The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
MTV 3 klo 20
Joulu mielelle konsertti

Lastenklinikoiden Kummien tunnelmallisessa joulukonsertissa esiintyvät mm. Anna Eriksson, Katri Helena, Waltteri Torikka, Suvi Teräsniska, Diandra sekä Jack Pack. Konsertilla kerätään joululahjoituksia lastenklinikoille ja lastentautien tutkimukseen.
Mä suhtaudun asiaan suoraan sanottuna helvetin kakspiippuisesti.

Tuolla jos olet kerran joutunut oman lapsen hengen edessä olemaan, niin et kyseenalaista paikan tarpeellisuutta. Sen kyl kyseenalaistaa ja ihan hiton nopeesti jos paikan toiminta tarttee keräysvaroja..

Mulle ei pysty maksamaan niin paljoa, et mä pystyisin olemaan hetkeäkään duunissa lastenklinikan syöpäosastolla.

Mut mun pikkutyttöni on hengissä siksi, että jotkut pystyy.

Toivottavasti nyt ei kuitenkaan. Jospa se on vaan kihti. Siihen kyllä väärä varvas :sick::oops:Kaikenlaista tulee katseltua netistä, valmis diagnoosi huomiseksi.
Kyllä se varvas kuntoon saadaan, oli mikä tahansa. Älä ole alakulonen.

Tuli mieleen eräs serkkuni joka lukee kaikista sairauksista ja vioista jatkuvasti ja löytää ne heti itsestään. Aina saa olla rauhottelemassa. :p

No noist luunmurtumista... milloin itte treenasin, nii ei niit ny kaikkia ollu tapana lääkärille näyttää. Kylkiluille ei voi mitään, varpaan voi sitoa viereiseen, mut sormet on hanuristille niin herkkä paikka, et kande kattoa mihin ja mitä lyö.
Onneksi en enää treenaa. En kyl soitakaan.

• Tykkää
Reactions: Lunatic
Mä suhtaudun asiaan suoraan sanottuna helvetin kakspiippuisesti.

Tuolla jos olet kerran joutunut oman lapsen hengen edessä olemaan, niin et kyseenalaista paikan tarpeellisuutta. Sen kyl kyseenalaistaa ja ihan hiton nopeesti jos paikan toiminta tarttee keräysvaroja..

Mulle ei pysty maksamaan niin paljoa, et mä pystyisin olemaan hetkeäkään duunissa lastenklinikan syöpäosastolla.

Mut mun pikkutyttöni on hengissä siksi, että jotkut pystyy.
Eihän "ylimääräinen" raha koskaan pahaksi ole.
Eikä ole kuitenkaan ainut keräys mihin Suomessakin rahaa kerätään. Joka vuosi on esimerkiksi Elämä lapselle konserttikin.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lastenklinikoiden_Kummit

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mies lähti kotiin. Ikävä!

Ja huomenna aloitetaan solumyrkyt. :confused: Hyyyy!
Varaudu siihen, että et ole sama ihminen. Tai että sinuun suhtauduttaisiin samalla tavalla. Sulla voi tukka lähteä päästä, mut se ny on pelkkä ulkonäköseikka.

Kun selviät hommasta hengissä, niin sinulla, lapsillasi ja miehelläsi on iso urakka miettiä miten tästä eteenpäin. Toivon onnea. Ihan, että kestät itse ja että läheisesi kestävät.

Varaudu siihen, että et ole sama ihminen. Tai että sinuun suhtauduttaisiin samalla tavalla. Sulla voi tukka lähteä päästä, mut se ny on pelkkä ulkonäköseikka.

Kun selviät hommasta hengissä, niin sinulla, lapsillasi ja miehelläsi on iso urakka miettiä miten tästä eteenpäin. Toivon onnea. Ihan, että kestät itse ja että läheisesi kestävät.
Haluaisitko muotoilla tän uudestaan, sillai kannustavasti ja positiivisessä hengessä (y)

• Tykkää
Reactions: famipala ja Lunatic
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä