The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pitäis pientä välipalaa syödä, osa päivällisestä meni roskiin ja iltapala on vasta klo 22 aikoihin. Mandariini vai porkkanaa tai molempia :D

Mä voisin taas syödä vaikka hevosen. :confused: Kortisonin pitä lisätä ruokahalua mutkun en oo enää muutaman päivään niitä popsinut. Ärsyttävää!

Tekis mieli sen hevosen lisksi ainakin rimihärkää. Ja paistettuja muikkuja. Ja oikein voista muussia. Ja paistettua hapankaalia.
No, tuo on jo kohtuullinen nälkä. Rekkamies on balleriina tuohon verrattuna :eek:

Oli pakko käydä lähikaupalla. Ilman sihijuomia olisin pärjännyt, mutta joku oli polttanut kaikki tupakkanikin. Mitä ihmettä täällä tapahtuu kun mä nukun?

Lähikaupalla oli uusi kassaneito. Noi vanhemmat rouvat eivät selvästikään olleet varoittaneet häntä siitä, että aakoo saattaa asioidessaan laukoa kohteliaisuuksia. Sanoilla ”hyvää iltaa kaunis neito” on häkellyttäviä tai punastuttavia vaikutuksia. Ja siinä on jotain ihanan söpöä milloin nuori kaunis nainen punastuu.

Mut muisti laskuttaa. Dääm. Jonain päivänä toi vielä onnistuu niin hyvin, että kassa ei muista laskuttaa. Mun tarttee harjoitella.

• Tykkää
Reactions: -tibis ja Kais
Mitä ihmettä??? Jääkaapistani on sihijuomat loppu. Eiks tää täytykään automaattisesti? Missä kuluttaja- asiamies? Missä Anja Eerikäinen? Missä miestensuojelumies? Missä mun sihijuomat?
Soita iltalehteen. Sinne on soittanut nyt parin päivän sisään mies, joka tyrmistyi kun iäkkään äitinsä kauppaostokset toimittava firma veloittaa enemmän kuin jos äiti kävisi itse kaupassa ja äiti, joka paheksuu kun lapsensa ei näyttänyt bussille pysähtymismerkkiä eikä bussi pysähtynyt.

• Tykkää
Reactions: ruuttis
Narttulassa ollut erikoinen lauantaiehtoo: ukkokulta on kotona. Käytiin pelaamassa sulkapalloa ja vetämässä salitreeni. Sitten lämmitettiin sauna ja keiteltiin iltakaffet. Kuinka rokkenrollia.

• Tykkää
Reactions: -tibis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä