Mä en tykäännyt yhtään! Mut mä en yleensäkään tykkää paistetun/kypsennetyn banaanin mausta.Iltaa! Mietin pitäskö kokeilla millasia tulee noista banaaniletuista, ohje pyörii ainaki veispuukissa
Mun terveellinen vastine letuille on rahkaletut.
Mä en tykäännyt yhtään! Mut mä en yleensäkään tykkää paistetun/kypsennetyn banaanin mausta.Iltaa! Mietin pitäskö kokeilla millasia tulee noista banaaniletuista, ohje pyörii ainaki veispuukissa
Ne on jotain superfood-yyberterveellinen-hiilariton-jne. 2 banaania ja 4 munaa sotketaan ja paistetaan. Penska väitti tulevansa palauttamaan kansanauton, voisin syöttää sille. Varmaan ei tartte enää autoa kun siinä palaa ihan ihme valo, vähän ku tankkia muistuttava kuvaei kannata kokeilla
letut lettuina
sitte ku äippä on fixannu ton häiritsevän valon niin autoohan voisikin oikeestaan taas lainata?Ne on jotain superfood-yyberterveellinen-hiilariton-jne. 2 banaania ja 4 munaa sotketaan ja paistetaan. Penska väitti tulevansa palauttamaan kansanauton, voisin syöttää sille. Varmaan ei tartte enää autoa kun siinä palaa ihan ihme valo, vähän ku tankkia muistuttava kuva
Mutkun banaaneissa on hitosti hiilihydraatteja.Ne on jotain superfood-yyberterveellinen-hiilariton-jne. 2 banaania ja 4 munaa sotketaan ja paistetaan. Penska väitti tulevansa palauttamaan kansanauton, voisin syöttää sille. Varmaan ei tartte enää autoa kun siinä palaa ihan ihme valo, vähän ku tankkia muistuttava kuva
Nimenomaansitte ku äippä on fixannu ton häiritsevän valon niin autoohan voisikin oikeestaan taas lainata?
Mut munassa on enemmän protskuu, se mitätöi banaanin hiilarit?Mutkun banaaneissa on hitosti hiilihydraatteja.
Kai se sit samalla tavalla mitätöisi venhäjauhojen hiilarit.Mut munassa on enemmän protskuu, se mitätöi banaanin hiilarit?
Kaikkea kannattaa kokeilla!Mä teen näitä vain koska se ohje kuulosti jännältä ja haluan maistaa. Ittelleni pelkästään en viitsi, hyvä kun ipana tulee käymään. Jos se jää henkiin voin kokeilla itsekin
Miksi kutsua ei näy postilaatikossani?Mie haluun perinteisiä lettuja voissa paistettuna. Ja kylkeen hilloa. Ehkäpä jopa pala jäätelöä tai kermavaahtoa myös. Hiiteen hiilarit sun muut kotkotukset. Kalorit talteen vaan .
-> kipittää kyökkiin
Ei kumpikaan vaan viihdyt seurassamme.Selänne-leffa vai VoF? Toisaalta Teemu on NIIIIIN nähty moneen kertaan
VoF tietysti.Selänne-leffa vai VoF? Toisaalta Teemu on NIIIIIN nähty moneen kertaan
Tottakai viihdyn. Tuossahan tuo kuvaputkiraatio pauhaa taustalla.Ei kumpikaan vaan viihdyt seurassamme.
paitsi kansantanhuja ja omaa siskoaKaikkea kannattaa kokeilla!
Se on varmasti se sianihra, millä mummu on alunperin pannulla paistanut. Pannu on kyllästetty sillä ja siksi tulee niin oivia.Tottakai viihdyn. Tuossahan tuo kuvaputkiraatio pauhaa taustalla.
Mistähän muuten johtuu, ettei millään muulla pannulla saa niin hyviä lettuja kuin mummuvainaan jäämistöstä pelastetulla 50-luvun valurautapannulla? Mulla on toinenkin valurautainen lettupannu mutta ei sillä saa noin hyviä. Onko tossa joku mummutaika vangittuna?
Tuokin on tulkintakysymyspaitsi kansantanhuja ja omaa siskoa