The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Nii ja tvof alkoi taas..jei, on sitä odotettukin. Harmi ettei poppipoliisit tuu enää.
Vähän ihmettelin yhen esiintyjän kohdalla että miks ihmeessä se valittiin jatkoon, ei ollu mikään ihmeellinen ääni.

Joskus joku selostaja sanoi, et Gretksyn kanssa puhelintolppakin tekee sata maalia kaudessa.

Tohon maallikkokin voi sanoa, et kukaan valmentaja ei ole niin tyhmä, et laittais maailman parhaan kiekkoilijan ketjukaveriksi puhelintolpan. Jostain syystä siihen hommaan eksyi Kurri.

Joskus joku selostaja sanoi, et Gretksyn kanssa puhelintolppakin tekee sata maalia kaudessa.

Tohon maallikkokin voi sanoa, et kukaan valmentaja ei ole niin tyhmä, et laittais maailman parhaan kiekkoilijan ketjukaveriksi puhelintolpan. Jostain syystä siihen hommaan eksyi Kurri.
Se oli kaksikko johon ei edes Selänne-Kariya yltänyt vaikka hyvä pari oli sekin

Kuten sanoin niin Teemu Selänne on yksi niistä urheilijoista jolle mä nostan hattua. Tapansa olla idoli on vailla vertaa.
Mut on yksi ennätys jota Teemukaan ei rikkonut huolimatta kuusista olympiakisoista. Maaotteluiden lukumäärä. Helmisellä on tossa maailmanennätys.

Kun mä olin nuori ja maailma oli raiteillaan niin kaksi asiaa oli varmaa. Venäjän maalilla on Tretjak ja Suomen joukkue on Helminen + muut

• Tykkää
Reactions: Bitch
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä