ÖitäKai se taas ois uniaika. Punkku ainakin on ihan finaalissa...
Hyvää yötä siis kaikille!
ÖitäKai se taas ois uniaika. Punkku ainakin on ihan finaalissa...
Hyvää yötä siis kaikille!
lyö ne vasaralla hippasen littuun niin alkavat pysymäänKääk mun kihla ja vihkisormus ei enää pysy sormessa Mie tein iltapalaa, toinen sormus lenti lattialle ja toinen putos leipäpussiin.
Sormetkin hoikistuneet. Eihän siinä mitään jos kotona jossain tippuu niin melko varmasti löytääkin mutta jos tippuu jossain muualla.Kääk mun kihla ja vihkisormus ei enää pysy sormessa Mie tein iltapalaa, toinen sormus lenti lattialle ja toinen putos leipäpussiin.
En viitti kokeilla, mennee viellä kokonaan pilalle.lyö ne vasaralla hippasen littuun niin alkavat pysymään
pöh, mun käytännölliset ja kustannustehokkaat neuvot ei ikuna passaa ketjun leideilleEn viitti kokeilla, mennee viellä kokonaan pilalle.
Joop, selvästi on sormetkin hoikistunut. Sepä just jos tippuu jossain muualla eikä löydy enääSormetkin hoikistuneet. Eihän siinä mitään jos kotona jossain tippuu niin melko varmasti löytääkin mutta jos tippuu jossain muualla.
Siihen pienempään tottuu kyllä, pian ei näytä tyhmältäJoop, selvästi on sormetkin hoikistunut. Sepä just jos tippuu jossain muualla eikä löydy enää
Ovat kuitenkin ihanat ja rakkaat sormukset.
Yhen pienemmän sormuksen laitoin eteen ettei putoa, mut ei näytä hyvältä. Joko pitäis jättää sormukset kotiin tai ostaa vaikka joku ketju ja laittaa kaulaan tai kokeilla mahtuuko toiseen sormeen jo.
Niin voi, mutta tulee aika kalliiksi, kun on useita pienennettäviä sormuksia. Kaikkia ei tietysti tarvis yhellä kertaa pienentää.sormuksia voi pienennyttää kultasepällä jos ei ite tohi alkaa tuunaamaan
Mulla on nykyään sormukset kaulassa ja sormessa on tatuointiNiin voi, mutta tulee aika kalliiksi, kun on useita pienennettäviä sormuksia. Kaikkia ei tietysti tarvis yhellä kertaa pienentää.
Onneksi mahtui keskisormeen oudolta näyttää, kun on tottunut 10 vuotta pitämään eri sormessa.Siihen pienempään tottuu kyllä, pian ei näytä tyhmältä
Nyt niitä voi esitellä esim liikenteessäOnneksi mahtui keskisormeen oudolta näyttää, kun on tottunut 10 vuotta pitämään eri sormessa.
Isäntä tuossa nauroikin, että on kohta ukot kimpussa, kun ei oo sormusta oikeassa sormessa tai lähtee huhut liikkeellä että oon eronutNyt niitä voi esitellä esim liikenteessä
En mie yleensä näyttele keskisormee liikenteessä no okei ehkä pari kertaaNyt niitä voi esitellä esim liikenteessä
Talvella sormet on vielä muutenkin pienemmät kuin kesällä.Joop, selvästi on sormetkin hoikistunut. Sepä just jos tippuu jossain muualla eikä löydy enää
Ovat kuitenkin ihanat ja rakkaat sormukset.
Yhen pienemmän sormuksen laitoin eteen ettei putoa, mut ei näytä hyvältä. Joko pitäis jättää sormukset kotiin tai ostaa vaikka joku ketju ja laittaa kaulaan tai kokeilla mahtuuko toiseen sormeen jo.
Vahingossa?En mie yleensä näyttele keskisormee liikenteessä no okei ehkä pari kertaa
Niinpä on. Joo jotkut asiat vaikuttaa voiko pienenpää, esin montako kiveä ja kivien paikka ja muut koristeet ja olikoha muuta mikä vaikuttaa.Talvella sormet on vielä muutenkin pienemmät kuin kesällä.
Aina ei taida saada hyvin pienennettyäkään.
Olipas hankala sana kirjoittaa
Ei, vaan tarkoituksella sapetti niin paljo keljut ajelijatVahingossa?
Mulle sanoi tytär tossa yhtenä päivänä että siinä on taas mutsi esimerkillinen liikennekasvattaja kun oli mun kyydissä.
Totesin vaan vähän isommilla kirjaimilla että siihen eteen et vitun ryssä tunge kun itänaapuri yritti kiilata mun eteen
Leikkaat melkein pohjaan asti viillot. Näin on pitko siivuja täynnä, jokaisen siivun sisä/ulkopuoli käännetään vastakkaiseen suuntaan.@FreezeCat, missä oot? Kaipailisin leivontaohjeeseen selvennystä.
http://www.k-ruoka.fi/reseptit/stollenkranssi/
Mitä tarkoittaa tässä ohjeessa siivutuksen jälkeen viipaleiden kääntö
Vaatii keskittymistä että pystyy samaan aikaan väistämään, jarruttamaan, vilkuttamaan pitkiä, tööttäämään ja näyttämään sormeaEi, vaan tarkoituksella sapetti niin paljo keljut ajelijat
Leikkaat melkein pohjaan asti viillot. Näin on pitko siivuja täynnä, jokaisen siivun sisä/ulkopuoli käännetään vastakkaiseen suuntaan.