Katotaan nyt koskaTäytyy se maku tarkistaa. Hyvänen aika sentään.
Vielä ei ole mikään tsihi auennut, eihän ne nyt pilalle mene
Katotaan nyt koskaTäytyy se maku tarkistaa. Hyvänen aika sentään.
Mulle näkyy vielä kisut.Vaihdoin avattaren vähän jouluisempaan kuvaan
Kyllä menee.Katotaan nyt koska
Vielä ei ole mikään tsihi auennut, eihän ne nyt pilalle mene
Niin on, mirrit on aina söpöjä.Söpö mirri
Tossa uudessa pitäis olla 1 valkoinen mirri tonttulakissa.Mulle näkyy vielä kisut.
Höpö höpö. Jos me voidaan yhtään piristää ja olla ajankuluna niin anna palaa!Teiltä muuten palaa oikeasti päreet ennenko mä tervehdyn.
Mulla vaan ei ole nyt muuta elämää kuin tää. Tai no, utelevat sukulaiset ja tutut viihdyttävät vuorollaan feissarissa...
Huomenna sentäs saan lapset kyläilemään.
Eiköhän se jossain vaiheessa vaihdu täälläkinTossa uudessa pitäis olla 1 valkoinen mirri tonttulakissa.
Kenellä täällä olisTeiltä muuten palaa oikeasti päreet ennenko mä tervehdyn.
Mulla vaan ei ole nyt muuta elämää kuin tää. Tai no, utelevat sukulaiset ja tutut viihdyttävät vuorollaan feissarissa...
Sama juttu täällä mutta ei nyt ihan näin aikasin viitsi. Siis mä.Iltaa! Mun perjantai jää lyhyeen. Haluisin jo nyt mennä nukkumaan,
mikä tahansa puuro on yäk jos se tehdään maitoonMannapuuro on hyvää, eikä yök 
Ainakin jos tehäön maitoon.
Jahas, voin perua matkalippuni sittenNyt on suoron himo tyydytetty.
jos ne joltain palaa niin sulta itteltäsTeiltä muuten palaa oikeasti päreet ennenko mä tervehdyn.
Mulla on, kuules armas kippuravarvas, aika monen monta miljuunaa juttua tässä pääkkösessä hakusessa että ei niin millään jää vain siihen muutamaanRoutamisulla on pöwwöpäissään muutama juttu hakusessa.
Yks niistä on se, et kaltaisiaan naisia on ehkä yks miljoonasta, laittamatta sitä lapinlisää.
Älä peru. Jälkiruoka maistuu aina.Jahas, voin perua matkalippuni sitten
Mä aloitan sit heti. Toivat jättikokoisen parasetamolin. Eikä oo kahta lusikkaa niinko kotona että saa sen muruiksi. Rouskuti, roukuti, pitänee pureskella... Onneksi on tota ilmaista limua siemailtavaksi päälle.Niin tibis, älä nyt yhtään "valita" siellä
Saat narista, kiukutella ja valittaa yms mitä vaan vaikka kuinka paljon, pääasia että tulisit pian kuntoon
Joo totta, saisivat laittaa kuntoon.Eiköhän se jossain vaiheessa vaihdu täälläkin
On se vaan kumma kun ne ei saa noita kuvia kuntoon
Eikä oo vesipuurot on karmeita.mikä tahansa puuro on yäk jos se tehdään maitoon
Samaa mieltä!Eikä oo
Emmie nyt jälkiliukaille välttis halua. No ok, käy suihkusa ja no perkele täältä tännään enään pääse, oisko huomenna? Hullu kun olen niin tulen jos sanot että joo!Älä peru. Jälkiruoka maistuu aina.