hiekallako ne hihtaa?Meidän penskat (täällä etelässä) ovat kuluttaneet kolmet sukset ihan puhki. Ne pisimmät ovat vielä jotenkin kuosissa...
Kauheen myöhäinen iltapalaPitäis pientä välipalaa syödä, osa päivällisestä meni roskiin ja iltapala on vasta klo 22 aikoihin. Mandariini vai porkkanaa tai molempia
Sielläkin silloin kun lunta on ollut vähänhiekallako ne hihtaa?
Sopii mun ruokarytmiin, jos syön aiemmin ni aamuyöstä ja aamulla on liian suuri nälkä.Kauheen myöhäinen iltapala
No, tuo on jo kohtuullinen nälkä. Rekkamies on balleriina tuohon verrattunaMä voisin taas syödä vaikka hevosen. Kortisonin pitä lisätä ruokahalua mutkun en oo enää muutaman päivään niitä popsinut. Ärsyttävää!
Tekis mieli sen hevosen lisksi ainakin rimihärkää. Ja paistettuja muikkuja. Ja oikein voista muussia. Ja paistettua hapankaalia.
Mitä ihmettä??? Jääkaapistani on sihijuomat loppu. Eiks tää täytykään automaattisesti? Missä kuluttaja- asiamies? Missä Anja Eerikäinen? Missä miestensuojelumies? Missä mun sihijuomat?
Ai kauheeta vakava hommaMitä ihmettä??? Jääkaapistani on sihijuomat loppu. Eiks tää täytykään automaattisesti? Missä kuluttaja- asiamies? Missä Anja Eerikäinen? Missä miestensuojelumies? Missä mun sihijuomat?
Mitä ihmettä??? Jääkaapistani on sihijuomat loppu. Eiks tää täytykään automaattisesti? Missä kuluttaja- asiamies? Missä Anja Eerikäinen? Missä miestensuojelumies? Missä mun sihijuomat?
Soita iltalehteen. Sinne on soittanut nyt parin päivän sisään mies, joka tyrmistyi kun iäkkään äitinsä kauppaostokset toimittava firma veloittaa enemmän kuin jos äiti kävisi itse kaupassa ja äiti, joka paheksuu kun lapsensa ei näyttänyt bussille pysähtymismerkkiä eikä bussi pysähtynyt.Mitä ihmettä??? Jääkaapistani on sihijuomat loppu. Eiks tää täytykään automaattisesti? Missä kuluttaja- asiamies? Missä Anja Eerikäinen? Missä miestensuojelumies? Missä mun sihijuomat?
Tottakai, toi on täydellistä iltalehtimatskuuVoisinkohan mä kiukutella iltsikkaan siitä, kun jäät veivät mennessään meidän laitturin mutteivät tuoneet takaisin?
saako käyttää valenimeä kun ei omallaan kehtaa?Tottakai, toi on täydellistä iltalehtimatskuu
saasaako käyttää valenimeä kun ei omallaan kehtaa?
"Nimimerkki tyrmistynyt, kuka tämän korvaa"saako käyttää valenimeä kun ei omallaan kehtaa?
Vuosien tauon jälkeen katson olevani aloitteleva, mut silti tuntuu hankalalta että sauvat on navan korkeudellalapsilla ja aloittelevilla hiihtäjillä sauvan pituus on soppeli kun se yltää kainalon...nännin huittelle
entivanhaan hiihdettiin vieläkin lyhkäsemmillä