-9 täällä.Täälläkin ripsii ihan heikosti jonkinlaista valkoisa. Ja pakkasta enää 15 astetta.
Sit äkkiä laitat tilausta menemäänHuomenta.
Ei tuntunu ainakaa ulkona niin kylmältä kuin edellisinä päivinä, joten eiköhän se pakkanen ala vähän laskea, sitä lunta mä kyllä kaipaisin tännekin, vaik tääl nyt vähän edes on.
Vauvakuume ei helpota, eilen kävi kummityttö kylässä vanhempiensa kanssa ja voi luoja, kyllä ne nyytit vaan saa niin heltymään.
Tämän aamun uutisissa mainostettiin painepesuria Lehtipuhaltimella lumet naapurin tontillePikkasen lumitöitä
Satakunnan Merikarvialla on satanut ennätysmäärä lunta vuorokauden aikana, kerrotaan Ilmatieteen laitokselta. Lunta tuli 73 senttiä.
Jollei nyt ihan vielä kuitenkaan. Kattellaa ny miten tää mein yhteinen taival tässä ton ukkosen kanssa menee.. Vielä vaikuttaa hyvältä, mutta ei ihan näin aikasessa vaiheessa kumminkaan mitään nyyttejä vieläSit äkkiä laitat tilausta menemään
Ann mennä vaan. Mitään niin kadu vanhempana kuin tekemättömiä lapsia.Jollei nyt ihan vielä kuitenkaan. Kattellaa ny miten tää mein yhteinen taival tässä ton ukkosen kanssa menee.. Vielä vaikuttaa hyvältä, mutta ei ihan näin aikasessa vaiheessa kumminkaan mitään nyyttejä vielä
Vaikka se mun lääkäri kyllä sano ku mietittiin pillereiden tilalle jotain muuta ehkäisyä, että lopeta ne pillerit nyt kierroksi tai kahdeksi ja kato vaikuttaako ne sun päänsärkyyn ja jos satut tulemaan raskaaksi nii sit se sun vauvas on tehty ja voit ottaa sen kierukan
Mä oottelen vaan millon saan nyytin syliin ja pääsen mummoilemaan oikein huolellaHuomenta.
Ei tuntunu ainakaa ulkona niin kylmältä kuin edellisinä päivinä, joten eiköhän se pakkanen ala vähän laskea, sitä lunta mä kyllä kaipaisin tännekin, vaik tääl nyt vähän edes on.
Vauvakuume ei helpota, eilen kävi kummityttö kylässä vanhempiensa kanssa ja voi luoja, kyllä ne nyytit vaan saa niin heltymään.
No tuokin on kyllä totta. Emmä kovin montaa vuotta tässä aatellu odottaa, vaikka nuorihan mä vielä olen, mutta ikävän nopeesti se kroppa vanhenee ja saattaa tulla kaikenlaisia ongelmia.Ann mennä vaan. Mitään niin kadu vanhempana kuin tekemättömiä lapsia.
Pullat uuniin vain Tsekkaa kuitenkin luovuttaja että ois sellainen joka saattais viihtyä pitempäänkin maisemissaNo tuokin on kyllä totta. Emmä kovin montaa vuotta tässä aatellu odottaa, vaikka nuorihan mä vielä olen, mutta ikävän nopeesti se kroppa vanhenee ja saattaa tulla kaikenlaisia ongelmia.
Sitähän mä tässä oon just yrittäny. On tuo tovin tossa pyöriskelly jaloissa Eikä se ainakaan vielä oo sanonu häippäsevänsä mihinkään. Se jopa osaa ojentaa noita mun poikasia, nii se on musta ihan hyvä merkki ja alkuPullat uuniin vain Tsekkaa kuitenkin luovuttaja että ois sellainen joka saattais viihtyä pitempäänkin maisemissa
just tommoset pitopohjasukset on nykyaikaa ja soveltaa erinomasen hyvin alottelijoille ja satunnaisille suksijoilleTunteeko joku suksia? Olisiko nämä ihan ok, jos haluaisi oppia hiihtämään? En osaa....
https://scandinavianoutdoor.fi/talvilajit/murtomaahiihto/altus-beargrip/
Kiitos, jospa mä uskaltaisin nuo tilata. Olen aina vannonut etten hiihdä, kun koulun pakkolaudoillakävely päättyi. Mutta lapselle on hankala sanoa, etten halua tai osaa. Kai se sit munkin täytyyjust tommoset pitopohjasukset on nykyaikaa ja soveltaa erinomasen hyvin alottelijoille ja satunnaisille suksijoille
osta ihmeessä, näytti vielä olevan tosi hyvä tarjousKiitos, jospa mä uskaltaisin nuo tilata. Olen aina vannonut etten hiihdä, kun koulun pakkolaudoillakävely päättyi. Mutta lapselle on hankala sanoa, etten halua tai osaa. Kai se sit munkin täytyy
Eli niihin ei tarvi laittaa mitään voiteita? Ne koulun laudat oli Karhu-merkkiset...väristyksiä...osta ihmeessä, näytti vielä olevan tosi hyvä tarjous
noilla pitopohjasuksilla on helppo hiihtää kun ne pitää aikalailla vuorenvarmasti
mun vähän vanhempaa teknologiaa olevat ei luista hirveen hyvin pakkasella mutta mihin helvettiin mulla olis kiire?
nimenomaan kannattaa laittaa semmoset pitopohjasukset joita ei tartte voidella (mun mielestä), niille on useita valmistajiaEli niihin ei tarvi laittaa mitään voiteita? Ne koulun laudat oli Karhu-merkkiset...väristyksiä...