The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Huomenta!

Voe elämä kun väsyttää.
Milläkä syyllä sais alottaa loman jo tällä viikolla...? :oops:

Kahvia yritän lipitellä, hitto kun on liian kuumaa. Uus keitin keittää ihan helkkarin kuumaa kahvia, mut sitten lopettaa sen levyn lämmiyksen niin nopeeta et jos ei heti ala juomaan niin toinen kupillinen on jo kylmää.

Huomenii!

Oli aikamoinen pilleri se nukahtamislääke. Alle puolessa tunnissa olin umpiunessa ja heräsin ekan kerran vasta neljän jälkeen.

Nyt on pirteä olo ja jaksaa ottaa päivän koettelemukset vastaan. :)

Ja isot kiitokset kaikille tsempeistä! <3
Tsemppilöitä täältäkin.:coffee:
:hali-ruttaa isosti::love:

Ja huomenia kaikille!:)

Olipas oikeasti hieno ja suuri esitys eilen.
Nyt sitten tytön mukaan otetaan luovan/nykytanssin lisäks klassista balettia. Silmät pyöreänä, ihaillen, hän tuijotteli prima balleriinoja.:D

No mikäpä siinä, kai son alettava katselemaan vapaita paikkoja ja tossuja.

vierailija
On oikeutettu laina lainanantaja, minä myöntää lainoja yksityishenkilöille, yrityksille, organisaatioille. Tarjoan vakuudettomia lainoja alhaisempi korkotaso. Jos kiinnostaa ota yhteyttä meihin (elias4040@outlook.com) ja vaatimusten alla.
Koko nimi:
määrä:
Laina Kesto:
Kiitos.

On oikeutettu laina lainanantaja, minä myöntää lainoja yksityishenkilöille, yrityksille, organisaatioille. Tarjoan vakuudettomia lainoja alhaisempi korkotaso. Jos kiinnostaa ota yhteyttä meihin (elias4040@outlook.com) ja vaatimusten alla.
Koko nimi: AaKoo
määrä: Oisko miljardi mitään?
Laina Kesto: Karhuat sit kun sua huvittaa. Tonnin velka on mun ongelma, mut miljardin velka on sun ongelma.
Kiitos. Joo pistä tilille vaan.

Toivottavasti kuitenkin olis elävien kirjoissa mutta pitkän ajan vaan ollut täältä pois. Kaippa sairaalastakin koneelle pääsis jos ei omaa olis.
Toinen, parempi vaihtoehto tietty olis jos on vaan niin huonossa kunnossa tms tällä hetkellä ettei palstat kiinnosta.

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Voi härregyy, mulla on 45 sivua viestejä tuolla poksissa.
Niillähän vois viihdyttää itteensä joku ilta.:D
Sieltä löytyy vaikka mitä jopa vuodelta 2012.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä