Toiveena vauva 2017-2018

M.Aili miljoonat onnittelut :)
Mandee, toivottavasti pian helpottaa <3

ON: Täällä kp"jotain" ja kuvittelin bonganneeni oviksen uudenvuodenaattona. Ainakin muutaman tunnin alavatsa oli valtavan kipeä. Limaa esiintynyt jo pidempään ja ihan järjettömät seksihalut alkuviikosta. Onneksi ei tarvii hirveesti houkutella miestä ;) Ja sattui vielä teinitkin olemaan poissa :D

Mutta saahan nähdä, minä vaan sitä maaliskuuta odottelen... ja tiedä muutenkaan näin vanhana milloin onnistuu...
 
Onnea M.Ailille!

Täällä meinaa masis iskeä, ovista en oo onnistunu löytään tälle kiertoa ollenkaan. En usko, et se joulun aikaan ois vielä ollu, oli aikasta eikä kyllä oikeastaan oireiluakaan. Nyt taas alkaa olla melko myöhästä, toki mahollista on et se tuliski vasta myöhemmin ku mitä omat laskelmat sanoo mut epäilen.. Näyttää siis siltä, etten ovuloi joka kierrossa mikä hankaloittaa raskautumista. Soiteltiin tuossa välipäivinä jo terveysasemalle ja aikaa kyseltiin, vaan vastaus oli että jonot on pitkiä ja soitelkaa loppiaisen jälkeen uudelleen josko jotain aikaa löytys..plaah :(
 
Onnea M.Ailille!

Täällä meinaa masis iskeä, ovista en oo onnistunu löytään tälle kiertoa ollenkaan. En usko, et se joulun aikaan ois vielä ollu, oli aikasta eikä kyllä oikeastaan oireiluakaan. Nyt taas alkaa olla melko myöhästä, toki mahollista on et se tuliski vasta myöhemmin ku mitä omat laskelmat sanoo mut epäilen.. Näyttää siis siltä, etten ovuloi joka kierrossa mikä hankaloittaa raskautumista. Soiteltiin tuossa välipäivinä jo terveysasemalle ja aikaa kyseltiin, vaan vastaus oli että jonot on pitkiä ja soitelkaa loppiaisen jälkeen uudelleen josko jotain aikaa löytys..plaah :(

Mullakaan ei ovulaatiota tapahdu joka kuukausi. Kunnes sitten lapsettomuushoidoissa nekin saatin aikaiseksi keinotekoisesti. Ja nyt kun oolut hoidoista taukoa ja odotellaan sitä ivf hoidon aloittamista. Olen tuntenut oviksen kolmena kuuna peräkkäin! Hoidot taitaneet saada kroppaan potkua.
 
Darni73: Eilen lauantaina oli kolme viikkoa kuukautisten alkamisesta eli kiertopäivä 21. Tän viikon loppupuolella alkavat varmaan (toivottavasti) seuraavat.
Pienen vauvan kanssa on kyllä välillö kovin väsyttävää olla. En tiiä miten pärjäisin, jos mies ei osallistuis hoitoon (tai jos olisin yksin).
 
Mullakaan ei ovulaatiota tapahdu joka kuukausi. Kunnes sitten lapsettomuushoidoissa nekin saatin aikaiseksi keinotekoisesti. Ja nyt kun oolut hoidoista taukoa ja odotellaan sitä ivf hoidon aloittamista. Olen tuntenut oviksen kolmena kuuna peräkkäin! Hoidot taitaneet saada kroppaan potkua.
:)

Täytyy toivoa, et meki saatas aikaa lääkärille niin jospa jotain apua löytys. Aika rassaavaahan tää odotuksen odottaminen on kyllä :)
 
Plussatuulia odottavat:


(copyright CC tipstimes,com/pregnancy)

★ -tanjuska (21) | kp 10/26 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ inasofia (26) | kp 5/29-30 | 2.lapsi

★ Darni73 | kp 7/25 | 4.lapsi | ya -12

★ taaperotx5 (33) | kp ?/32-46 | 6.lapsi

★ susanmaaria | kp 9/23-26 | 3.lapsi

★ mama? (24) | kp 24/26-28 | 1.lapsi | ya -13

★ Nonsk | kp 29/34 | 1. lapsi | yk 4

★ Vuorikristalli | kp ?/27-28 | 6.lapsi | yk 6

★ kunnon kinttaat (30) | kp 22/28 | 2.lapsi | ya-15

★ s4nnn (30) | kp ?/? | 2. lapsi | ya 2/-16

★ Selkkis (36) | kp 7/30 | 3.lapsi | yk 2

★ Juliet86 (29) | kp 2/26-28 | 2.lapsi | yk 3

★ TalvenTaika (30) | kp 55/? | 3.lapsi | yk 2

★ Chuislean (22) | kp 17/38 | 1.lapsi | ya-14

★ kenke | kp 71/? | 2.lapsi | ya 11/-15

★ Mandee (22) | kp 16/28-31 | 1. lapsi | ya 11/-15

★ _garnet_ (24) | kp 18/27-30 | 1. lapsi

★ Moon Moth (29) | kp 43/30-32 | 1. lapsi | yk 2

★ minlisi (27) | kp 39/? | 2. lapsi | ya -15

★ Zipi (32) | kp 57/? | 4. lapsi | yk 3

★ mirajalapset | kp 12/28 | 4. lapsi | ya 12/-15

★ Mintzuli (32) | kp 38/26-30 | 2. lapsi | yk 2

★ jenna91 (24) | kp 8/33 | 3. lapsi | yk 3

★ haaveet-89 | kp 79/28 | ya -15

Pjawla (25) | kp 19/28 | 1.lapsi | ya -15

★ Unelmia2016 (32) | kp 9/28 | 2. lapsi | ya 10/-15

★ Helmi1234 (39) | kp ?/? | 2. lapsi | ya 4/-16?

★ diadora (28) | kp ?/? | 2. lapsi | ya 4/-16


Plussanneet: :love:

© Image Provided by Classroom Clipart


♡ 28.10.2015 pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♡ 30.10.2015 Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2
♡ 31.10.2015 Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♡ 07.11.2015 Evemum | 4. lapsi | yk 1
♡ 11.11.2015 Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
♡ 16.11.2015 Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
♡ 16.11.2015 Nessu87 (28) | 2.lapsi | ya 6/-15
♡ 17.11.2015 hampula (27) | 2.lapsi
♡ 22.11.2015 Elsa84 | 4.lapsi | yk 2
♡ 06.12.2015 Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
♡ 11.12.2015 Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
♡ 16.12.2015 Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
♡ 20.12.2015 trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15
♡ 26.12.2015 M.Aili | 1. lapsi | ya 12/-15



Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mirajalapset
Oikein paljon tervetuloa uusille! :)

Nyt palataan taas arkeen joten ehdin päivittelemään listaa useammin. Tullut sukuloitua urakalla tässä joulu-tammikuussa joten ihana palata takaisin kotiin. Vilkaisisitteko taas listalta omat tietonne, onko päivitettävää, muuten vaan lisättävää tai väärää infoa. Melkein viikko viime päivityksestä niin minulla on saattanut hyvinkin mennä puurot ja vellit sekaisin päiviä laskeskellessa. :) Teen joko huomenna tai ylihuomenna listan siivouksen elikkä kuukauden hiljaisuudessa olleet poistan listasta, että se pysyy ajan tasalla :)
Myös ulkoasu saattaa vähän muuttua, nähtäväksi jää. Haluaisitteko listalle "oman kohdan" yrityksen varsinaisesti vasta myöhemmin aloittaville vai onko näin hyvä miten on ollut tähän asti? Ehdotuksia otetaan vastaan! :)

Toivottavasti saadaan paljon lisää porukkaa kuumeilemaan tänäkin vuonna ja mikä tärkeintä, plussatuulia jokaiselle! :)

M.Ailille suuret onnittelut plussasta, liity meidän ryhmän jatkoille tuonne odotusajan puolelle
 
Vilkaisisitteko taas listalta omat tietonne, onko päivitettävää, muuten vaan lisättävää tai väärää infoa.
Kaikki ok, en jotenkin edes ollut tajunnut olleeni jo noin pitkällä! Musta ehkä olisi kiva joku semmonen "taustakuumeilijat"tmv, jotta helposti näkisi kaikki vielä yrityksen aloittelua odottavat. :)

Tämä kierto siis meni ns.harakoille, koska pleikkari. Ja aikamoinen supermunasolu olisi ollut jos vielä dpo3/4 olisi hengissä ja siitä vieläpä hedelmöittynyt. Mutta on tää tavallaan ollut ihan jees, ei oo niin kummoisia paineita ollut. Vaikka se silloin olikin vähän kökköfiilis kun tikutti ovis+ ja se jäi siihen. Tämä tammikuu on muutenkin tämmöstä juhlien ja synttäreiden aikaa, niin nyt ei tarvitse ainakaan stressata ja pohtia liikoja. :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tiedot on oikein :)

Dpo6/kp19, ja nyt jo tuntuu rinnat aroilta ja alavatsa kipuilee, vähän niin kuin olisi menkkakipuja, vaikka menkkojen pitäisi alkaa vasta 14.pvä eikä näin ollen näin aikaisin pitäisi menkkakipuja olla. Muutenkaan ei ennen menkkoja ole mitään kipuja ollut, vasta menkkojen aikana on esiintynyt kipuilua. (n)
 
Tervehdys kaikille!

Lueskelin vähän jo teijän kuulumisia, jänniä tilanteita kerrakseen :) täällä pitäisi alkaa menkat 7.1. Tissit turvonnu ja kipeät, niin eiköhän ne sieltä ala. Ollaan yritetty viime kesäkuusta asti lasta, tiedostan ovulaatiot ja olen tikutellutkin muttei ole ollut apua niistä. Monesko yrityskierto tää nyt sitte on, 7 vai 8?

Olen yrittänyt pysyä positiivisena ja onnellisena tästä huolimatta, ettei oo meillä vielä onni osunu kohalleen. Mutta nyt alkaa iloisuus ontua. Useampi kaverini on ilmoittanut olevansa raskaana. Viimeeksi eilen kaveri ilmoitti oottavansa pientä. Osa näistä kavereista ei ole edes halunnut lasta vielä. "Ok. Se plussa nyt vaan tuli"- asenteella. "Kyllä sinäkin tulet raskaaksi vielä", ne sanovat. Helppo se on heillä sanoa kun ei oo yrittäny ollenkaan. Yksi jäi heistä ensimmäisestä kierrosta raskaaksi.

Ollaan puhuttu, että huhtikuussa mennään tutkituttamaan ihtemme jos ei onnaa ennen sitä. Eihän tässä ole kuin muutama kierto enää jälellä. Siitä sitten hoitoihin jos ei ole mitään muuta tehtävissä.

Kyllä tämä kait tästä iloksi muuttuu. :)

Eli siis kp 24/27 /yk 8? Onks tää nyt oikein :D

Muoks. En saa tota punasella merkattua :/
 
Tervehdys kaikille!

Lueskelin vähän jo teijän kuulumisia, jänniä tilanteita kerrakseen :) täällä pitäisi alkaa menkat 7.1. Tissit turvonnu ja kipeät, niin eiköhän ne sieltä ala. Ollaan yritetty viime kesäkuusta asti lasta, tiedostan ovulaatiot ja olen tikutellutkin muttei ole ollut apua niistä. Monesko yrityskierto tää nyt sitte on, 7 vai 8?

Olen yrittänyt pysyä positiivisena ja onnellisena tästä huolimatta, ettei oo meillä vielä onni osunu kohalleen. Mutta nyt alkaa iloisuus ontua. Useampi kaverini on ilmoittanut olevansa raskaana. Viimeeksi eilen kaveri ilmoitti oottavansa pientä. Osa näistä kavereista ei ole edes halunnut lasta vielä. "Ok. Se plussa nyt vaan tuli"- asenteella. "Kyllä sinäkin tulet raskaaksi vielä", ne sanovat. Helppo se on heillä sanoa kun ei oo yrittäny ollenkaan. Yksi jäi heistä ensimmäisestä kierrosta raskaaksi.

Ollaan puhuttu, että huhtikuussa mennään tutkituttamaan ihtemme jos ei onnaa ennen sitä. Eihän tässä ole kuin muutama kierto enää jälellä. Siitä sitten hoitoihin jos ei ole mitään muuta tehtävissä.

Kyllä tämä kait tästä iloksi muuttuu. :)

Eli siis kp 24/27 /yk 8? Onks tää nyt oikein :D

Muoks. En saa tota punasella merkattua :/

Niin tuttua!! Mullakin parhaat ystävät raskautu ensiyrittämillä. Serkkulikka unohti syödä pari pilleriä ja tuli raskaaksi. Toista lasta suunnitellessaan, meni asenteella tulee jos tulee. No ekalla yrittämällä positiivinen tulos. Hänelle kerroin meidän yrittämisestä kun olitiin kolme kk yritetty. Hänkin vaa mulle sano, että kyllä sä vielä raskaaksi tulet.. joopajoo! :D

Ja yht äkkiä facebookissa on samoihin aikoihin aina tutut raskaana. Ja nyt niitä vauvoja alkaa taas syntyä. Ja näistä tutuista suurinosa just näitä " vahinko kävi" ja sit valitetaan fb seinä täyteen huonoaoloa ja muuta. Kyllä tekis mieli niihin vastata, kuin onneikkaita ovat. Toiset täällä tekis mitä tahansa, että saisivat halata vessanpönttöä aamulla tietäen, että uusi elämä kasvaa sisälläsi.

Tulipa purkautuminen. :D
 
Tiedot varmaan myös oikein, jos nyt olen kartalla itse enään yk taitaa olla 7. Lueskelin tossa viikonloppuna kierukan poiston jälkeen raskautumista ja aika suurin osa oli tullut raskaaksi siinä yk.8-10. Eli ei vielä kirvestä kaivoon, mutta melkeen! :notworthy:
Viikolla käytiin ihastelemassa vastasyntynyttä ihanuutta ja kuumettahan siitä vaan kasvoi, myös mies oli iha myyty! :love:
 
Kiitos Vuorikristalli :)

Mama? Mie oon purkautunu niiiin paljon tän päivän aikana asiasta, että ihan hävettää :D kohta saan jonkun katkeran akan leiman.

Oon sanonu nyt kavereille jotka tietää tästä yrittämisestä (myös näille jo raskautuneille), että kyllä ne menkat sieltä alkaa kun tissit on turvonnu ja kipeet, ku tekee aina näin ennen menkkoja... niin mitäs ne sano het perään :D "tai sitten ne on raskausoireita!" No joo mut jos joka kuu sama juttu ni tuskin!

Kuolen nauruun jos nyt oonki raskaana.
 
KYSYMYS!!! Nouseeko naisen lämpö aina joka kuukausi, kun mennään kohti kierron loppua. Tyyliin viikko ennen kuukautisia??
Mulla kolmatta päivää lämmöt 37 vähintään. En oo joka kuukausi mittaillut. Täytyis varmaa ruveta et oppis kunnolla tuntemaa oman kehon .
 
Kiitos Vuorikristalli :)

Mama? Mie oon purkautunu niiiin paljon tän päivän aikana asiasta, että ihan hävettää :D kohta saan jonkun katkeran akan leiman.

Oon sanonu nyt kavereille jotka tietää tästä yrittämisestä (myös näille jo raskautuneille), että kyllä ne menkat sieltä alkaa kun tissit on turvonnu ja kipeet, ku tekee aina näin ennen menkkoja... niin mitäs ne sano het perään :D "tai sitten ne on raskausoireita!" No joo mut jos joka kuu sama juttu ni tuskin!

Kuolen nauruun jos nyt oonki raskaana.

Toikin on hiton ärsyttävää!! Tommonen ai joo nyt oot raskaana sepotus. Sanoin yhelle kaverille ettei siideri tai mikään viinas oo vähään aikaan maistun. Etoo hajut. Heti sano mulle "oot raskaaana!" Ja kävi selittää ties mitä. Pahaa oloakin joskus valitin nii heti epäillään raskaaks.
 
Pjawla: mäkin tässä taas tuntevinaan nippailuja ja viiltelyä mahassa... viikonloppuna odotan kuukautisten alkavan. Niin oon vähä ihmetelly mitä toi nipistely on ollut. Saattaa olla että kuvittelen vaan.
 

Yhteistyössä