Boobabe
Millasta mirriä oikein meinaat? Täällä ihan kaikkea sentään näytetä.Ei mullekkaan! Avatar ja joku kissa sitten tonttulakin kanssa vaan
Millasta mirriä oikein meinaat? Täällä ihan kaikkea sentään näytetä.Ei mullekkaan! Avatar ja joku kissa sitten tonttulakin kanssa vaan
Olikin hyvä että jaoit tän, mietin viime viikolla pääni puhki tätä veisua kun oisin halunnut löytää, mutta en muistanut nimeä. Täytyypä ottaa talteen.Mäpä karkaan nyt sänkyyn jotta herään huomenna aikasin luistelee.
Hattaran kuvia Luna.
Jaaha, puurokerho kokoontuu tänäänkin.mää en olis toipunu vielä siitä eilisestä mannapuurosta
Totta kai tykkäsin.Nyt on asiallista kuunneltavaa, paree kuunnella kiltisti ja tykätä jollei halua Sarumanin ja Draculan vihoja niskoillensa!
Jestas taas tämmönen joka on asunut tynyrissä viimeiset kymmenen vuotta!!Totta kai tykkäsin.
Dracula on tuttu herra, mutta kuka on Saruman?
mä luin nuo jo -70 luvulla.Jaa se on se joku partapappa. No en ole koskaan lukenut Tolkienia, tai katsellut sormusten herroja, kun en ole mikään fantasian ystävä.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi.
Kannattiko se kertoa, kohta joku sikiö alkaa valittaa.mä luin nuo jo -70 luvulla.
ei mun tarvii vaivaa nähdä jos sikiö jotain näppäilee aikansa kuluksi.Kannattiko se kertoa, kohta joku sikiö alkaa valittaa.
seitkyluvulla pukkasin kovasti vaan paskaa housuun ja sit istuin hiekkalaatikolla hakaten ämpäriä loitsuen älä tule paha kakku tule hyvä kakkumä luin nuo jo -70 luvulla.
En ole minäkään lukenut enkä lue.Jaa se on se joku partapappa. No en ole koskaan lukenut Tolkienia, tai katsellut sormusten herroja, kun en ole mikään fantasian ystävä.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi tynnyristä.
No ei kuules oo, täällä on semmoset tsembalot ja hulabaloot päällänsä että !!Helvetin tylsää.
Taasko on ukkomies ollu vonkaamassa?tulipa tehtyä pikavisiitti tekoselekosiin, treffasin reissulla tytön johon olin poikossa ihastunu
se vielä halata roppasi tullessa ja lähtiissä
Mä hillun yksin kun teini viihtyy kavereiden kanssa.No ei kuules oo, täällä on semmoset tsembalot ja hulabaloot päällänsä että !!
Hirrrwwweeen karmeeta puheripulia, tässä ei saa mihinkään väliin niin mitään ängetyksi...ja on kuulkaas pöytä niin levällänsä piparia, että oikein pahhaa tekkee...
Ja esikoinen tekee lähtöä yökylään eli mä en niin nuku ens yönä...että ihan varmasti taijan tsihauttaa jossain kohtaa...vissiin...kait..ehkäpä...
en oo ollu siellä päinkään ja sitä paitsi, kun saavuin paikalle niin vonkaaminen oli täydessä vauhdissaTaasko on ukkomies ollu vonkaamassa?