Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

Viivanpaikkasta mäkin nään! Mikäs kierronvaihe sulla olikaan? Etkös käynytkin verikokeissa juuri vai muistanko väärin? :)
Kierronvaihe X...laskin niin että se niukkavuoto ois ollu sit menkat ja ovis ois sattunut tuntemusten mukaan just poikien lähtöön niin nyt ois sitten arviolta dpo 10 ...

Niin ja verikokeessa kävin 16.12 ja tulos oli < 3 ...3 tai alle ..
 
Dpo 13 ja testasin tänään pc:llä. Haamu tai viivanpaikka testiin ilmestyi testiajalla, mutta en oo varma kumpi se on.. :confused:
Kuvaakaan ei saanu ainakaan vielä siitä niin, että se erottuis kunnolla :( Yritän vielä ottaa uudestaan kuvan myöhemmin.
Ukon laitoin hakemaan lisää testejä kaupasta :rolleyes::LOL:
 
Onko teillä kenelläkään ollut minkäänlaisia oireita kiinnittymisestä? Mulla alko eilen menkkamaiset kivut kohdussa ja alaselässä ja on hirveen märkä olo koko ajan. Ovulaatiosta nyt n. Viikko. Tää alko eilen ja edelleen jatkuu ja ihmetyttää kun menkkojen pitäis alkaa vasta aikaisintaan viikon päästä.. Kivut tullu aikasemmin vasta ihan päivää ennen tai samapäivänä kun kk alkanu.. Nyt kp 23 menossa.
 
Voi näkyispä <3 Ihana kun jaksat täällä muiden testejä tiirailla:geek:
Niitä on vaan niin mukava katella ja nyt ku oon lomalla niin mulla on aikaa kommentoidakki niitä!! Ja ohan se vaan niin hienoa katella niitä hentosia "onko-siinä-jotaki" viivoja jotka sitte toivottavasti vahvistuu ihan kunnon viivoiksi!:love: ja jospa ne vahvistus mahollisimman monella!
 
  • Tykkää
Reactions: Välli
Onko teillä kenelläkään ollut minkäänlaisia oireita kiinnittymisestä? Mulla alko eilen menkkamaiset kivut kohdussa ja alaselässä ja on hirveen märkä olo koko ajan. Ovulaatiosta nyt n. Viikko. Tää alko eilen ja edelleen jatkuu ja ihmetyttää kun menkkojen pitäis alkaa vasta aikaisintaan viikon päästä.. Kivut tullu aikasemmin vasta ihan päivää ennen tai samapäivänä kun kk alkanu.. Nyt kp 23 menossa.
Mulla on oikeestaan ovulaatiosta asti nippailu mahaa ja välillä on saattanu olla selkäki kipee ja tämä kosteus...huoh! Se ei lopu! Ja seki siis oviksesta asti. Nyt on 4+4 :love: jospa tietäs hyvää sullaki!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Veeruli87
Mulla on oikeestaan ovulaatiosta asti nippailu mahaa ja välillä on saattanu olla selkäki kipee ja tämä kosteus...huoh! Se ei lopu! Ja seki siis oviksesta asti. Nyt on 4+4 :love: jospa tietäs hyvää sullaki!(y)
Joo mulla on kyllä nyt koko ajan alaselkäkipua ja välillä vihlontaa kohdun suunnalla ja "täysnäinen" olo. Ei oo ainakaan aikaisemmissa kierroissa ollu tällasta. Sellanen olo että jotain tapahtuu, ja kun painan kohdun kohdalta, se pistää. On turvonnut olo.

Toivotaan että tietäis mulla hyvää, pelkään vaan että on pelkkää toiveajattelua taas ja tää johtuukin jostain muusta :D mutta ollaan positiivisia :)

Ja onnea sinulle raskaudesta :) :)
 
  • Tykkää
Reactions: pikkupossu

Yhteistyössä