The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
V*ttu anna mun kaikki kestää... Puhelinteknologia on kyllä vieläkin niin lapsenkengissä. Latasin uuteen puhelimeen whatsappin ja katoin netistä, että täytyy eka vanhalla varmuuskopioida keskustelut, mikäli ei halua potkittavaksi ulos niistä. No pistän sim-kortin takas vanhaan luuriin ja se sekoaa totaalisesti ja whatsapp pyytää jotain ihmeen varmennusta, mihin en voi edes saada koodia kuin puolen tunnin odottamisen jälkeen???

Jotenkin mulla on tunne, että mä kuitenkin menetin mun keskustelut. Helvetin kiva, kun en tiedä, miten pääsen takaisin esim. joihinkin työrekrykeskusteluihin...

Sormetkin hoikistuneet. Eihän siinä mitään jos kotona jossain tippuu niin melko varmasti löytääkin mutta jos tippuu jossain muualla.
Joop, selvästi on sormetkin hoikistunut. Sepä just jos tippuu jossain muualla eikä löydy enää :(
Ovat kuitenkin ihanat ja rakkaat sormukset.
Yhen pienemmän sormuksen laitoin eteen ettei putoa, mut ei näytä hyvältä. Joko pitäis jättää sormukset kotiin :( tai ostaa vaikka joku ketju ja laittaa kaulaan tai kokeilla mahtuuko toiseen sormeen jo.

Joop, selvästi on sormetkin hoikistunut. Sepä just jos tippuu jossain muualla eikä löydy enää :(
Yhen pienemmän sormuksen laitoin eteen ettei putoa, mut ei näytä hyvältä. Joko pitäis jättää sormukset kotiin :( tai ostaa vaikka joku ketju ja laittaa kaulaan tai kokeilla mahtuuko toiseen sormeen jo.
Siihen pienempään tottuu kyllä, pian ei näytä tyhmältä

Talvella sormet on vielä muutenkin pienemmät kuin kesällä.
Aina ei taida saada hyvin pienennettyäkään.
Olipas hankala sana kirjoittaa :D

En mie yleensä näyttele keskisormee liikenteessä :eek: no okei ehkä pari kertaa
Vahingossa?

Mulle sanoi tytär tossa yhtenä päivänä että siinä on taas mutsi esimerkillinen liikennekasvattaja kun oli mun kyydissä.

Totesin vaan vähän isommilla kirjaimilla että siihen eteen et vitun ryssä tunge kun itänaapuri yritti kiilata mun eteen

• Tykkää
Reactions: famipala
Vahingossa?

Mulle sanoi tytär tossa yhtenä päivänä että siinä on taas mutsi esimerkillinen liikennekasvattaja kun oli mun kyydissä.

Totesin vaan vähän isommilla kirjaimilla että siihen eteen et vitun ryssä tunge kun itänaapuri yritti kiilata mun eteen
Ei, vaan tarkoituksella :oops: sapetti niin paljo keljut ajelijat :D

vierailija
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä