Toiveena vauva 2017-2018

Täh, ootko varma? Viiva näky kuitenkin niin hyvin! :(
Kyllä nyt sen verran vuotaa jo ettei tää voi olla kun menkat :( just vielä äsken tutkin testiä ja näkyy kyllä selkeästi ilman kääntelyitä.
En sitten tiedä mistä se viiva siihen tuli. Muutama tunti sen jälkeen alkoi vuoto.

Tasan 28pv oli kierto, näköjään samalla lailla edelleen kun lapsien välissäkin ollut aikana ennen kierukkaa.
 
Mites muilla mennyt joulu? :) Täällä rauhallisissa merkeissä, lapset oli aivan täpinöissään lahjoista ja joulupukista :D Täällä nyt menossa kp 36/33 eikä menkoista tai raskaudesta tietoakaan.. Ikinä varmaan ollut näin pitkää kiertoa :eek: ihmetyttää kyllä miksei ne menkat ala tai miksei testissä näy kahta viivaa :D
 
Oltiin aatto sukulaisten luona ja tänään ajeltiin vielä kyläilemään ja haudoille käymään.
Lapset sai liikaa lahjoja, ei ne nuin kilttejä ole olleet :D

Kp 3/28 (lauantai).
Vuotaa kun härän kurkusta. 14h aikana 4x tyhjentänyt kupin, lisänä side.
 
Joulu meni hyvin, 3pvä kestitty sukulaisia ja tuntuu että ruokaa olis vielä toisellekin kierrokselle! Stressikin on jo purkautunut ;) ovista etsitään edelleen, ellei se sitten joku hetki ole jo mennyt. Silloin kun laitoin kuvan ei myöhemmin ollut kuin selkeä nega. Jouluaattona taas sama tilanne, lähes plussa, mutta hiukan myöhemmin taas vain nega. Period tracker ennustaa kyllä ovista vasta maanantaille tai tiistaille, katsellaan..

Kurja juttu mirajalapset :/
 
M.Aili
Onnea kaikille plussanneille!

Olen noita sähköpostiin tulleita ilmotuksia lueskellut, mutta joulu kiireiltä ei ole sen enempää ehtinyt kommentoimaan. Toivottavasti kaikilla ollut mukava joulu.

Mandee: Mukava kuulla että mies on mukana hommassa. Itsellä vielä on vähän epäilykset siitä, että onko tuo mies mukana touhussa vai ei. Hokee kokoajan että mulla oli niin pitkään erilaisia hormonaalisia ehkäsyjä käytössä, että varmasti tehoovat vielä maaliskuuhun asti…

Mutta voipi tuo mies olla väärässä. Hätähousuna tein testin jouluaattona ja negahan se sieltä tuli. Eilen ja tänään ollut rinnat kipeenä ja oon ollut aika tunteikas. Ruokaa olen kyllä syönyt, mutta ei ole oikein ollut mun mieleen. Lanttulaatikko on yks mun suosikeista ja yleensä jouluna vedän sitä hyvää tahtia. Tänä jouluna musta maistunut vaan palaneelle tai muuten oudolle.

Oltiin tänään mun vanhempien luona syömässä ja tuli sit sellanen fiilis, että varmasti oon raskaana. Illan pohdin, että turhaan mä näin aikasin testaan. Kp 20 menossa, ni ei sitä näin aikasin kuitenkaan mitään näy. Pidättelin nyt kuitenkin useamman tunnin ja totesin, että kun tuolla noita testejä on ni kait mä nyt yhden voin tehdä. Käyn ostamassa sit uusia, ennenku mies näkee ja sanoo jotain että turhaan testailen.

Mitäs mieltä muut on mun testistä? Mä oon näkevinäni tossa tollasen haamun… Oisinko voinnu plussata näin aikasin?!

http://aijaa.com/VdKULC
 
Taas ollaan tässä pisteessä.. Omaan silmään ehkä tän päivänen ois plussa? Vai oisko taas jokin pienenpieni ero? Tuntuu että oon valinnut huonon paketin kaupasta, kun ei tuo kontrollikaan tunnu vahvistuvan kunnolla.. Viime kierrossa nää rfsu:t oli kyllä hyviä ja toimi hyvin, eikä ollut mitään tämmöstä!
Tänään jokin aika sitten testattu http://aijaa.com/WCrtDx
20.12. testattu http://aijaa.com/7IQb5t

M.Aili kyllä siellä jotain pilkistää!
 
M.Aili
Testasin aamulla uudestaan tolla rfsu:n testillä ja siitä tuli nega. Oikein hyvällä mielikuvituksella siihen olis ehkä saanut jonkun viivanpaikan...

Onko muilla minkälaista kokemusta PregCheck:n ja rfsu:n testien välillä. Itellä tuntuu, että pää on ihan sekasin...
 
Testasin aamulla uudestaan tolla rfsu:n testillä ja siitä tuli nega. Oikein hyvällä mielikuvituksella siihen olis ehkä saanut jonkun viivanpaikan...

Onko muilla minkälaista kokemusta PregCheck:n ja rfsu:n testien välillä. Itellä tuntuu, että pää on ihan sekasin...
Mä testailin rfsu:lla viime kierrossa ja sain ensimmäistä kertaa viivanpaikan, koskaan ennen en oo saanut edes sitä. Kaverilla toimi hyvin kun tuossa syksymmällä raskautui. Paljon olen rfsu:sta lukenut negatiivista ja että näyttää viivanpaikkoja... PregCheck on mulle vielä tuntematon pakkaus.

Olen täällä happyhappyhappy, ja ihan vain siksi että sain ovisplussan! :D kun luulin sen jo menneen.. Eli tuo sovellus osasi kuin osasikin ennustaa mun ovulointipäivän.
 
  • Tykkää
Reactions: Juliet86
M.Aili
Nonks: Nyt vaan sit pupuilemaan kunnolla :)

Pjawla: Tervetuloa!

Mä lueskelin kanssa aika paljon noiden eroja ja ilmeisesti toi PregCheck on vähän herkempi kuin rfsu:n testi. Ainakin sellasen käsityksen sain noista keskusteluista.

Hätäsenä tein eilen illalla taas tolla pregcheck:llä testin ja edelleen samanlainen haamu siinä näky. Pelotti ihan hirveesti, että jos sillä ei oiskaan enää näkyny tota viivaa. Nyt jos pystyis olee pari päivää testaamatta, ni josko se siitä vahvistuis. Ihan liikaa nyt ollu lukemassa juttuja ja tullu pelko, et mitä jos tää onkin kemiallinen ja sen takia näkyy toisessa testissä, mutta ei toisessa.

Toisaalta, ei tuossa mikään kiire ole saada tota vahvempaa plussaa, kun meillä neuvola on kiinni tän viikon. Yritin sinne soitella, mutta kaikki on vuosilomalla. Eli viikko aikaa seurata tilannetta. Tilasin eilen digitaalisen mittarin ja sen pitäs tulla 2-4 päivässä, et jos sen tekis sit tossa vuoden vaihteessa. Sais ton miehen ja ittensä vakuuttuneeksi että siellä on jotain. Nyt vähän pelottaa, et jos siel ei ookkaa mitään ja toiveet on noussu niin kovasti...
 
Onnea plussanneille!

Täällä kpl. 2, hyvin erilainen vuoto edellisiin. Hyytyviä klimppejä ja vain pyyhkiessä, siteeseen ei vuoda mitään. Normaalisti tampooni käytössä ja nyt sen laittaminen tuntuu inhottavalta. Alavatsa todella kivulias. :cry::confused:

Tämä vuosi kohta mennyt ja uutta vuotta odotetaan innolla, jos se toisi mukanaan jotain todella ihanaa ! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Plussatuulia odottavat:


(copyright CC tipstimes,com/pregnancy)

★ -tanjuska (21) | kp 3/26 | 1.lapsi | ya 1/-13

★ inasofia (26) | kp 29/29-30 | 2.lapsi

★ Darni73 | kp 24/25 | 4.lapsi | ya -12

★ taaperotx5 (33) | kp 54/32 | 6.lapsi

★ susanmaaria | kp 2/23-26 | 3.lapsi

★ mama? (24) | kp 17/26-28 | 1.lapsi | ya -13

★ Nonsk | kp 22/34 | 1. lapsi | yk 4

★ Vuorikristalli | kp 34/27-28 | 6.lapsi | yk 5

★ kunnon kinttaat (30) | kp 15/28 | 2.lapsi | ya-15

★ s4nnn (30) | kp ?/? | 2. lapsi | ya 2/-16

★ Selkkis (36) | kp 23/? | 3.lapsi | ya 12/15

★ Juliet86 (29) | kp 21/24-28 | 2.lapsi | yk 2

★ TalvenTaika (30) | kp 48/? | 3.lapsi | yk 2

★ Chuislean (22) | kp 10/38 | 1.lapsi | ya-14

★ kenke | kp 64/? | 2.lapsi | ya 11/-15

★ Mandee (22) | kp 9/28-31 | 1. lapsi | ya 11/-15

★ _garnet_ (24) | kp 11/27-30 | 1. lapsi

★ Moon Moth (29) | kp 36/30-32 | 1. lapsi | yk 2

★ minlisi (27) | kp 32/? | 2. lapsi | ya -15

★ Zipi (32) | kp 50/? | 4. lapsi | yk 3

★ mirajalapset | kp 5/28 | 4. lapsi | ya 12/-15

★ Mintzuli (32) | kp 31/26-30 | 2. lapsi | yk 2

★ jenna91 (24) | kp 39/33 | 3. lapsi | yk 2

★ haaveet-89 | kp 72/28 | ya -15

★ M.Aili | kp 22/? | 1. lapsi | ya 12/-15


Pjawla (25) | kp 12/28 | 1.lapsi | ya -15

Plussanneet: :love:

© Image Provided by Classroom Clipart


♡ 28.10.2015 pumpulipallero (29) | 1.lapsi | yk 4
♡ 30.10.2015 Marpa (27) | 2.lapsi | yk 2
♡ 31.10.2015 Kuhmura (27) | 2.lapsi | ya 8/15
♡ 07.11.2015 Evemum | 4. lapsi | yk 1
♡ 11.11.2015 Hendu79 (35) | 3.lapsi | ya 09/15
♡ 16.11.2015 Joie (32) | 3.lapsi | yk 4
♡ 16.11.2015 Nessu87 (28) | 2.lapsi | ya 6/-15
♡ 17.11.2015 hampula (27) | 2.lapsi
♡ 22.11.2015 Elsa84 | 4.lapsi | yk 2
♡ 06.12.2015 Haaveilija15 (22) | 1. lapsi | ya 11/-15
♡ 11.12.2015 Gazell (29) | 2. lapsi | yk 1
♡ 16.12.2015 Lindu (25) | 2. lapsi | yk 1
♡ 20.12.2015 trady (24) | 1.lapsi | ya 12/-15


Plussanneiden kuulumisia voit lukea Odotusajan puolella 'Toiveena vauva 2016-2017:n plussanneet' -ketjussa. Tervetuloa!

Linkki tässä: http://kaksplus.fi/threads/toiveena-vauva-2016-2017-n-plussanneet.2462936/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: mirajalapset
Tervetuloa Pjawla mukaan kuumeilemaan!

Paljon onnea vielä uudestaan vahvistuneesta plussasta Lindu, liity tuonne jatkoryhmään myös! :)

M.Aili
pidän kovasti peukkuja että sinullakin viiva lähtee vahvistumaan, pidä meidät ajan tasalla (y)

Täällä kp 3 kuten olettaa saattoi, ei kuitenkaan menkat kirpaisseet läheskään niin pahasti kuin mitä normaalisti.

Uusi vuosi tulossa ja uudet kujeet :) Toivottavasti vuosi 2016 tuo meille kaikille myös jotain pientä, kaunista, ainutlaatuista ja mittaamattoman arvokasta
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos :)

Täällä ei olla varmoja, kannattaisiko tehdä testi vaiko ei. Yökkäilen aamuisin, mutta muuten ei ole mitään oireita, mitkä viittaisivat raskaana oloon. Toisaalta tekisi mieli tehdä testi, mutta toisaalta taas en haluaisi pettyä, jos/kun testi näyttäisi negatiivista, Ehkä odottelen rauhassa, kuuluuko kuukautisia tässä lähiaikoina.
 
Kiitos :)

Täällä ei olla varmoja, kannattaisiko tehdä testi vaiko ei. Yökkäilen aamuisin, mutta muuten ei ole mitään oireita, mitkä viittaisivat raskaana oloon. Toisaalta tekisi mieli tehdä testi, mutta toisaalta taas en haluaisi pettyä, jos/kun testi näyttäisi negatiivista, Ehkä odottelen rauhassa, kuuluuko kuukautisia tässä lähiaikoina.
Ei kai nyt vielä raskautta kannata testailla jos sulla nyt on kp 12/28 ? Testailetko ovista? Nythän sulla on ovis aika. Ei muuta kun hyödyntämään ja parin viikon päästä plussa t-testiin.
 
Tsemppiä jännittäjille ja tervetuloa uusille! (y)

Joulu oli ihana, rauhottumista ja tekemistä sopivassa suhteessa :)Täällä koitetaan ovista metsästää, jouluna testasin viimeks, viikonloppuna oltiin reissussa eikä testaamaan päässy. Tänään testattu taas ja viiva oli haaleampi ku jouluna. Omien laskelmien mukaan pitäs kuitenki vasta näinä päivinä olla, joten koitetaan positiivisesti ajatella ettei se päässy ohi menemään reissun aikana.

Taas pari ystävää ilmottanu raskaudestaan ja vaikka se aivan ihana uutinen aina toki onki, niin on kyllä vähän kirpassu. Ollaan nyt sit miehen kans koitettu toisiamme tsempata, jotta kyllä se meillekin vielä osuu kohdalle. Joskin mies jo ehdotteli, että koitettas saada aikaa tutkimuksiin, et jos nyt sit löytyski jotain syytä siihen ettei natsaa. Katellaan tää kierto loppuun ja koitetaan sit saada aikoja lääkärille :)
 
Onnea plussista! :) Mulla pitäisi alkaa kuukautiset huomenna tai ylihuomenna ja olen aika varma että ne tosiaan alkavat... Eilen illalla ja tänään aamulla pientä tuhrua tuli, joten eiköhän ne hanat kohta kunnolla aukea. :(
 
Nonks: Nyt vaan sit pupuilemaan kunnolla :)
Joo, tää nyt on vaan se hetki mitä pohdiskelin jossain vaiheessa. Että en tiedä onko hyvä että tiedän ovispäivän vai ei. Herra kun on ollut niin pelikoneen lumoissa jonkun pelin kanssa, niin ei edes väliin voi mennä kun saa vihaisia katseita o_O:ROFLMAO: ilmoitin kyllä aamupäivällä että näin testi näyttää, kun lähdin melko pian siitä sit töihin. Veikkaus on, että uuteen kiertoon lähdetään..
 
Joo, tää nyt on vaan se hetki mitä pohdiskelin jossain vaiheessa. Että en tiedä onko hyvä että tiedän ovispäivän vai ei. Herra kun on ollut niin pelikoneen lumoissa jonkun pelin kanssa, niin ei edes väliin voi mennä kun saa vihaisia katseita o_O:ROFLMAO: ilmoitin kyllä aamupäivällä että näin testi näyttää, kun lähdin melko pian siitä sit töihin. Veikkaus on, että uuteen kiertoon lähdetään..
Toi on niin ärsyttävää! Tuntuu ettei miestä voisi vähempää kiinnostaa silloin, kun olisi paras aika... Siis itse en ole tikutellut vielä ovista, tässä kierrossa ajattelin huvin vuoksi kokeilla. Ukko ei lähdekkään pois kotoa, joten pienet tsäänssit on. Töissä silti joutuu olemaan pitkiä päiviä, joten en herättele turhaa toivoa.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk

Yhteistyössä