Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Välli mullon nyt dpo8 :) Ollaan aika samoissa. Laskin just että jos nyt on tärpänny niin laskettu aika olis noin 12. syyskuuta :)

Voi vitsi ko tästä tuliski + :love: Saa nähä uskallanako huomenna vielä uittaa...

Välli mulla oli pikkukakkosesta ekat oireet ennenkö oli plussaa testissä, niin alamahan vihlonta ja nännit oli ihan aavistuksen herkät. Mutta ei niistä olis voinu varmala sanoa että raskaana ollaan.

E: Plääh, viiva ei miehennähtävä..
Tottakait uskallat!:love:
 
M.Aili
Pupelaattori: Mä oon mielessäni laskeskellu myös tota 12. syyskuuta lasketuks ajaks. Mikäli nää mun testit nyt tota plussaa indikois.
Mä nää jo laitoinkin tonne Toiveena vauva 2016-2017 ryhmään, mutta jos täältäkin hakis vähän varmuutta asiaan…
PC:llä tehdyt testit kp 20 (ylä) ja 21 (ala). Toi alempikin tummu sit vielä vähän kun kuivu. Rfsu:n testissä ei vielä näkynyt mitään kp 21 ja teinkin tyylipuhtaan negan sillä.
http://aijaa.com/2W6Nsb

Tässä nyt eilen illalla tehty rfsu:n testi, eli kp 22. Näyttäs siltä et siihenkin olis saanut vähän väriä… vai?!
http://aijaa.com/CGskNk

Mulla poistettiin ehkäsykapseli 9.12 joten on sellanen epätodellinen olo, että voisko näin pian tärpätä. Yhtään vuotoa ei poiston jälkeen ole ollut, mutta kapseli menkat alko 7.12 joten siitä laskeskellut. Mitään tietoa ei myöskään oo siitä mikä ton kierron pituus pitäis olla…
 
  • Tykkää
Reactions: lisbon
Välli, niitä oireita edellisestä raskaudesta... Pidinkin oikein tarkkaa päiväkirjaa testeistä ja oireista, joten täältä pesee! :D
Dpo 6: testi nega. Dpo 7: äklö olo. Dpo 8: testissä viivanpaikka, äklö olo. Dpo 9: testissä viivan paikka. Dpo 10: testissä hailakka haamu. Dpo 11: testissä selvempi haamu, äklö olo, lämpöä 37 astetta. Dpo 12: testissä jo melko selvä plussa, äklö olo ja ruokahaluttomuus. Dpo 13: kahdessa testissä plussat. Tämän jälkeen oli pari melko oireetonta päivää, kunnes Dpo 17 (rv 4+2) alkoi alavatsatuntemukset ja nännien kosketusarkuus. Raskausviikolla 5+ alkoi repäisykivut alavatsalla, kova pahoinvointi ja oksentelu.

Täällä tänään dpo 9 ja testissä nega. Parin päivän päästä uusi yritys, ellei menkat ala ennen sitä. Kiertopäivät mulla on kuitenkin jo 24/25. Ei ole kyllä yhtään raskautunut olo. Varsinkin kun kertaa noita edellisen raskauden oireita, joita oli näköjään tässä vaiheessa jo vaikka mitä. :D

Toivon kovasti plussatuulia kaikille! Erityisesti jo pidempään yrittäneille! :)
 
Mut eikö se yleensä ole veristä? Tuo vv ei ollut yhtään :unsure:
Mulla tuli monta päivää ihan vaan ruskeeta limaa plussakierrossa. Tumman ruskeeta, eikä todellakaan mitään tuoretta verta mukana. Luulin, että taas kierto sekaisin ja jotain välivuotoja, mutta ei sittenkään :love: Täällä menossa jo 18+1 viikot. Kyllä se aika vaan nopeasti menee! Ja joku ehkä muistaakin: sain viime keväänä pco-tuomion ja eka lääkäri oli heti jo passittamassa lapsettomuushoitoihin. "Ei onnistu varmaan luomuna" – no eipä!! Minä näytin sille typerälle tohtorille, että ihan puppua puhui :D Tsemppiä siis kaikille ja älkää luopuko toivosta! :)
 
Menee ohi aiheen, enkä tiedä onko sallittua. Jos ei, poistan viestin. Mutta ne joilla ennestään lapsia; laittakaa aikaisia raskausoireitanne! :)
Mulla ollu ekassa raskaudessa ja nyt tässä kolmannessa tissikipu selkein oire. Illalla kun rintaliivit riisuu tissit tuntuu tiiliskiviltä! Menkka juilinnat on kans kuulunu oireisiin ja tuo alapään kosteus ja olo, et nyt ne menkat alko. Tässä raskaudessa ollu myös närästys, josta en kärsi ikinä! Sit mul ekassa raskaudessa alko oireilee häntäluulla sellanen patti (ns. kaksonen) ja tokassa raskaudessa ei oireillu ollenkaan. Nyt viime kuun kemiallisessa kipeyty ja nyt taas...muuten ei oo ekan raskauden jälkeen oireillu. Sit nyt on ollu ruokahaluttomuus, mut silti tekis mieli napsia jotain. Jatkuva jano on ollu joka raskauden alussa! Väsymys on myös ollu aina ihan alusta asti ja nyt tässä raskaudessa jo näin aikasin toi etovaolo, kun kahdessa aiemmassa raskaudessa en joutunu oksentaa kertaakaan, niin nyt ihanvarmaan karma kostaa!!
 
Viimeksi muokattu:
Tässä tämänaamuiset dpo 10. David on selvä nega, mutta Sofi One Step näyttää jotain, ehkä viivanpaikkaa? Se on mulle turhia viivanpaikkoja antanut kerran ennenkin, joten tuo ei mulle vielä tarkoita kovin paljoa... Vähän toivoa nostaa kuitenkin. :D

 
  • Tykkää
Reactions: Elokulta2016
  • Tykkää
Reactions: Välli ja Cembalo
Lisbonilla näen olevinaan ihan värillistä viivaa (y)
Cembalo ois näkyvissä kans jotain, mut näyttää vielä ehkä enemmän viivanpaikalta?
Välli on se hyvä alottaa aikasin, ettei vaan jää se haamujen haamu näkemättä ja pohtimatta ja jännittämättä...oishan se nyt aika hirveetä, kun tikkuun tuliskin heti selkee viiva :ROFLMAO:

Mulla kyllä kävi kuitenki just näin, et edellisen päivän testi näytti vaan viivanpaikkaa ja seuraava päivä näyttikin sit jo ihan kunnon haaleeta viivaa. Nyt ois menossa kp32/28 ja vieläkään ei oo viivat yhtä tummia, mut eipä ne kuopuksenkaan kohdalla tummunu...tosin sillon tein vaan kolme testiä ja nyt oon tehny "muutaman" enemmän :whistle: Viime kierron kemiallinen on saanu kyllä ihan hysteeriseksi!
 
Lisbonilla näen olevinaan ihan värillistä viivaa (y)
Cembalo ois näkyvissä kans jotain, mut näyttää vielä ehkä enemmän viivanpaikalta?
Välli on se hyvä alottaa aikasin, ettei vaan jää se haamujen haamu näkemättä ja pohtimatta ja jännittämättä...oishan se nyt aika hirveetä, kun tikkuun tuliskin heti selkee viiva :ROFLMAO:

Mulla kyllä kävi kuitenki just näin, et edellisen päivän testi näytti vaan viivanpaikkaa ja seuraava päivä näyttikin sit jo ihan kunnon haaleeta viivaa. Nyt ois menossa kp32/28 ja vieläkään ei oo viivat yhtä tummia, mut eipä ne kuopuksenkaan kohdalla tummunu...tosin sillon tein vaan kolme testiä ja nyt oon tehny "muutaman" enemmän :whistle: Viime kierron kemiallinen on saanu kyllä ihan hysteeriseksi!
Mikähän siinä onki että niitä testejä pitää tehä lähes maanisesti melkein la:han asti?:whistle: terveisin, vieroitusoireista kärsivä ku en tänään uittanu tikkua :ROFLMAO::ROFLMAO:
 
M.Aililla on jo ihan plussa! Onnea :love:

Välli miekään en saanu eka kuvvaa auki, tai ei näy tai jotaki. Käy sieki ostaan pct ko nuo kapeat testit on niin kauhean vaikea kattoa... ;)

Cembalo joo kyllä pc:t viivanpaikkaa näyttää mutta ei ne silti niin törkeitä näytä ko jotku herkät. Käy osta ja kokkeile vaikka jo tännään...?

Tiuhti mie aattelin että tännään olis jo selevää viivaa niinkö sullaki ollu mutta EI!!! Taitaa lykkiä vaan viivanpaikkaa ennen tätin tuloa. Paska. Sori :ninja:

Tässäpä kuitenki kuvia, ekka tuoreena:



Sitte kuiva:

Jossa minusta näkkyy viivanpaikka.
 
M.Aililla on jo ihan plussa! Onnea :love:

Välli miekään en saanu eka kuvvaa auki, tai ei näy tai jotaki. Käy sieki ostaan pct ko nuo kapeat testit on niin kauhean vaikea kattoa... ;)

Cembalo joo kyllä pc:t viivanpaikkaa näyttää mutta ei ne silti niin törkeitä näytä ko jotku herkät. Käy osta ja kokkeile vaikka jo tännään...?

Tiuhti mie aattelin että tännään olis jo selevää viivaa niinkö sullaki ollu mutta EI!!! Taitaa lykkiä vaan viivanpaikkaa ennen tätin tuloa. Paska. Sori :ninja:

Tässäpä kuitenki kuvia, ekka tuoreena:



Sitte kuiva:

Jossa minusta näkkyy viivanpaikka.
Jotain viivaa siellä selkeesti näkyy! Miun koneelta ei saa selvää onko väriä..? Uutta vaan putkeen, toivotaan vahvistumista (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Elokulta2016
Pupelaattori jotain minäkin näen sun testeissä, mutta väristä en osaa sanoa minäkään. Jännitys jatkuu ja toivoa ei ole menetetty! :)

Täytyy ehkä testailla pc:llä tänään illalla ja huomen aamulla, koska huomenna pitäis alkaa menkat ja loppua jännäily. Saattais pahimmassa tapauksessa käydä niin, että menkat alkaa ennen kuin ehtii ne pc:t edes uittaa. :D
 

Yhteistyössä