The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.

Ei tuntunu ainakaa ulkona niin kylmältä kuin edellisinä päivinä, joten eiköhän se pakkanen ala vähän laskea, sitä lunta mä kyllä kaipaisin tännekin, vaik tääl nyt vähän edes on. :)

Vauvakuume ei helpota, eilen kävi kummityttö kylässä vanhempiensa kanssa ja voi luoja, kyllä ne nyytit vaan saa niin heltymään. :love:

Huomenta.

Ei tuntunu ainakaa ulkona niin kylmältä kuin edellisinä päivinä, joten eiköhän se pakkanen ala vähän laskea, sitä lunta mä kyllä kaipaisin tännekin, vaik tääl nyt vähän edes on. :)

Vauvakuume ei helpota, eilen kävi kummityttö kylässä vanhempiensa kanssa ja voi luoja, kyllä ne nyytit vaan saa niin heltymään. :love:
Sit äkkiä laitat tilausta menemään :D

Sit äkkiä laitat tilausta menemään :D
Jollei nyt ihan vielä kuitenkaan. Kattellaa ny miten tää mein yhteinen taival tässä ton ukkosen kanssa menee.. Vielä vaikuttaa hyvältä, mutta ei ihan näin aikasessa vaiheessa kumminkaan mitään nyyttejä vielä :D

Vaikka se mun lääkäri kyllä sano ku mietittiin pillereiden tilalle jotain muuta ehkäisyä, että lopeta ne pillerit nyt kierroksi tai kahdeksi ja kato vaikuttaako ne sun päänsärkyyn ja jos satut tulemaan raskaaksi nii sit se sun vauvas on tehty ja voit ottaa sen kierukan :ROFLMAO:

Jollei nyt ihan vielä kuitenkaan. Kattellaa ny miten tää mein yhteinen taival tässä ton ukkosen kanssa menee.. Vielä vaikuttaa hyvältä, mutta ei ihan näin aikasessa vaiheessa kumminkaan mitään nyyttejä vielä :D

Vaikka se mun lääkäri kyllä sano ku mietittiin pillereiden tilalle jotain muuta ehkäisyä, että lopeta ne pillerit nyt kierroksi tai kahdeksi ja kato vaikuttaako ne sun päänsärkyyn ja jos satut tulemaan raskaaksi nii sit se sun vauvas on tehty ja voit ottaa sen kierukan :ROFLMAO:
Ann mennä vaan. Mitään niin kadu vanhempana kuin tekemättömiä lapsia.

Huomenta.

Mä oottelen vaan millon saan nyytin syliin ja pääsen mummoilemaan oikein huolella

Lapset on kyllä mahtavia.
Vanhimmat itellä jo täysikäisiä, nuorin eskarissa.
Enempää ei kyllä tule, pitäis olla meleko velho naiseksi että sais ylipuhuttua mut uudestaan siihen touhuun. Ei vanahana vaan jaksa, mieluusti hoitelen sitten lapsenlapsia kun niitä tulee (ei toivottavasti lähiaikoina :D )

Pullat uuniin vain :D Tsekkaa kuitenkin luovuttaja että ois sellainen joka saattais viihtyä pitempäänkin maisemissa :)
Sitähän mä tässä oon just yrittäny. On tuo tovin tossa pyöriskelly jaloissa :D Eikä se ainakaan vielä oo sanonu häippäsevänsä mihinkään. Se jopa osaa ojentaa noita mun poikasia, nii se on musta ihan hyvä merkki ja alku :)

• Tykkää
Reactions: epek
vierailija
fami sais kyllä tulla takaisin :)

mutta luojan lykky että tota freezecattia ei ole vähälle ajalle näkynyt ollenkaan, että voi olla rasittava kirjottaja! tommosta ton tyylistä ihmistä ei voi oikeesti olla olemassakaan.

Kiitos, jospa mä uskaltaisin nuo tilata. Olen aina vannonut etten hiihdä, kun koulun pakkolaudoillakävely päättyi. Mutta lapselle on hankala sanoa, etten halua tai osaa. Kai se sit munkin täytyy :oops:
osta ihmeessä, näytti vielä olevan tosi hyvä tarjous

noilla pitopohjasuksilla on helppo hiihtää kun ne pitää aikalailla vuorenvarmasti

mun vähän vanhempaa teknologiaa olevat ei luista hirveen hyvin pakkasella mutta mihin helvettiin mulla olis kiire?

osta ihmeessä, näytti vielä olevan tosi hyvä tarjous

noilla pitopohjasuksilla on helppo hiihtää kun ne pitää aikalailla vuorenvarmasti

mun vähän vanhempaa teknologiaa olevat ei luista hirveen hyvin pakkasella mutta mihin helvettiin mulla olis kiire?
Eli niihin ei tarvi laittaa mitään voiteita? Ne koulun laudat oli Karhu-merkkiset...väristyksiä...:unsure:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä