The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jos meiltä satut löytymään niin termoskeittimessä on vielä kahvia. Laita lähtiessäs ovi lukkoon ja kato ettei kissat pakene.

Kuorsauksesta päätellen talossa oli aamulla yksi keski-ikäinen äijä mutten käynyt katsomassa kuka se on
On aatoksissas ilmianto.
Sua suututtaa mun eukonkanto
kämpälleni kapakasta,
huolimatta hiprakasta.
On mulla syntiin tekolupa,
saa naista olla täynnä tupa.
Kas, kiltit poliisit nuo huollon
myönsi mulle siihen puollon.

vierailija
Löysät vaatteet pitäis lailla kieltää naisilta :oops:

Varkaat piilottivat kymmeniä kahvipaketteja vaatteisiinsa.

10:32 (10:45)
Yhteensä 122 pakettia kahvia Konneveden Salesta näpistäneet naiset tuomittiin sakkoihin Keski-Suomen käräjäoikeudessa.
Varkautelainen vuonna 1966 syntynyt nainen ja leppävirtalainen vuonna 1972 syntynyt nainen vierailivat Konneveden Salessa yhteensä kolme kertaa viime vuoden joulukuun ja kuluvan vuoden tammikuun välisenä aikana.
Ensimmäisellä vierailulla he anastivat 36 pakettia Juhla Mokkaa, toisella kerralla 45 pakettia Juhla Mokkaa ja 12 pakettia Presidentti Gold Label -kahvia.
Kolmannella kerralla naisten mukaan lähti 16 paketti Presidenttiä ja 13 pakettia Presidentti Gold Label -kahvia.
Naiset olivat piilottaneet kahvipaketit vaatteisiinsa ja poistuneet paikalta maksamatta kahveja.

Oikeus määräsi molemmille naisille rangaistukseksi 50 päiväsakkoa, joista 1966 syntyneelle kertyi maksettavaa 350 euroa ja 1972 syntyneelle 600 euroa. Lisäksi oikeus velvoitti naiset korvaamaan yhteisvastuullisesti asianomistajalle kateisiin jääneistä kahvipaketeista 744 euroa.

Löysät vaatteet pitäis lailla kieltää naisilta :oops:

Varkaat piilottivat kymmeniä kahvipaketteja vaatteisiinsa.

10:32 (10:45)
Yhteensä 122 pakettia kahvia Konneveden Salesta näpistäneet naiset tuomittiin sakkoihin Keski-Suomen käräjäoikeudessa.
Varkautelainen vuonna 1966 syntynyt nainen ja leppävirtalainen vuonna 1972 syntynyt nainen vierailivat Konneveden Salessa yhteensä kolme kertaa viime vuoden joulukuun ja kuluvan vuoden tammikuun välisenä aikana.
Ensimmäisellä vierailulla he anastivat 36 pakettia Juhla Mokkaa, toisella kerralla 45 pakettia Juhla Mokkaa ja 12 pakettia Presidentti Gold Label -kahvia.
Kolmannella kerralla naisten mukaan lähti 16 paketti Presidenttiä ja 13 pakettia Presidentti Gold Label -kahvia.
Naiset olivat piilottaneet kahvipaketit vaatteisiinsa ja poistuneet paikalta maksamatta kahveja.

Oikeus määräsi molemmille naisille rangaistukseksi 50 päiväsakkoa, joista 1966 syntyneelle kertyi maksettavaa 350 euroa ja 1972 syntyneelle 600 euroa. Lisäksi oikeus velvoitti naiset korvaamaan yhteisvastuullisesti asianomistajalle kateisiin jääneistä kahvipaketeista 744 euroa.
Eihän vaan ollut 9m hamekangasta puettu päälle... o_O

• Tykkää
Reactions: famipala
Pitäisköhän munkin keittää päiväkaffet.. On kyllä niin kaamea tiskivuori tossa, etten taida saada keitintä esille. Kämppis ei oo tiskannu kahteen päivään enkä mä yhteen. Mä en voi muuten käyttää kaksplussan hymiöitä tällä uudella luurilla. Ne menee kaikki tekstin eteen. Nyt näyttää viestit aika totisilta. :/

Pitäisköhän munkin keittää päiväkaffet.. On kyllä niin kaamea tiskivuori tossa, etten taida saada keitintä esille. Kämppis ei oo tiskannu kahteen päivään enkä mä yhteen. Mä en voi muuten käyttää kaksplussan hymiöitä tällä uudella luurilla. Ne menee kaikki tekstin eteen. Nyt näyttää viestit aika totisilta. :/
Keitä ihmeessä jos saat kaivettua keittimen esille :D

Omituista tuo hymiöjuttu.

Päivää :)
Tibikselle halaukset,mikä on vointi tänään ?

Joululoma alkoi !!! :barefoot::love::LOL::ROFLMAO::D
Oi työtoverit antoi marmeladirasian ja joulukortin :p:)Nyt ei tarvia itse ostaa Jouluksi marmeladia. (y)
Voi että yksi asukas melkein itki,kun kuuli että jään tänään jo lomalle. :confused::cry:Pitihän sitä halata ja sanoo että kyllä mä Tammikuun alussa palaan. :love:
Lahjat olis aika lailla hanskassa, pikkuveljelle viellä ostan juustoja ja suolakeksejä ja ehkä jotain pientä itelleni ja miehelle. (y)

Ihanaa, verensokeri taas, alhaalla. 3.7. Taijan jättää D2 lääkkeen ottamatta tai otan myöhemmin.

Paskajuttu, mut elämäntavoistani huolimatta mulla on aina ollu kaikki mittarit ihan perkeleen hyvät. (Jos ny ei promillemittaria lasketa ja maksa- arvoissakin saattaa olla parantamisen varaa.) Verenpaineet, sokerit, korrestoolit ja älykkyysosamäärää lukuunottamatta kaikki mikä mitattavissa on on aina ollu parhautta.

Tasan ei käy onnen lahjat.

Jos universumissa olis kohtuusvastaava, niin mulla viina ja rööki näkyis mittaritaulussa huutaen punaista ja liikaa kilsoja - ja tibis olis terve. Kuin myös Majuri.

Jos lahjaksi voisin antaa ja jos vain loppupäästä leikattaisiin, niin jokusen päivän terveyttäni antaisin lahjaksi heti.

Jep. Ukkokulta nähty. Ja kuultu. Nyt se voisikin lähteä jonnekin.

Sen verran näin, että kävi syömässä. Sitten se oli puhelimessa kunnes sen piti mennä työhuoneeseen koneelle kun nyt on aikaa tehdä rästihommia.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä