The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
et näy ymmärtävän puuroista enempää kuin siat Neuvostoliitosta

maitoon keitettyä puuroahan ei syä sikakaan vinkumati
Mä syön, toiset tykkää vesipuurosta, toiset maitoon tehdystä. Kaura ja 4- viljanpuuro ehkä menee veteentehtynä. Manna ja riisipuuro ei.
Fazerin alku puurot menee kyllä vedellä hyvin.

Mä oon syöny talakkunapuuroo :)...mummun tekemänä:love: ja se oli taivaallisen hyvvää :p

Mummulassa oli muutoinkin aina tarjolla talkkunaa, sitä laitettiin viilin päälle ja mustikoita kans - namiskuukkelia :)

Pöh, tässähän pukkaa kaiken lisäksi mummu- ja kummitäti- kaiherrusikävääkin:love:...mun ihanat rakkaat siellä jossain mun perääni kattomassa*vilkuttaa ja lähettää lentopusuja *

• Tykkää
Reactions: Kais
Talakkunaa syöty on joo eikä se nyt pahhaa ollut. En muista tarkasti kun melekein kolomekukymmentä vuotta siten mutta ei se pahhaa ollut.
Vai en tiijä oliko se talakkunan puuro sitä sammaa mitä syötiin jälkkäriksi?

En oo, miltä maistuu ?
maistuu ruisleivälle vaikka on ohraa

Mä oon syöny talakkunapuuroo :)...mummun tekemänä:love: ja se oli taivaallisen hyvvää :p

Mummulassa oli muutoinkin aina tarjolla talkkunaa, sitä laitettiin viilin päälle ja mustikoita kans - namiskuukkelia :)
haiskahtaa että oot syöny etelänvaresten talakkunaa, se on ihan eri ku kainuun talkkuna

haiskahtaa että oot syöny etelänvaresten talakkunaa, se on ihan eri ku kainuun talkkuna
No ihan sata varma en oo siitä että oliko se kainuun talkkunaa, mutta talkkunapuuroa kuitenki....mutta ei varsin mitään etelän talkkunaa, ei todellakaan!(ellei sitten oikeesti lähdetä viilaamaan pilikkua:barefoot:, sittenhän se on auttamattomasti etelässä tuokin...)

Pohojjammaallekin sykkii sydämeni:love:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä