Onnea kaikille plussanneille!
Olen noita sähköpostiin tulleita ilmotuksia lueskellut, mutta joulu kiireiltä ei ole sen enempää ehtinyt kommentoimaan. Toivottavasti kaikilla ollut mukava joulu.
Mandee: Mukava kuulla että mies on mukana hommassa. Itsellä vielä on vähän epäilykset siitä, että onko tuo mies mukana touhussa vai ei. Hokee kokoajan että mulla oli niin pitkään erilaisia hormonaalisia ehkäsyjä käytössä, että varmasti tehoovat vielä maaliskuuhun asti…
Mutta voipi tuo mies olla väärässä. Hätähousuna tein testin jouluaattona ja negahan se sieltä tuli. Eilen ja tänään ollut rinnat kipeenä ja oon ollut aika tunteikas. Ruokaa olen kyllä syönyt, mutta ei ole oikein ollut mun mieleen. Lanttulaatikko on yks mun suosikeista ja yleensä jouluna vedän sitä hyvää tahtia. Tänä jouluna musta maistunut vaan palaneelle tai muuten oudolle.
Oltiin tänään mun vanhempien luona syömässä ja tuli sit sellanen fiilis, että varmasti oon raskaana. Illan pohdin, että turhaan mä näin aikasin testaan. Kp 20 menossa, ni ei sitä näin aikasin kuitenkaan mitään näy. Pidättelin nyt kuitenkin useamman tunnin ja totesin, että kun tuolla noita testejä on ni kait mä nyt yhden voin tehdä. Käyn ostamassa sit uusia, ennenku mies näkee ja sanoo jotain että turhaan testailen.
Mitäs mieltä muut on mun testistä? Mä oon näkevinäni tossa tollasen haamun… Oisinko voinnu plussata näin aikasin?!
http://aijaa.com/VdKULC