Tsemppilöitä täältäkin.Huomenii!
Oli aikamoinen pilleri se nukahtamislääke. Alle puolessa tunnissa olin umpiunessa ja heräsin ekan kerran vasta neljän jälkeen.
Nyt on pirteä olo ja jaksaa ottaa päivän koettelemukset vastaan.
Ja isot kiitokset kaikille tsempeistä! <3
No mitäpä luulet; minkälaisia vastauksia luulit saavas...?Päivää ketjuun.
Joko saa korkata?
(tää viikko näköjään menee näin. joo, häpeän)
Joo, jaffan voit korkataPäivää ketjuun.
Joko saa korkata?
(tää viikko näköjään menee näin. joo, häpeän)
Koko nimi: Minen MaksaOn oikeutettu laina lainanantaja, minä myöntää lainoja yksityishenkilöille, yrityksille, organisaatioille. Tarjoan vakuudettomia lainoja alhaisempi korkotaso. Jos kiinnostaa ota yhteyttä meihin (elias4040@outlook.com) ja vaatimusten alla.
Koko nimi:
määrä:
Laina Kesto:
Kiitos.
Koko nimi: AaKooOn oikeutettu laina lainanantaja, minä myöntää lainoja yksityishenkilöille, yrityksille, organisaatioille. Tarjoan vakuudettomia lainoja alhaisempi korkotaso. Jos kiinnostaa ota yhteyttä meihin (elias4040@outlook.com) ja vaatimusten alla.
On oikeutettu laina lainanantaja, minä myöntää lainoja yksityishenkilöille, yrityksille, organisaatioille. Tarjoan vakuudettomia lainoja alhaisempi korkotaso. Jos kiinnostaa ota yhteyttä meihin (elias4040@outlook.com) ja vaatimusten alla.
Koko nimi:
määrä:
Laina Kesto:
Kiitos.
kas kun ruutis on A1-luokan hakkeriRuutis on vaihtanut taas kuvan
Miks joidenkin kuvat vaihtuu heti mutta kaikkien ei
hesarista en tiiä mutta täällä maaseudulla iäkkäät immeiset lukee paikallislehtien kuolinilmoituksetTuli muuten sellainen mieleen että lukeekohan joku jolle tulee hesari kuolinilmoituksia
Tietenkään kaikki ei niitä lehteen laita.
Juu, kyllähän noita jotkut lukee/katselee ihan muutenkin vain.hesarista en tiiä mutta täällä maaseudulla iäkkäät immeiset lukee paikallislehtien kuolinilmoitukset
Mun pitäs tonkia vanhoi viestei yyvee poksista, sieltä saattas löytyy.Majuri oikea nimi tuli siinä vaiheessa julki kun hän pyrki kunnanvaltuustoon mutta ei tullu laitettua tiimarinvihkoon.
Ollaan aika sherlokkeja.Me stalkattiin lissun kans se nimi.