The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kiitos. Meillä oli aina tosi hyvät välit eikä koskaan mua unohtanut vaikka erottiinkin. Se vähän harmittaa kun oli kuitenkin huonossa kunnossa, kävin katsomassa joku aika sitten sairaalassa ja lupasin mennä uudestaan mutta en sitten koskaan saanut aikaiseksi. Viime viikolla just mietin et pitäis mennä moikkaan :unsure:
Mulle kävi vähän samoin tässä ihan juuri.
Äidin puolelta kuoli Ukki. Olin aina hänen pikkulispetti pienenä, mutta elämä vei ja ei sitten tullut pidettyä yhteyttä. Kyllä pysäytti hetkeksi kun sain kuulla asiasta.
Mutta niin se menee, jokaisella on oma elämä ja aina asiat eivät mene kuten toivoisi.

Kyllä hän varmasti tiesi että välitit. *ruttaa vielä kovempaa ku äsken*

Mulle kävi vähän samoin tässä ihan juuri.
Äidin puolelta kuoli Ukki. Olin aina hänen pikkulispetti pienenä, mutta elämä vei ja ei sitten tullut pidettyä yhteyttä. Kyllä pysäytti hetkeksi kun sain kuulla asiasta.
Mutta niin se menee, jokaisella on oma elämä ja aina asiat eivät mene kuten toivoisi.

Kyllä hän varmasti tiesi että välitit. *ruttaa vielä kovempaa ku äsken*
Näinhän tuo on mutta pysäyttäähän se aina vähän. Ja juu, uskon kyllä että tiesi mun välittävän. Silloin kun kävin katsomassa, halattiin varmaan vartti ja molemmat itkettiin.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
vierailija
Kylläpä jumii. :eek:
:cautious:

Kuhan syöt ja pysyt kunnossa, se kai se olis pääasia. :halii-ruttaa:
Ihan just kävin kaupalla täydentämässä varastot pariksi päiväksi. Nyt sapuska ei heti pääse loppumaan. Matkaan lähti kassin painavimpana Kariniemen kananpojan grilliboxi 1,8 kg Oli vielä 30% halvennuksessa kun viimeinen käyttöpäivä on huomenna.

Ei siis tartte ihmetellä mitä mä syön. Tänään syön kanaa. Mut mä ihmettelen, et mitä kanat syö jos lähikauppani pystyy myymään kanaa makaronin kilohinnalla?

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Hiiiik! Nyt jo vähän jännittää.

Lounaan jälkeen lääkkeet tiputukseen. Sit huomenna, ylihuomenna, voinnista riippuen kotin. Ja mukaan jotain mitä pitää itse piikittää!

Mulla on piikkikammo mut opinpahan taas jotain uutta... :ninja: ...ylitän itseni suorastaan! (tai sit pyörtyä pöksähdän)

Seuraavaksi kahden tai kolmen viikon päästä. Ja sit taas... En tiedä vielä, miten pitkään. Vähintään kaksi kuukautta, pisimmillään puoli vuotta, niin käsitin ja sit sädehoitoviikot päälle.
Aivan, noin nuo sytostaatit taitaa mennäkin. Sädehoidot on varmaan päivittäin. Varmaan tietysti "tilannetta" seuraillaan ja katsotaan miten hoidot alkaa vaikuttaan ja sen mukaan sitten mennään.
Pari tuttua kanssa saanut noita molempia hoitoja. Kontrolleissa kävi vielä muutaman vuoden kun hoidot oli lopetettu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä