Ok. Myöhästä jo omalta kohdalta.Röntgen, tukeminen kaverivarpaaseen ja särkyläkettä.
Sun kohdalla varmaan ei, jos nyt olet varpaan murtanut.
Ok. Myöhästä jo omalta kohdalta.Röntgen, tukeminen kaverivarpaaseen ja särkyläkettä.
Kyllä voi. Kun poika oli pieni ja meuhkasin sen kanssa niin tökkäsin varpaan seinälistaan.Koko ajan jotain kremppaa. Voiko varpaan murtaa kovinkin helposti?
Mä suhtaudun asiaan suoraan sanottuna helvetin kakspiippuisesti.MTV 3 klo 20
Joulu mielelle konsertti
Lastenklinikoiden Kummien tunnelmallisessa joulukonsertissa esiintyvät mm. Anna Eriksson, Katri Helena, Waltteri Torikka, Suvi Teräsniska, Diandra sekä Jack Pack. Konsertilla kerätään joululahjoituksia lastenklinikoille ja lastentautien tutkimukseen.
Toivottavasti nyt ei kuitenkaan. Jospa se on vaan kihti. Siihen kyllä väärä varvas Kaikenlaista tulee katseltua netistä, valmis diagnoosi huomiseksi.Ok. Myöhästä jo mun kohdalla.
Sun kohdalla varmaan ei, jos nyt olet varpaan murtanut.
Kyllä se varvas kuntoon saadaan, oli mikä tahansa. Älä ole alakulonen.Toivottavasti nyt ei kuitenkaan. Jospa se on vaan kihti. Siihen kyllä väärä varvas Kaikenlaista tulee katseltua netistä, valmis diagnoosi huomiseksi.
Tsemppiä, jokainen hoitokerta nitistää taudin pienemmäksi ja pienemmäksi kunnes häviää.Mies lähti kotiin. Ikävä!
Ja huomenna aloitetaan solumyrkyt. Hyyyy!
Voih :hali:Mies lähti kotiin. Ikävä!
Iso halaus. Hoito auttaa sua parantumaan ja kohta näät taas miehes.Mies lähti kotiin. Ikävä!
Eihän "ylimääräinen" raha koskaan pahaksi ole.Mä suhtaudun asiaan suoraan sanottuna helvetin kakspiippuisesti.
Tuolla jos olet kerran joutunut oman lapsen hengen edessä olemaan, niin et kyseenalaista paikan tarpeellisuutta. Sen kyl kyseenalaistaa ja ihan hiton nopeesti jos paikan toiminta tarttee keräysvaroja..
Mulle ei pysty maksamaan niin paljoa, et mä pystyisin olemaan hetkeäkään duunissa lastenklinikan syöpäosastolla.
Mut mun pikkutyttöni on hengissä siksi, että jotkut pystyy.
Siitä se sitten lähtee, tsemppiä.Mies lähti kotiin. Ikävä!
Varaudu siihen, että et ole sama ihminen. Tai että sinuun suhtauduttaisiin samalla tavalla. Sulla voi tukka lähteä päästä, mut se ny on pelkkä ulkonäköseikka.Mies lähti kotiin. Ikävä!
NiihEi kestä katsoa tuota Kummien konserttia
Haluaisitko muotoilla tän uudestaan, sillai kannustavasti ja positiivisessä hengessäVaraudu siihen, että et ole sama ihminen. Tai että sinuun suhtauduttaisiin samalla tavalla. Sulla voi tukka lähteä päästä, mut se ny on pelkkä ulkonäköseikka.
Kun selviät hommasta hengissä, niin sinulla, lapsillasi ja miehelläsi on iso urakka miettiä miten tästä eteenpäin. Toivon onnea. Ihan, että kestät itse ja että läheisesi kestävät.
Sama juttuSuper Dapper kainalokarvakampa - tätä olen aina halunnut
Kiva risteily ollutRisteilyt risteilty, liikaa viiniä juotu, laukku täynnä kissanruokaa, joululahjoja ja alkoholia. Nyt teen känniruokaa. =_=
Juu oli hauskaa! Attack on Titania tässä fanittelen, niin vaihdoin. Pian pitäis kyllä jotain jouluteemaa keksiä.Kiva risteily ollut
hou hou houJuu oli hauskaa! Attack on Titania tässä fanittelen, niin vaihdoin. Pian pitäis kyllä jotain jouluteemaa keksiä.