Keitetään vielä kahveet päälleMullakin on sit lettutaikina turpoamassa. Tuli himo!
Keitetään vielä kahveet päälleMullakin on sit lettutaikina turpoamassa. Tuli himo!
Ota mandariini.Oiskohan tullut samanlainen himo ja buumi jos oisin sanonut että raastaMpa lantturaastetta iltapalaksi
Oiskohan tullut samanlainen himo ja buumi jos oisin sanonut että raastaMpa lantturaastetta iltapalaksi
JuuKeitetään vielä kahveet päälle
Sopii!Keitetään vielä kahveet päälle
Siis en oo saanut lantturaasteta sitten lukioaikojen! Pitääkin kokeilla. Ties vaikka penskatkin tykkäisivät.Oiskohan tullut samanlainen himo ja buumi jos oisin sanonut että raastaMpa lantturaastetta iltapalaksi
Imelä ois mun mielestä kuvaava sana.Ei nää banskuletut huonoja ole, ei laisinkaan. Vähän laimeen makusia kyllä.
Jotain sitruunankuorta voisi raastaa sekaan. Ja omppua/päärynää/ jotainImelä ois mun mielestä kuvaava sana.
Lanttu on hyvääOiskohan tullut samanlainen himo ja buumi jos oisin sanonut että raastaMpa lantturaastetta iltapalaksi
Niin on! Ja yksi lapsuuden herkkuja oli nuotion alla maakuopassa foliossa kypsytetty nauris johon laitettiin kunnolla voita päälleLanttu on hyvää
Joo, hyviä herkkuja olivat silloin. uuninauris ja lanttu on hyvää ja viime vuonna ku nutrasin, ni vetelin myös raakaa lanttua ja naurista palasina.Niin on! Ja yksi lapsuuden herkkuja oli nuotion alla maakuopassa foliossa kypsytetty nauris johon laitettiin kunnolla voita päälle
Teemu on niit harvoja urheilijoita joille mä nostan hattua. Numerolla 8 ei pelaa kukaan muu. Eikä numerolla 17. Ne on varattu.Selänne-leffa vai VoF? Toisaalta Teemu on NIIIIIN nähty moneen kertaan
99 on kyllä niin legendaarinen ettei sitä voi oikeastaan käyttää edes missään muussa lajissaTeemu on niit harvoja urheilijoita joille mä nostan hattua. Numerolla 8 ei pelaa kukaan muu. Eikä numerolla 17. Ne on varattu.
Kukaan ei myöskään koskaan/ikinä/milloinkaan/missään käytä numeroa 99
Yrittää toki voi mut tommoiset pöksyt on liian suuret täyttää.
Mie oon jo kahvin kimpussa . Nyt on lettukiintiö täynnä .Letut valmiita