma! Sen ymmärrän että hetken aikaa voi mennäkin niin ettei tiedosta olevansa raskaana, mutta kyllä itsetuntemus on aika heikkoa jos ei tajua viime metreillä möyryävää vauvaa :D

Helou! Olen seuraillut taustalla ja vaikutatte niin mukavalta porukalta, että vihdoin rekisteröidyin, jotta pääsen mukaan kuumeilemaan :)

Ikää minulla on siis 29v, esikoinen olisi toiveissa ja yrityskerta nro 1 menossa. Kp 17/28-31. Ovulaatio on tainnut olla tässä päällä juurikin. Mulla on ollut ennenkokemattomat ovulaatiokivut! Vasemmalla puolella alavatsassa... Ehkä sitä on nyt juuri entistä herkempi kaikenlaisiin ruumiintoimintoihin.

Ei mitään uutta tällä rintamalla, ovista tikuttelen. Saas nähdä milloin viivoja ilmaantuu ruutuun, vai ilmaantukoo_O. Mullahan on ollut kahdesta viime kierrosta kierron puolivälissä aivan järkyttävät oviskipuja muutaman päivän ajan. Alavatsa ollut tosi herkkä, jomotusta ja vihlontaa jne. Kierrot sitten olivat myös lyhyitä, 24-25. Ovista en silloin tikuttanut, että tiedä miten se nyt sitten oikeasti sijoittui..
Nyt ei vielä mitään ihmeempiä tuntemuksia tiedossa ja kp 12. No ehkä aavistuksia jos oikein ajattelee(n).
Jos ei pariin päivään ilmaannu viivaa tikkuun, niin olisiko sitten pidempi kierto tulossa:rolleyes: Tai lyhyt luteaali :oops:. On tää hankalaa:D.

Eilen iski aivan järkky vauvakuumefiilis, ja sitten samalla pelko että ei tää tuu enää onnistu näin vanhalta:(.

Meaminnis 12/25-26

Täällä paleltaa ja väsyttää ihan hullunlailla! Ja hernekeitto ei hassut tänään pahalle niinkuin normaalisti, en voi sietää sitä! :confused: Joko tulossa kipeäksi ihan taas vaihteeksi tai sit tää on jotain muuta, nyt pitäisi olla kait kp.17, mutta sit taas ajattelee niitä viime kuun vuotoja jotka oli ihan kummalliset. No Kait se pitää vaan pitää pää kylmänä ja odotella kuun loppua.. :censored:

Kylläpäs sua nyt mirajalapset koetellaan :/

Täälläkin taas joku kurkkukipu ja yskä alkamassa, luultavasti perässä seuraa flunssa, lämpö vain(?) 36.5-36.7. Olin viime kuussakin menkkojen kieppeillä samassa taudissa. :D tosin vieläkään ei menkoista ole näköhavaintoa. Nyt toista päivää myöhässä seovelluksen mukaan.

Kivaa kun tuli lunta! Tosin tuo tapa miten sitä tulee, hirveä tuuli ja pyry, ei oo kiva. Onneksi tänään mun tarvitsema bussi kulki, enkä kuullut töihin saapuvien juurikaan valittelevan julkisten toimimattomuutta.

Kylläpäs sua nyt mirajalapset koetellaan :/

Täälläkin taas joku kurkkukipu ja yskä alkamassa, luultavasti perässä seuraa flunssa, lämpö vain(?) 36.5-36.7. Olin viime kuussakin menkkojen kieppeillä samassa taudissa. :D tosin vieläkään ei menkoista ole näköhavaintoa. Nyt toista päivää myöhässä seovelluksen mukaan.

Kivaa kun tuli lunta! Tosin tuo tapa miten sitä tulee, hirveä tuuli ja pyry, ei oo kiva. Onneksi tänään mun tarvitsema bussi kulki, enkä kuullut töihin saapuvien juurikaan valittelevan julkisten toimimattomuutta.
Labraan mentäessä oli siellä hoitaja ovi auki odottamassa asiakkaita. Sano että ei taaskaan näy seuraavaa asiakasta. Kysyi nimeäni ja kutsui sisään. Sanoi että tosi moni perunut aijan sään takia. Kerranki näin päin, että pääsee etuajassa "hoitoon". Olin kymmenen min etuajasaa.

Musta on ihanaa kun lunta tulee. Ihanaa saada tehdä lumitöitä. Kiva saada muutakin ajateltavaa kun lapsettomuushoidot ja vauvakuume.

• Tykkää
Reactions: Spukka

Yhteistyössä