Kyllä siellä ainakin viivanpaikka näkyy...
Kyllä siellä ainakin viivanpaikka näkyy...
Tuleeks viivan paikat 5min uittamisesta? ( kuvattu n. 5min maks 7 uitosta)Kyllä siellä ainakin viivanpaikka näkyy...
Viivanpaikkasta mäkin nään! Mikäs kierronvaihe sulla olikaan? Etkös käynytkin verikokeissa juuri vai muistanko väärin?Kyllä siellä ainakin viivanpaikka näkyy...
Kierronvaihe X...laskin niin että se niukkavuoto ois ollu sit menkat ja ovis ois sattunut tuntemusten mukaan just poikien lähtöön niin nyt ois sitten arviolta dpo 10 ...Viivanpaikkasta mäkin nään! Mikäs kierronvaihe sulla olikaan? Etkös käynytkin verikokeissa juuri vai muistanko väärin?
Näkyy! Vahvistumisia sinne!http://aijaa.com/m4NyRp
En tiedä näkyykö se tuossa kunnolla, kun toi puhelimen kuvanlaatu on mikä on ja aijaa ei ainakaan paranna laatua..
Mutta luonnossa se näkyy selkeästi ja kääntelemättä
Ei hätis, vaan hyvissä ajoin alottanu! dpo:t on vielä niin vähäset niin tässähän ehtii ties mitä vielä tapahtua!Dpo 8 eikä mainittavaa testissä. Pc:n tein, onko toivo kuopattu vai välli liian hätis?
Koska sulla alkoi näkymään? Ärsyttää olla ees vähän toiveikas kun en jaksais taas pettyä. Helpointa olis olla vaan pessimistiEi hätis, vaan hyvissä ajoin alottanu! dpo:t on vielä niin vähäset niin tässähän ehtii ties mitä vielä tapahtua!
NÄKYY!http://aijaa.com/m4NyRp
En tiedä näkyykö se tuossa kunnolla, kun toi puhelimen kuvanlaatu on mikä on ja aijaa ei ainakaan paranna laatua..
Mutta luonnossa se näkyy selkeästi ja kääntelemättä
Dpo 9 näky jotain kuivassa ja dpo 10 vähä selvemmin..ei mulla oo ikinä näkyny aiemmin noin aikasi! Mutta jospa sullaki jo huomenna tai lauantaina..Koska sulla alkoi näkymään? Ärsyttää olla ees vähän toiveikas kun en jaksais taas pettyä. Helpointa olis olla vaan pessimisti
Ihanku tuossa ekassa kuvassa näkys jotain.. ja mä en noista ovis tikuista osaa sanoa mitään mutta eikö ne joillaki näytä raskauden...?
Voi näkyispä <3 Ihana kun jaksat täällä muiden testejä tiiraillaIhanku tuossa ekassa kuvassa näkys jotain.. ja mä en noista ovis tikuista osaa sanoa mitään mutta eikö ne joillaki näytä raskauden...?
Niitä on vaan niin mukava katella ja nyt ku oon lomalla niin mulla on aikaa kommentoidakki niitä!! Ja ohan se vaan niin hienoa katella niitä hentosia "onko-siinä-jotaki" viivoja jotka sitte toivottavasti vahvistuu ihan kunnon viivoiksi! ja jospa ne vahvistus mahollisimman monella!Voi näkyispä <3 Ihana kun jaksat täällä muiden testejä tiirailla
Mulla on oikeestaan ovulaatiosta asti nippailu mahaa ja välillä on saattanu olla selkäki kipee ja tämä kosteus...huoh! Se ei lopu! Ja seki siis oviksesta asti. Nyt on 4+4 jospa tietäs hyvää sullaki!Onko teillä kenelläkään ollut minkäänlaisia oireita kiinnittymisestä? Mulla alko eilen menkkamaiset kivut kohdussa ja alaselässä ja on hirveen märkä olo koko ajan. Ovulaatiosta nyt n. Viikko. Tää alko eilen ja edelleen jatkuu ja ihmetyttää kun menkkojen pitäis alkaa vasta aikaisintaan viikon päästä.. Kivut tullu aikasemmin vasta ihan päivää ennen tai samapäivänä kun kk alkanu.. Nyt kp 23 menossa.
Joo mulla on kyllä nyt koko ajan alaselkäkipua ja välillä vihlontaa kohdun suunnalla ja "täysnäinen" olo. Ei oo ainakaan aikaisemmissa kierroissa ollu tällasta. Sellanen olo että jotain tapahtuu, ja kun painan kohdun kohdalta, se pistää. On turvonnut olo.Mulla on oikeestaan ovulaatiosta asti nippailu mahaa ja välillä on saattanu olla selkäki kipee ja tämä kosteus...huoh! Se ei lopu! Ja seki siis oviksesta asti. Nyt on 4+4 jospa tietäs hyvää sullaki!